Mihin teillä käytetään niitä isoja pattereita?
Ostin vahingossa liian isoja pattereita. Minkä vimpaimen nyt joudun ostamaan, että tulee käytettyä ne?
Kommentit (36)
Mulla menee toisiin kynttilöihin mammaparistot ja toisiin vauvaparistot.
Olen joutunut ostamaan AA-paristoja isompia paristoja herätyskelloon, keittiövaakaan sekä radio-CD-soittimeen. Voisikohan ne paristot lahjoittaa hyväntekeväisyyskirpputorille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille sattuu jatkuvasti tällaisia "vahinkoja" mitkä ovat tosiasiassa vain laiskuutta ottaa selvää laitteen teknisistä tiedoista, esim. mikä on juuri siihen laitteeseen sopiva paristotyyppi...
En tiedä. Tässä tapauksessa ostaja on mies. D-paristoja tarkoitin. Entisaikaan tosiaan meni esimerkiksi taskulamppuun, mutta nyt nekin toimivat AA-paristoilla.
Assburger kirjoitti:
Minulla on yksi radio, johon pitää olla 6kpl D-paristoja.
Sähköpiano. Siinä on mahdollisuus paristokäyttöön ja kuusi D-paristoahan siihen menee.
Saako vanhan patterin viedä marketin keräyspisteeseen? Sellaisen vesikiertoisen.
Vierailija kirjoitti:
Kissojeni kuivaruoka-automaattiin menee kolme D-paristoa. Toinen ruokinta-automaatti toimii puolestaan AA-paristoilla.
Meillä on vaikka mitä isoakin vimpainta (radio, sitteri) ja toimivat AA/C. Kai ihmisillä noita patterirohmuja laitteita on kotona, kun niitä vielä myydään yleisesti.
Sellaiseen led-ulkokyhtyyn, joka mallaa kynttilää. Palaa muuten pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iso?
Tätähän sitä av-mammoilta kyllästymiseen asti kysytään.
Mökillä olevaan hiiren karkottimeen :D, Puuilosta niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä olevaan hiiren karkottimeen :D, Puuilosta niitä saa.
Onko toimiva? Sellaiselle olisi tarvetta.
Isoisän wanhaan jättikokoiseen Magliten taskulamppuun.
Työnnämme ne poikamme peräaukkoonn
Vierailija kirjoitti:
Olin intissä it-patterissa. Viereisen pioneerikomppanian pojat lauloivat meitä ohittaessaan usein "tiedän en mutta kuullut oon, patteri kuuluu radioon". Aika vekkuleita.
Pioneerit oli kyllä itse seuraavaksi onnettomin aselaji punalaattaisten jälkeen.
Kissojeni kuivaruoka-automaattiin menee kolme D-paristoa. Toinen ruokinta-automaatti toimii puolestaan AA-paristoilla.