Miksi kaikki aina jauhavat peniksen PITUUDESTA eikä PAKSUUDESTA?
Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan.
Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"] Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan. Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm. Oletteko samaa mieltä? [/quote]No ei sinne väliin mitään kitkaa haluta vaan luistoa. Ei se ole terveellistäkään panna kuivana. [/quote] Kitkaa ja luistoa tarvitaan kumpaakin. Ap
[/quote]No ei voi olla kitkaa jos on luistoa.
Afrikassa naisen aukko ommellaan niin pieneksi että kitkaa muodostuu mutta se tehdään miehen takia ei naisen.
[/quote]
Hitto piti alapeukuttaa tätä. Painoin vahingossa yläåeukun!!
Pitkä ja paksu on paras. Venyttää joka sopukkaa ihanasti.
Pitkä penis ja tiukka pillu. Niin sen olla pitää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:35"]Pitkä ja paksu on paras. Venyttää joka sopukkaa ihanasti.
[/quote]
Mitä se pituus venyttää?
Harva nainen edes ymmärtää, että peniksen paksuus ilmoitetaan ympärysmittana, saati että osaisi arvioida millainen ympärysmitta on paksulla peniksellä. Ap:kin osasi kertoa keskivertopeniksen pituuden, mutta paksuudesta ei senttejä enää kerrotukaan. Pituudesta siis puhutaan, koska se on helpommin ymmärrettävissä sentteinä.
Oot ap aivan oikeassa! Hyiiih kerran kelpuutin sänkyyni miehen jolla oli pitkä mutta tosi ohut muna. Sitä se nylpytti kuin epileptinen kani ja kuvitteli olevansa mahtava rakastaja. Pilden tuntoherkin alue sijaitsee muutaman sentin etäisyydellä aukosta, siksipä lyhytkin mutta sopivan paksu tuntuu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:38"]Harva nainen edes ymmärtää, että peniksen paksuus ilmoitetaan ympärysmittana, saati että osaisi arvioida millainen ympärysmitta on paksulla peniksellä. Ap:kin osasi kertoa keskivertopeniksen pituuden, mutta paksuudesta ei senttejä enää kerrotukaan. Pituudesta siis puhutaan, koska se on helpommin ymmärrettävissä sentteinä.
[/quote]
Jos paksuudesta alettaisiin keskustella yleisesti enemmän niin mitatkin alkaisi hahmottua kaikille paremmin.
Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:41"]Oot ap aivan oikeassa! Hyiiih kerran kelpuutin sänkyyni miehen jolla oli pitkä mutta tosi ohut muna. Sitä se nylpytti kuin epileptinen kani ja kuvitteli olevansa mahtava rakastaja. Pilden tuntoherkin alue sijaitsee muutaman sentin etäisyydellä aukosta, siksipä lyhytkin mutta sopivan paksu tuntuu hyvältä.
[/quote]
Paksu tatti tekee hyvää. Pitkät soirot satuttaa muttei tuo sellaista täyttymisen tunnetta
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
Miehenä oot siis sitä mieltä. Ohut ja pitkä ei tunnu naisella oikeissa paikoissa.
[/quote]
Mulla ainakin on g-piste niin pitkällä, että sormet ei yllä sinne asti. Pitkä penis sen sijaan osuu juuri oikein. Paksuutta en sen sijaan kauheasti kaipaa, sattuu vaan, jos on liian paksu.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
[/quote]
Mulla ainakin on g-piste niin pitkällä, että sormet ei yllä sinne asti. Pitkä penis sen sijaan osuu juuri oikein. Paksuutta en sen sijaan kauheasti kaipaa, sattuu vaan, jos on liian paksu.
[/quote]
G-piste sijaitsee kaikilla naisilla samassa kohdassa. Eikä se kohta ole mikään kohdunsuu.
Ei se koko, vaan se, miten sitä käyttää. Ja suuta, ja sormia...
Olen huomannut, että naisia kiinnostaa kovasti sekä pitkä että paksu vehkeeni. Voi sitä tuijotusten määrää, jonka saan joka päivä kestää, kun tiukoissa shortseissani Helsingin katuja dallaan.
t. Mr Bulge
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
[/quote]
[/quote]
G-piste sijaitsee kaikilla naisilla samassa kohdassa. Eikä se kohta ole mikään kohdunsuu.
[/quote]
Erotan kyllä g-pisteen ja kohdunsuun, kiitos vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
G-pisteen tavoittaa kyllä miehen sormilla. Sormien pituus riittää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin omia sormiani, mutta se jäi näköjään pois. Joka tapauksessa pitkä ja ohut penis tuntuu minusta parhaalta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:42"]Kyllä itse ainakin pidän pidemmästä ohuemmasta kuin lyhyemmästä ja paksusta.. Eiköhän ole ihan makuasia. Tykkään, että tuntuu 'pohjassa' asti. Lyhyttä ja hyvin paksua ei myöskään saa mahtumaan suuhun hyvin..
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaksi ensimmäistä niveltä riittää ja "tule tänne " liike.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"] Paksuushan merkkaa paljon enemmän kuin pituus. Siis jos halutaan kunnolla kitkaa vaginan ja peniksen välillä. Ei se pituus siinä merkkaa, ellei sitten teillä ole g-pistettä kohdussa. Minulla ei ainakaan. Esimerkiksi 13 cm ja PAKSU on todella hyvä. Minusta paksu ja lyhyehkö penis on paljon maskuliinisempi kuin pitkä ja ohut. Samoin kuin roteva 175 cm mies on maskuliinisempi kuin hintelä 185 cm. Oletteko samaa mieltä? [/quote]No ei sinne väliin mitään kitkaa haluta vaan luistoa. Ei se ole terveellistäkään panna kuivana. [/quote] Kitkaa ja luistoa tarvitaan kumpaakin. Ap
[/quote]No ei voi olla kitkaa jos on luistoa.
Afrikassa naisen aukko ommellaan niin pieneksi että kitkaa muodostuu mutta se tehdään miehen takia ei naisen.