Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vartalomalli mulla? **KUVIA**

Vierailija
10.07.2015 |

En mitenkään meinaa ymmärtää mitä ihmettä pukisin päälleni! Auttakaa oi viisaat mammat!

http://aijaa.com/mn2Faj

Pituus 170cm ja painoa vajaa 80kg

Rinnanympärys 105 cm

Vyötärö 73 cm

Lantio 105 cm

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko voisi sopia. Tai kietaisumallinen paita, joka ei ole liian pitkä, suoralahkeiset pitkät housut ja korkokengät. Niissä jalat näyttäisi pidemmiltä. Paita vois ylettää lantioluun korkeudelle maksimissaan, niin ei vie pituutta jaloista. Lyhyet jakut voisi myös sopia. Nätti vartalo on. :) korosta vyötäröä.

Vierailija
22/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo sulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kietasupaitaa, taitaa lähinnä korostaa pömppömassua..

Katotaan saisinko kuvan

ap

Vierailija
24/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä olet lihaksikas A. Niukka yläosa ja kellohelmainen alaosa pukisi sinua. Venekaula-aukko, hihaton tai 3/4-hihanpituus.

Vierailija
25/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:23"]

Miten olisi kellohelmainen hame? Joka korostaa vyötäröä ja piilottaa reisiä?

[/quote]

Juuri näin. Se ei tee kenestäkään päärynää,  että reisiin  on kertynyt   aika lailla tavaraa.

Vierailija
26/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun treenasin ja painoin noin 60kg, tämä ongelma oli paljon pahempi.

Lihomisen ja liikkumattomuuden seurauksena reisistä on LÄHTENYT noin 5 cm. Vyötäröön ja rinnanympärykseen tullut sama, lantio ennallaan.

Siihen aikaan rakastin käyttää reidet peittävää tyllihametta ja lantiolle ylettyvää kietaisupaitaa. Näytin sitten ihmeelliseltä pääsiäisnoidalta päivästä toiseen :)

ap

Vierailija
27/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi tai kaareva suora. Kuka tuosta päärynävartalon saa? Siinähän on kapeat hartiat, tuossa on lantion ja hartioiden suhde aika sama. Ehkä pienet ratsupaikat reisissä jos nyt oikein aletaan ruotimaan mutta ei ole päärynä!
Sinun päällä varmasti monet vaatteet näyttävät hyviltä mutta jos persjalkainen väität olevasi niin kellohelmaiset hameet sopii :) Korosta vyötäröäsi!
Minulla on saman mallinen vartalo kun olen normaali painoinen. Nyt vaan kerryttänyt kolmekymmentä kiloa ylipainoa ja alan muistuttaa omenaa :/
Yritän päästä takaisin siihen entiseen ;)

Vierailija
28/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin että oot mies tosta vasemman puoleisesta kuvasta kun näky vaan yläkroppa eka xDD aika paha..

Vierailija
29/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa näyttää samalta, treenaan 5kertaa vk ja mitat on 176cm/59kg. En itsekkään tiiä, mikä vartalomalli tää on olevinaan.

Vierailija
30/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän huonossa valossa ja vaatetuksessa/asennossa oot nuo kuvat ottanu. Oot saman mallinen kuin mä, semmonen "vahvarakenteinen". Tosiasiassa näytät varmasti paljon paremmalta ja naisellisemmalta kuin noissa kuvissa (miten usein ihmistä katsotaan just suoraan edestä tai sivusta?). Mittojen perusteella tuo on kai tiimalasi, pitkä selkä vain tekee sen että vyötärö ei korostu niin kovasti.

Ja miksi sitä omaa kroppaa pitää tuohon tyyliin vahdata ja vatvoa? On semmonen kuin on, sulla on ihan kaunis. Tee sillä asioita!!! Se on tärkeämpää ja antoisampaa kuin sen ulkonäön ja muodon vatvominen. 

Ja tää että ei muka voi pukeutua kuin tietylllä tavalla - paskanmarjat.Mulla on vähän lyhyet jalat ja kyllä pidän jopa pillifarkkuja matalien kenkien kanssa, ihan sama vaikkei se asu mun kinttujani saiskaan vaikuttamaan yhtään pidemmiltä. Mä pidän kropastani, ihan sama mitä vikoja muut siitä löytää.

