Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; kävin treffeillä

Vierailija
10.07.2015 |

Oli hyviä ja huonoja hetkiä. Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:11"]

Miksi hän näytti hassulta ulkonäön ja äänen puolesta? Oliko ääni kimakka?

[/quote]Ei ollut kimakka. Vähän vaikea selittää, mutta siinä oli sellainen aika voimakas nasaalisävy ja jotenkin en ikinä osannut yhdistää sitä niihin kasvoihin, jotka näin jo kuvassa. Ja en tiedä oliko siinä ulkonäössä oikeastaan mitään niin hassua, mutta ehkä se vaikutelma siitä tuli kokonaisuudesta; aiemmin tapaamani naiset ovat olleet enemmän klassisella tavalla kauniita tai sitten vain jotenkin harmaita, kun taas tämä nainen oli enemmän persoonallisen näköinen ja kuuloinen ja siihen vielä lisäksi se jotenkin lapsimainen olemus, joka tuli siitä välittömyydestä ja tietystä sekavuudesta jutuissa. Nainen oli kuitenkin vähän minua vanhempi ja ehkä sitä on jotenkin miehissä tottunut enemmän niihin persoonallisuuksiin ja tiettyihin juttuihin aina aspergeriin sun muuhun asti, mutta on jotenkin erilaista kohdata sellaista naisessa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
62/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla kehkeydy. Nainenhan sanoi, ettei oikeastaan halua mitään. Ja sehän ei tule m29:lle riittämään. 

Vierailija
64/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa ajatellen vinkki Mies 29 v:lle ja hänen vuoden ikäiselle hamsterilleen tai mihin ikinä tuo nimimerkkiyhdistelmä viittaakaan: jos menet treffeille, niin varaudu siihen, että nainen saattaa oikeasti haluta tulla kämpillesi. Toisin sanoen siivoa etukäteen, jos se nyt siitä edes oli kiinni, ettet häntä sisään päästänyt. Nyt torjuit hänet tylysti ja siksi et saanut puhelinnumeroa eikä toisia treffejä tule. Toisena vinkkinä: naista pitää koskettaa treffien aikana. Jos ei mies osoita minkäänlaista kiinnostusta fyysistä läheisyyttä kohtaan, tulkitsee nainen ettei mies ole kiinnostunut. Eikä tainnut olla tälläkään kertaa.

Vierailija
65/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29 v jne: oletko aseksuaali vai kenties kaappihomo? Hetero nimittäin tuskin olet. Oletko ajatellut sitä?

Vierailija
66/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"]

Jatkoa ajatellen vinkki Mies 29 v:lle ja hänen vuoden ikäiselle hamsterilleen tai mihin ikinä tuo nimimerkkiyhdistelmä viittaakaan: jos menet treffeille, niin varaudu siihen, että nainen saattaa oikeasti haluta tulla kämpillesi. Toisin sanoen siivoa etukäteen, jos se nyt siitä edes oli kiinni, ettet häntä sisään päästänyt. Nyt torjuit hänet tylysti ja siksi et saanut puhelinnumeroa eikä toisia treffejä tule. Toisena vinkkinä: naista pitää koskettaa treffien aikana. Jos ei mies osoita minkäänlaista kiinnostusta fyysistä läheisyyttä kohtaan, tulkitsee nainen ettei mies ole kiinnostunut. Eikä tainnut olla tälläkään kertaa.

[/quote]Tylysti torjuminen on kyllä omassa mielessäsi. En todellakaan torjunut tylysti, joten en ymmärrä mitä mielihyvää saat tuollaisesta vääristelystä. Selitin asian perinpohjin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
67/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko romanttisia tunteita tuota naista kohtaan?

Vierailija
68/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:18"]

Tunnetko romanttisia tunteita tuota naista kohtaan?

[/quote]Kyllä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
69/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"]

[/quote]Tylysti torjuminen on kyllä omassa mielessäsi. En todellakaan torjunut tylysti, joten en ymmärrä mitä mielihyvää saat tuollaisesta vääristelystä. Selitin asian perinpohjin.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Näin nainen sen kuitenkin kokee, selitit mitä tahansa.

Vierailija
70/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko pysyä neitsyenä jatkossakin? Odotatko sitä oikeaa vai ainoastaan koet fyysisen läheisyyden vastenmielisenä?

Vierailija
71/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun tulevaisuuden suunnitelmat ja asema on? Sori, en ole hirveästi seurannut juttujasi aiemmin.

Vierailija
72/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:06"]

[/quote]

Mua ei tarvitse kosketella eikä koskea ensitreffien aikana. 

t. nainen

Vierailija
73/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:33"]

Mitkä sun tulevaisuuden suunnitelmat ja asema on? Sori, en ole hirveästi seurannut juttujasi aiemmin.

[/quote]

Mua ei muuten kiinnosta tällaiset asiat miehessä ensitreffeillä, vaan lähinnä se, miten hauskaa seuraa hän on. Toki ensijännityksen huomioon ottaen :)

Vierailija
74/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä ehdottomasti saa tehdä mun ekoilla treffeillä on halata lopuksi. Siitä jää lämmin fiilis ♡ Mutta ei suutelua tai pusua.

