Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; kävin treffeillä

Vierailija
10.07.2015 |

Oli hyviä ja huonoja hetkiä. Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:08"]

Synkkasiko? ❤

[/quote]En tiedä tuosta synkkaamisesta, mutta itse haluaisin nähdä uudelleenkin.

Kun ensin näin hänet, hän katsoi minua jotenkin epäuskoisen oloisesti ja ensimmäisten sanojen joukossa oli semmoista, että en ollut yhtään sen näköinen kuin hän kuvitteli. Hölmistyin tietysti siitä ja kesti vähän aikaa keksiä siihen jotakin sanottavaa. Jollakin tavalla naisen kommunikaatiota määritteli tietynlaiset ristiriidat ja tietynlainen hajanaisuus. Toisin kuin naisia yleensä, häntä ei hirveästi näyttänyt kiinnostavan minun tulevaisuuden suunnitelmani tai nykyinen asemani ja hän ei edes kysynyt koko asiasta ennen kuin johdattelin häntä siihen.

Aluksi hän tuntui jotenkin hassulta ulkonäön ja äänen puolesta, mutta minuuttien kuluessa ja tunneiksi vaihtuessa aloin näkemään hänen kauniit puolensa ja äänikin alkoi kuulostaa omalla tavallaan miellyttävältä. Huonoa oli se, että hän puhui menneistä suhteistaan jonkin verran ja vertasi minua vähän taikauskoisella tavalla johonkin ex-mieheen horoskooppejakin hyödyntäen ja jossakin vaiheessa valitteli sitä, että hän on usein liian avoin ja pelkää säikyttävänsä miehiä. Se kuulosti vielä ihan sympaattiselta ja mukavalta. Kun aikaa kului ja treffit olivat lopussa, hän sanoi äkillisesti jotakin siitä, miten haluaisi tutustua kaveripohjalta ja viittasi pelkoihinsa ja hyväksikäyttökokemuksiin sun muihin pettymyksiin ja toisti useamman kerran, ettei uskalla vain syöksyä suhteeseen kuten on ennen tehnyt; ehkä myös haukkui miehiä vähän. Minä tietysti yritin rauhoitella ja sanoa, että eihän tässä mitään hätää ole ja yritin myös saada hänen ajatuksensa johonkin muuhun kuin negatiivisten asioiden vatvomiseen. Jäin kaipaamaan pientä kehua tai rohkaisua esim.silloin kun sanoin minulla olleen mukavaa ja sanoin haluavani nähdä uudenkin kerran. Annoin myös puh.numeroni, mitä hän ei tehnyt ja siitäkin hän sanoi jotakin sen suuntaista kuin että sen aika voisi olla vähän myöhemmin. Hän sanoi kyllä minun olevan herrasmies, kun saatoin hänet kotiin. Tarjouduin myös maksamaan hänen juomansa, mutta hän ei kuulemma halua jäädä velkaa ihmisille.

Siinä oli kai ne huonot uutiset plus vähän hyvää. Hyvää oli myös se, että hän sanoi myös jotenkin välillisesti tapailumme olevan alussa ja kuulosti myös siltä, kuin hän olisi ollut saman tien tulossa kotiini pelikokoelmaa katsomaan, sillä hän oli innostunut ja erityisen kiinnostunut videopeleistä ja puhui niistä paljon sekä esitti minulle hyvin dramaattisella tavalla kysymyksen pelikokoelmastani. Selitin mahdollisimman kohteliaasti, että hän voisi tulla ensi kerralla asunnon sotkuisuuden takia ja en ollut valmistautunut vieraaseen. Kävimme kuitenkin talon rapussa huoltamassa naisen pyörää. Kahvilassa ollessa hän myös hymyili paljon ja suki hiuksia myös tuon tuosta, mikä saattoi olla hyvä merkki tai pelkkää hiusten asettelua.

Tuo loppu jäi vähän kaivelemaan, kun oli vaikea saada selvää, mitä juttuja minun olisi pitänyt kuunnella ja mitä jättää kuuntelematta. Välillä hän myös vaihtoi aihetta erikoisella tavalla aivan lennosta, josta olin vähällä huomauttaa, mutta en sitten sitä tehnyt. Olisin kai voinut halata häntä ja ehkä suukkokin olisi voinut tulla kysymykseen, mutta tuo juttujen epävakaus ja tuo pieni hiipuminen lopussa sai minut sitten varautuneemmaksi.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Tuo hajanainen juttelu tapa voi kertoa siitä että naisella on elämässään ehkä sisarus tai äiti tai vanha tyttö puolinen ystävä jonka kanssa on tottunut keskustelemaan vaihtaen aihetta lennossa. Tiedän tämän kun itselläni on isosisko ja vaikka vaihtaisimme äkkiä aihetta niin olemme nopeasti kartalla mistä toinen aloitti puhua. Miinuksena tuossa on se että sitä ei ehkä aina ymmärrä että eivät muut ihmiset pysty samaan kuin erittäin tutut ihmiset. Luulen myös että hän ei ole seurustellut pitkässä parisuhteessa muuten hän kyllä olisi jo ymmärtänyt että miehille pitää puhua selkeämmin ei niin kuin tyttö kavereiden kaa puhutaan.
Sulle kyllä kävisi enemmän sellainen nainen joka ei ole noin epävarma itsestään. Voi rikkoa sinua lisää tai sinä häntä.