Vierailija
31/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva edestä ja takaa, niin saadaa vähän enemmän päätellä sun huonoja kohtia :) löysää peppua ja "jenkkakahvallista" mahaa. Et kyllä paina sitä 80kg....Lataa kuvia aijaa sivun kautta :)

Vierailija
32/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

No just tää!

Ja sitten ne naiselliset kauniit kellohameet! Hihattomassa mekossa taidan näyttää vaan transulta :)

Naamakin on oikeen peräjussin kirveellä veistetty, sekään ei pelasta maskuliinista lookkia.

Mulla on yö aikaa ottaa parempia kuvia eri vaatteissa ja asennoissa, koitin noi kuvat ottaa mahdollisimman rehellisinä, asennoissa missä valitettavasti tulee usein edustettua ;)

Kroppa on käyttöä varten, ei turhaa vahtaamista. Mutta myönnettävä on että olen surkea vaatteiden kanssa, en meikkaa, en laittaudu. Välillä kateeksi laittaa katsoa ulkonäköään harkinneita tyttösiä kadulla. Tulin siis tänne ruinaamaan av-viisautta, jos vaikka jonain kauniina päivänä itsekin koittaisin pistää parastani :)

ap

Vierailija
33/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat reidet ja käsivarret ainakin

En tajua näitä "mallin" kyttäilijöitä, miksi mallilla pitää olla jokin nimi. Näkeehän sen nyt peilistä, miltä näytää. Eli tässä tapauksessa ei hääppöiseltä, oli sitten mikä tahansa banaani. 

Vierailija
34/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminaattori.

Mut ihan kiva sekin.

Vierailija
35/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit.. taas näitä kommentteja?! Katoin et hemmetin hyvännäkönen kroppa, ei uskois et painat 80kg. Mun mielestä voit laittaa mitä vaan päälles nii hyvältä näyttää. T: nainen 28

Vierailija
36/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä sama vartalomalli, tosin hieman lyhyempänä ja pienempänä (162 cm/63 kg). Rinnanympärys etenkin pienempi näin imetysten jälkeen...

Tätä vartaloa ei ole helppo pukea, avain on löytää vaatteita, jotka ovat yhtä aikaa väljiä ja istuvia. Kireät näyttää makkarankuorilta, liian löysät taas teltoilta.

Mulla on kaksi tyyliä: tiukka alaosa + löysä yläosa ja löysä alaosa + löysä yläosa. Käytännössä pillifarkut (ei makkarankuori) + väljähkö lantioluille loppuva paita. Siis että ei lopu esim. reiden puoliväliin tai lantion leveimmälle kohdalle. Toinen vaihtoehto pillihousujen kanssa on polviin asti ulottuva tunika, esim. iso villapaita tai jopa mekko ysärityyliin. Tässäkin pitää löytää jollain tavalla muotoon leikattu. 

Pääntiet avarahkoja.

Toinen vaihtoehto on löysähköt housut (viime talvena oli sellaisia verkkarimallisia villakangashousuja) ja aavistuksen istuvammat paidat. Mekoista käytän epäsymmetrisiä löysiä mekkoja, joissa joku juttu.

Sanomatakin selvää, että tällaisen ylläpito ei ole kovin helppoa. Panostan villeihin kenkiin :/

Vierailija
37/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajatankki.

Suosi kylpytakkia sisätiloissa. Tappajatankki-vartalomallin omaavien suositellaan pysyttelevän kesäkautena pois katukuvasta. 

-tyyliguru

Vierailija
38/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskois sua noin painavaksi! Ite oon 170/60 enkä näytä paljoakaan laihemmalta... Mutta ilmeisesti sä ootkin lihaksikas, mä kun oon laihaläski... :D

Vierailija
39/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä tuota pötkylää enää mikään pelasta

Vierailija
40/81 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynällä on kapeat hartiat, sulla ei ole. Sanoisin, että omena.