Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele pyykkikonetta mikä pesee pyykit eikä jätä tunkkaiseksi!

Vierailija
22.02.2022 |

Saako enää mistään pyykkikonetta, mikä ei säästä vettä, vaan käyttää vettä kunnolla ja pesee pyykit puhtaaksi?
Alkaa kyllästyttää, koska olen ostanut kaksi pyykkikonetta parin vuoden sisään, kun vaatteet eivät puhdistu, vaikka laittaa minkä ohjelman vain ja lisähuuhtelun, niin vaatteet haisee.
Johtuu varmasti myös siitä, että käytän hajusteettomia pesuaineita (migreenin takia), Sertoa tällä hetkellä, niin se pesukoneen huono pesutulos tulee heti huomatuksi.

Olen puhdistanut ja pessyt pyykkiä ja koneita kaikilla mahdollisilla tavoilla, on käynyt huoltoa ja ties mitä, ja ainoa syy mikä löytyy, on koneiden liian vähäinen veden käyttö.

Siispä kokemuksia hyvistä, paljon vettä tuhlaavista ja ei energiatehokkaista pyykkikoneista?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuuskoneella pyykkituvassa.

Vierailija
62/64 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsung käyttää hyvin vettä, ei moittimista pesutuloksessa. Mallia en jaksa lähteä tarkistamaan. Sorry. Otin vähiten A-kirjaimia sisältävän koneen. Edellinen Hoover jätti osan pyykeistä lähes kuivaksi. Ei tullut puhdasta, ei.

Tämä on tärkeä vinkki. Mitä vähemmän a-kirjaimia, sen parempi.

Minulla vajaa vuoden vanha Samsung, edellinen LG, nyt kaduttaa merkin vaihto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen taloyhtiön teollisuuskoneilla ja ostaisin kyllä itselleni sellaisen. Löytyy kaikki perusohjelmat, eivät säästele veden kanssa ja pesee tunnissa melkein ohjelman kuin ohjelman esipesun ja lisähuuhtelujen kanssa.

Vierailija
64/64 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanha LG, hajusteeton pesuaine ja huuhteluun korkillinen etikkaan, ei jää mitään hajua pyykkeihin. Koneen luukku pitää aina pesun jälkeen jättää auki, jäännösvesi putkissa alkaa haista ja tarttuu pyykkeihin.