Vierailija
75/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"]

Siis oliko treffien ainoa hyvä asia se että tyttö halusi tulla katsomaan sinun pelikokoelmaasi? Jeesus.

[/quote]No jos tarkkoja ollaan, voisi sanoa että hän ilmaisi halukkuutta tulla asuntooni kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran viittaamalla pelikokoelmaan ja toinen kerta kun olimme rapussa, hän kysyi josko hänkin tulisi sisään, kun jouduin käymään asunnossa sisällä. Se oli hyvin positiivinen merkki siinä mielessä, että häntä ei ainakaan pelottanut ajatus suljettuun tilaan joutumisesta kanssani.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Pelkäätkö itseäsi suljetussa tilassa naisen kanssa? Tuleeko takaumia kauhuelokuvista tai jotain?

k

Vierailija
76/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:39"]

Muista sitten kertoa sille että ruodit treffinne av-palstalla. 

[/quote]

Hän ei ole mikään julkkis, joten mitä väliä?

[/quote]

No sitä väliä, että suhteen tulevaisuuden takia on tärkeää saada tietää mikäli

1) treffiseuralainen, vieläpä mies, mammapalstailee

2) treffiseuralainen analysoi treffinsä mammapalstalla. 

Mitä pikemmin sen kertoo, sitä pikemmin nainen voi nostaa kytkintä ja lakata tuhlaamasta aikaansa palstalassukkaan.

[/quote]

Miksi juuri se muka on tärkeää tietää?

[/quote]

No ei se varmaan sinulle ole. Jotkut kirjoittavat täällä itse omista pillukarvoistaan, joten ehkä tuolle naiselle on ihan ok että mies 29 kirjoittaa palstalle syväanalyysin naisen pillukarvoista ja tiukkuudesta, mikäli suhde etenee seksiin. Naisesta tulee uusi palstajulkkis.

[/quote]

Miten niin tulee? Olenko mä nyt palstajulkkis kun oon kirjoitellut tänne paljonkin, yksi omia asioitani käsitellyt ketju on 28-sivuinen, mutta kukaan ei tiedä, kuka mä olen. Olenko mä palstajulkkis? Miten se voi häiritä ketään? Okei, sit ymmärrän, jos henkilöllisyydet tietty paljastuu. Mutta jos joku nainen on mies 29:lle oikea, hän kestää kaiken. Koko paketin. Jos miehen pitää tukahduttaa itseään tai leikkiä, ettei aio kirjoittaa tänne mitään niin eihän hän onnellinen ole. Varmaankaan.
[/quote]

Voi muru me voidaan tehdä susta palstajulkkis. :) pus! ;)

Vierailija
77/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:58"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:47"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:42"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:39"] Muista sitten kertoa sille että ruodit treffinne av-palstalla.  [/quote] Hän ei ole mikään julkkis, joten mitä väliä? [/quote] No sitä väliä, että suhteen tulevaisuuden takia on tärkeää saada tietää mikäli 1) treffiseuralainen, vieläpä mies, mammapalstailee 2) treffiseuralainen analysoi treffinsä mammapalstalla.  Mitä pikemmin sen kertoo, sitä pikemmin nainen voi nostaa kytkintä ja lakata tuhlaamasta aikaansa palstalassukkaan. [/quote] Miksi juuri se muka on tärkeää tietää? [/quote] No ei se varmaan sinulle ole. Jotkut kirjoittavat täällä itse omista pillukarvoistaan, joten ehkä tuolle naiselle on ihan ok että mies 29 kirjoittaa palstalle syväanalyysin naisen pillukarvoista ja tiukkuudesta, mikäli suhde etenee seksiin. Naisesta tulee uusi palstajulkkis. [/quote] Miten niin tulee? Olenko mä nyt palstajulkkis kun oon kirjoitellut tänne paljonkin, yksi omia asioitani käsitellyt ketju on 28-sivuinen, mutta kukaan ei tiedä, kuka mä olen. Olenko mä palstajulkkis? Miten se voi häiritä ketään? Okei, sit ymmärrän, jos henkilöllisyydet tietty paljastuu. Mutta jos joku nainen on mies 29:lle oikea, hän kestää kaiken. Koko paketin. Jos miehen pitää tukahduttaa itseään tai leikkiä, ettei aio kirjoittaa tänne mitään niin eihän hän onnellinen ole. Varmaankaan. [/quote] Voi muru me voidaan tehdä susta palstajulkkis. :) pus! ;)

[/quote]

No senkun.

Vierailija
78/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hinkuisi naisen kämppään ekoilla treffeillä, tuskin naista pidettäisiin tylynä, jos hän kieltäytyisi. Double standard much?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
79/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:00"]Jos mies hinkuisi naisen kämppään ekoilla treffeillä, tuskin naista pidettäisiin tylynä, jos hän kieltäytyisi. Double standard much?

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Näin, mutta sama ei päde toisinpäin. Joten mokasit.

Vierailija
80/91 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:00"]Jos mies hinkuisi naisen kämppään ekoilla treffeillä, tuskin naista pidettäisiin tylynä, jos hän kieltäytyisi. Double standard much?   -Mies 29v + 1v- [/quote] Näin, mutta sama ei päde toisinpäin. Joten mokasit.

[/quote]

No nainen ei ollut oikea m29:lle alun alkaenkaan, jos tuohon kaatui.