Vierailija
82/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen muutenkin olisi halunnut lähinnä seksiä, mutta ei tuntea mies29:ä niin aika köyhä nainen sitten. Tai jos olisi halunnut tutustua "kunhan seksiä heti saa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:55"]

Jos nainen muutenkin olisi halunnut lähinnä seksiä, mutta ei tuntea mies29:ä niin aika köyhä nainen sitten. Tai jos olisi halunnut tutustua "kunhan seksiä heti saa". 

[/quote]En ymmärtänyt tätä oikein. Siis tarkoitatko että nainen olisi saattanut haluta seksiä jo noin nopeasti?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
84/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:55"]

[/quote]En ymmärtänyt tätä oikein. Siis tarkoitatko että nainen olisi saattanut haluta seksiä jo noin nopeasti?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No itseasiassa mä en ajatellut, mutta olenkin entinen aseksuaali, niin en tiedä, mitä naiset deittaillessa haluaa sen suhteen. Mutta tuolla oli jotain 12 yläpeukuttajaa kommentille, että nainen halusi parrua niin ajattelin, että ehkä moni miettii sen sit niin. Mutta itse menen kyllä miesten kotiin monista muistakin syistä kuin seksin takia, vaikka olisin kiinnostunutkin. Tai no nykyään kun tykkään seksistä, niin en ehkä enää niin monesta muusta syystä...  :D

Vierailija
85/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"]

Siis oliko treffien ainoa hyvä asia se että tyttö halusi tulla katsomaan sinun pelikokoelmaasi? Jeesus.

[/quote]No jos tarkkoja ollaan, voisi sanoa että hän ilmaisi halukkuutta tulla asuntooni kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran viittaamalla pelikokoelmaan ja toinen kerta kun olimme rapussa, hän kysyi josko hänkin tulisi sisään, kun jouduin käymään asunnossa sisällä. Se oli hyvin positiivinen merkki siinä mielessä, että häntä ei ainakaan pelottanut ajatus suljettuun tilaan joutumisesta kanssani.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mimmi olisi halunnut patukkaa ja sä et päästänyt sitä sisään :D 

[/quote]

Niin, tässä. ^ Onko tää siis pelkkä vitsi vai miten? 18 yläpeukkua tällä hetkellä. Joku ei-aseksuaali vois sanoa tähän.

Vierailija
86/91 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"]

Siis oliko treffien ainoa hyvä asia se että tyttö halusi tulla katsomaan sinun pelikokoelmaasi? Jeesus.

[/quote]No jos tarkkoja ollaan, voisi sanoa että hän ilmaisi halukkuutta tulla asuntooni kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran viittaamalla pelikokoelmaan ja toinen kerta kun olimme rapussa, hän kysyi josko hänkin tulisi sisään, kun jouduin käymään asunnossa sisällä. Se oli hyvin positiivinen merkki siinä mielessä, että häntä ei ainakaan pelottanut ajatus suljettuun tilaan joutumisesta kanssani.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mimmi olisi halunnut patukkaa ja sä et päästänyt sitä sisään :D 

[/quote]

Niin, tässä. ^ Onko tää siis pelkkä vitsi vai miten? 18 yläpeukkua tällä hetkellä. Joku ei-aseksuaali vois sanoa tähän.
[/quote]

Ei ollut vitsi. Mies ei vaan tajua, mitä nainen haluaa.

Vierailija
87/91 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt sitten paksusta rautalangasta: nainen olisi halunnut tulla asunnollesi, mikä yleensä tarkoittaa sitä, että kiinnostaa vähän läheisempi kanssakäyminen eli seksi. Olen minäkin mennyt miehen asunnolle esim. "kuuntelemaan levyjä", "juomaan viiniä" tai "tutustumaan kirjakokoelmaan". Ei sinne tietenkään sen takia oikeasti mennä ja normaali ihminen tajuaa sen. Kiusallisia tilanteita voisi tulla, jos toinen osapuoli ei ymmärrä asiaa ja alkaa oikeasti esitellä jotain kokoelmaansa pidempään kuin kohteliaisuuden vaatimat 10 minuuttia.

Vierailija
88/91 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se nainen joka kirjoitti kuin 15v?

Vierailija
89/91 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:49"]Väännetään nyt sitten paksusta rautalangasta: nainen olisi halunnut tulla asunnollesi, mikä yleensä tarkoittaa sitä, että kiinnostaa vähän läheisempi kanssakäyminen eli seksi. Olen minäkin mennyt miehen asunnolle esim. "kuuntelemaan levyjä", "juomaan viiniä" tai "tutustumaan kirjakokoelmaan". Ei sinne tietenkään sen takia oikeasti mennä ja normaali ihminen tajuaa sen. Kiusallisia tilanteita voisi tulla, jos toinen osapuoli ei ymmärrä asiaa ja alkaa oikeasti esitellä jotain kokoelmaansa pidempään kuin kohteliaisuuden vaatimat 10 minuuttia.
[/quote]
Bullshit. Voi asunnolle mennä muutenkin! Mies29ja1, älä vaan sinisilmäisesti usko näitä juttuja. Keskivertonaiselle riittää halaus ekojen treffien jälkeen eikä mikään pano! t.n25

Vierailija
90/91 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 00:51"]

Oliko tämä se nainen joka kirjoitti kuin 15v?

[/quote]Oli.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
91/91 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:07"]

Oliko nainen

[/quote]