elokuvat jotka haluaisit nähdä mut et löydä
Kommentit (277)
Unelmien sielunmessu ja Poika raidallisessa pyjamassa myös Netflixissä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:43"]Poika raidallisessa pyjamassa. En ole dvdtä rai leffaa löytänyt mistään.
[/quote]
Netflixissä oli tämäkin jokunen aika sitten. Voi olla jo poistunut, mutta tuli katsottua silloin. Hankkikaa se Netflix :)
Sieltä löytyy yllättävän moni kysytty.
Ei ole Ihmiskauppiaat, eli se missä on isä-Sutherland. Sitä olen kyllä katsonut korvikkeena. -92-
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:11"]Unelmien sielunmessu
[/quote]
Sen verran tuttu kulttileffa että löytyy varmaan kun kavereilta kyselee tai ainakin huuto.netistä luultavasti useampia kappaleita. Usein myös kirppiksiltä ja divaaneista saa.
Eli ei vaikea hankkia vaikka omaksi hyllyyn :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:50"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:43"]
Poika raidallisessa pyjamassa. En ole dvdtä rai leffaa löytänyt mistään.
[/quote]
No vaikka http://cdon.fi/kirjat/boyne,_john/poika_raidallisessa_pyjamassa-9189704
[/quote]
Tää linkki on kirjaan.
Kiitos teille, jotka mainitsitte Viihdemaan. Löysin sieltä pari tosi vanhaa leffaa, joita olen kaivannut. Tosin toinen vain Blu-ray ja hinnatkin niin kovat, että vähän täytyy miettiä, mutta hyvä oli tietää tuon kaupan olemassaolosta.
Sumashopistakaan ei ollut tietoinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:47"]Kannattaa etsiä swefilmer.com ja yifu.tv ja sweflix, myös hdfin.com
Löytyy suht laaja valikoima ja pystyy suoraan katsomaan netistä ja ei tarvitse ladata koneelle.
[/quote]
Onko nuo ihan turvallisia ja lainmukaisua
sivuja? Mies tekee töitä eräässä isossa
tietoteknologia&pelinkehitys yrityksessä ja kuulemma meidän netistä ei saisi käydä laittomilla latausivuilla :p
Ärsyttää joten ilolla vastaan turvalliset sivustot :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:11"]17: Huuto-netissä useitakin Love Story-leffoja. [/quote] Kiitos! Pitää huutaa:)
[/quote]Niin minunkin: AAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!
Jo helpotti.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:55"]
Elokuva, jossa tulivuori purkautuu ja aiheuttaa tuhoa. Yhdessä kohtauksessa hahmot yrittävät pakata valokuviaan mukaan kun laava jo syö taloa. Ja toisessa kohtaa nainen jää laavaan ja tämän jalat sulavat. En muista nimeä.
Ja toinen, saattoi olla minisarjakin, joka kertoi ihmiskaupasta. Itäeurooppalaiset sisarukset huiputetaan ulkomaille "töihin", myyjänä taisi olla toisen naisen oma mies. Molemmat naiset raiskataan tottakai heti alkajaisiksi. Myöhemmin jossain prostituoitujen säilytysasuntolassa "pimp" hermostuu ja ampuu yhtä tyttöä vatsaan varoitukseksi muille. Joku kansainvälisen poliisin tyyppi yrittää pysäyttää homman ja rakastuu samalla prostituoituun. En tietenkään tiedä tämänkään nimeä...
Näin nämä molemmat tv:stä suunnilleen 15 vuotta sitten. Ehdotuksia?
[/quote]
Tulivuori elokuva voi olla Dante´s peak tai volcano.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 03:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:43"] Joku kauhuelokuva, jossa kilpailijat osallistuvat kilpailuun ja hävitessään he kuolevat. Olen yrittänyt löytää kyseistä elokuvaa jo pitkään, tuloksetta. Enkä tarkoita saw elokuvia. [/quote] Stephen Kingin novelliin perustuva Juokse tai kuole? Eli The Running Man? [/quote] Onko tuosta muka elokuva? Lempi novellini! Luettu varmasti se 10 kertaa kun on lyhyt, ytimekäs ja yksinkertaisesti parhainta Kingiä.
[/quote]
Saatat pettyä elokuvaan. Siitä tehtiin Arnold Schwarzenegger-rymistely:-(
Minulla on "hukassa" 2 elokuvaa, joiden nimeä en tiedä. Olen ne hieman nuorempana nähnyt, ja jäänyt kaivelemaan..
Ensimmäinen oli joku "laatikkoleffa" jossa joukko ihmisiä joutui(?) sellaiseen kuutioon. Siellä piti ilmeisesti ratkoa jotain ongelmia tms pois päästäkseen. Lopuksi sieltä muistaakseni pääsi ulos mies, joka ei puhunut. Muuta en muista :D Jännittävä oli alakoululaisen mielestä ainakin.
Toinen oli joku toimintapätkä. Alussa nainen pilkkoo porkkanaa tms. nopeasti ja lähtee sen jälkeen jotain karkuun, värjää hiukset ym. Jossain vaiheessa hän on lukittuna jossain pakkasessa tms. vähillä vaatteilla ja lapsi käy hänen luonaan.. Taitaa päättyä kuitenkin vapauteen. Tästäkään en enempää muista :D
Tunnistaisiko kukaan?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:09"]
Minulla on "hukassa" 2 elokuvaa, joiden nimeä en tiedä. Olen ne hieman nuorempana nähnyt, ja jäänyt kaivelemaan.. Ensimmäinen oli joku "laatikkoleffa" jossa joukko ihmisiä joutui(?) sellaiseen kuutioon. Siellä piti ilmeisesti ratkoa jotain ongelmia tms pois päästäkseen. Lopuksi sieltä muistaakseni pääsi ulos mies, joka ei puhunut. Muuta en muista :D Jännittävä oli alakoululaisen mielestä ainakin. Toinen oli joku toimintapätkä. Alussa nainen pilkkoo porkkanaa tms. nopeasti ja lähtee sen jälkeen jotain karkuun, värjää hiukset ym. Jossain vaiheessa hän on lukittuna jossain pakkasessa tms. vähillä vaatteilla ja lapsi käy hänen luonaan.. Taitaa päättyä kuitenkin vapauteen. Tästäkään en enempää muista :D Tunnistaisiko kukaan?
[/quote]
Tuo kuutioleffa kuulostaa Cubelta. Suomeksi ihan vain Kuutio.
Olisko toi toinen The Long Kiss Goodnight?
Kremlins. No niin, naurakaa mulle
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:16"]
Kremlins. No niin, naurakaa mulle
[/quote]
Gremlinsiäkö tarkoitat? Sen saa halvalla esim. cdonista. Ihan hauska leffa.
Gremlins. Ok. No anyway ne karvapallot pulpahtelee sielt ihan hulluna
Tulivuori-elokuva on tosiaan Dante's Peak! Jee, kiitos! Ja se olikin happojärvi mikä ne naisen jalat vei eikä laava, siistiä... -92-
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:07"]
Sellainen elokuva missä oli muistaakseni kaksossiskot ja toinen oli joutunut helvettiin. Tämä ei-kuollut sisko näki näkyjä, tahtoi pelastaa siskonsa helvetistä ja lopulta sai avukseen sellaisen miehen joka tiesi "alamaailman" asioista ja sanoi auttavansa tyttöä hakemaan siskon. Muistan että helvettiin päästäkseen piti olla kosketuksissa veden kanssa ja kohtauksessa nainen meni makaamaan ammeeseen ja mies sanoi että pitää mennä veden alle. Nainen sukelsi ja odotti ja lopulta ei jaksanut pidättää hengitystään, mutta mies ei piti näistä veden alla kunnes tämä hukkui. Sitten mies taisi tappaa myös itsensä ja seuraavaksi he olivat helvetissä. Elokuvassa oli myös enkeli Gabriel,ttättäisteli jonkun kanssa uimahallin tyyppisessä paikassa? Sekavat on muistikuvat ja selitys vielä sekavampi, mutta pitkään olen elokuvan nimeä etsinyt ja muistan että oli hyvä. :D
[/quote]
Leffan nimi on Constantine vuodelta 2005. On sika hyvä :)
Poison Ivy. En ole kyllä etsinytkään sitä mistään, mutta sen haluisin nähdä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:43"]
Joku kauhuelokuva, jossa kilpailijat osallistuvat kilpailuun ja hävitessään he kuolevat. Olen yrittänyt löytää kyseistä elokuvaa jo pitkään, tuloksetta. Enkä tarkoita saw elokuvia.
[/quote]
Stephen Kingin novelliin perustuva Juokse tai kuole? Eli The Running Man?
[/quote]
Onko tuosta muka elokuva? Lempi novellini! Luettu varmasti se 10 kertaa kun on lyhyt, ytimekäs ja yksinkertaisesti parhainta Kingiä.