Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi purskahdit itkuun ja miksi?

Vierailija
22.02.2022 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun kuulin työkaverin raskaudesta (mutta vasta kun olin yksin). Takana monta keskenmenoa, juuri päätimme lopettaa yrittämisen ja hyväksyä että meillä on vain yksi lapsi jatkossakin.

Vierailija
22/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ollut 2-3kk sitten kun sain kyynelkanavat auki kun olin tarpeeksi humalassa. Itkin lähinnä sitä miksi en voi olla onnellinen, ja miksi minun on niin vaikea ollut aina löytää ystäviä saati sitten kumppania.

Terveisin Naispelko28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena. m.56

Vierailija
24/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä montaa viikkoa ole, kun vollotin juutuubin eläinvideoita katsellessani. Varmaan joku tälläinen odd couple, jossa joku sokea opastaa rampaa toisenlajista..näitähän siellä on nykyään paljon.

Tai näitä orpolapsipentuja, jotka löytää sijaisemon. Tai nälkiintyneitä raukkoja, jotka joku kiltti ihminen ottaa hoiviinsa.

On ne aika uskomattomia. Itsekin jonkin sortin orpo piru, ehkä ne siksi osuu ja uppoaa.

Vierailija
25/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kun parhaan ystävän valehtelu taas paljastu.  Ihana ihminen, mutta jäänyt useamman kerran kiinni totuuden vääristelystä tai vain puolikkaan totuuden kertomisesta. Olen tullut siihen lopputulokseen, että meidän ystävyys ei valitettavasti ole enää ennallaan ja en olen hänen paras ystävänsä enää kuin juhlapuheissa. Olen jo jonkin aikaa yrittänyt kovettaa itseäni tämän asian suhteen, mutta aina kun tulee jotain niin olen ihan yhtä shokissa edelleen. Toinen yleinen itkun aiheeni on yksinäisyys ja se etten löydä rakkautta elämääni. Tämän vuoksi saan hysteerisiä itkukohtauksia aina kun telkkarista tulee jotain vähänkään liikuttavaa, romanttista tai sydänsuru-juttuja. 

Vierailija
26/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun katsoin hengenvaarallisesti lihava ohjelmaa ja päähenkilö kuoli :(

Vierailija
27/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään siskon lapsille faktoja olympiatulesta ja tuli kyynel silmään, kun saimme tietää vuoden 1988 olympialaisissa vapautettujen rauhankyyhkyjen kohtalosta: osa niistä kärventyi olympiatulessa.

Vierailija
28/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jouduin ottamaan pakkorokotteen, että sain pitää työni!

Vierailija
29/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tapaamaan lastani vankilaan ensimmäistä kertaa. Kun näin hänet siinä pleksin takana, en pystynyt pidättelemään kyyneleitä.

Vierailija
30/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla animen takia.

Vierailija
31/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseinen anime Minun Piconi? Sen jos näkee ensimmäistä kertaa niin voi tulla tippa linssiin! :D

Vierailija
32/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun hain koiran tuhkat. Pahvirasian sain käteeni, siinä kaikki mitä on jäljellä. Pieneen purkkiin meni iso koira isolla sydämellä.

Vierailija
33/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Olen marinoitunut sekopäisten ihmisten draamassa enkä meinaa kestää.

Vierailija
34/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan "purskahda" itkuun, mutta liikutun herkästi. Luonnosta, musiikista, yllättävästä ystävällisyydestä voin saaa kyyneleet silmiini. Surusta olen itkenyt viimeksi noin 15 vuotta sitten, kun koiraltani löytyi yllättäen syöpäkasvain. Päätin antaa lopettaa sen saman tien ja koiran tila tuli ihan puskista. Vaivaa oli hoidettu koiran nenäpunkkina.

Vierailija
35/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Joskus 10-vuotiaana vihasta ja kivusta kaaduttuani pyörällä asfalttiin alamäessä.

Eli viimeisimmästä itkusta on nyt n. 45 vuotta aikaa.

Vierailija
36/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole purskahtanut itkuun aikoihin. Pieni kyynel tuli lätkän olympiakullan johdosta.

Vierailija
37/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseinen anime Minun Piconi? Sen jos näkee ensimmäistä kertaa niin voi tulla tippa linssiin! :D

Kimetsu no Yaiba.

Vierailija
38/38 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun törmäsin taas 2017 vuodelta olevaan uutiseen, jossa kerrottiin miten jotkut aikuiset miehet rääkkäsivät julmalla tavalla lemmikkikanin kuoliaaksi. Surettaa ja itkettää, mutta raivostuttaa myös niin että tekisi mieli huutaa. Eihän se kania takaisin tuo, mutta tuntuu vain niin älyttömän pahalta edelleen. Pieni viaton eläin revittiin väkisin omasta ulkoaitauksestaan, paikasta jota se piti kotinaan ja turvapaikkanaan. Ei myöskään ole tietoa saatiinko näitä ihmishirviöitä koskaan kiinni. Surettaa niin että sydän särkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän