elokuvat jotka haluaisit nähdä mut et löydä
Kommentit (277)
Haluaisin nähdä elokuvia kaikkialta maailmasta mutta en Hollywood tuotantoa. Hyvin vaikeaa löytää varsinkin jos haluaa tekstitettynä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:43"]Joku kauhuelokuva, jossa kilpailijat osallistuvat kilpailuun ja hävitessään he kuolevat. Olen yrittänyt löytää kyseistä elokuvaa jo pitkään, tuloksetta. Enkä tarkoita saw elokuvia.
[/quote]
Oisko Would you rather?
Anal with Angelina Jolie and Charlize Theron.
En löydä mistään!!! :(
yhden amerikkalaisen dokumentin, missä kuvaaja seuraa ystävänsä sairastumista ja kuolemaa syöpään. syöpä oli joku synnytyselinten syöpä ja lopussa nainen kuolee, makaa sängyssä ja se oli todella hyvä dokkari. en muista edes nimeä, enkä löydä sitä vaikka kuinka olen googlettanut
Muistaako kukaan semmosta sarjaa mikä tuli telkkarista yli 20 vuotta sitten. Oli valkosia miehiä jotka muutti autiolle saarelle ja rupesivat asuun siellä. Sitten jostain lähisaaresta kyläpäällikkö "antoi" sinne niille vaimot ja muutaman miehenkin. Olin niin nuori mutta muistan kun tykkäsin sarjasta kovasti
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:32"]
Toinen leffa perustui kai S. Kingin kirjoihin. Siinä jonkun pikkutytön makuuhuoneen seinässä asui joku örkki, joka aina tytön nukkuessa tuli imemään tytön hengitystä ja yritti tukehduttaa tytön. Musta kissa pesiytyy taloon ja yrittää suojella tyttöä örkiltä. Samaan leffaan saattoi kuulua myös mies, joka haki ammattiapua tupakoinnin lopettamiseen. Tällä firmalla oli vaan astetta rankemmat keinot käytössä retkahduksista rankaisemiseksi mm. katkottiin vaimon sormi jne.
[/quote]
Se on hyvä elokuva:
http://www.imdb.com/title/tt0088889/?ref_=nm_flmg_act_60
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:12"]Sellaisen ranskalaisen ? leffan haluisin nähdä uudelleen, joka oli ehkä R&A-sarjaan kuuluva. Siinä kerrottiin tapahtumat jotenkii rikotussa kronolog. järjestyksessä. Lopussa mies ja nainen, kenties aviopari, makaavat jossain käytävällä. Olisiko siinä juhlat olleet menossa ja he poistuneet. Mies ehkä raiskasi naisen, en ole varma. [/quote] Irreversible
[/quote]
Elokuvassa on kuvattu raaka raiskaus, joten ei herkille. Siinä on muuten digitaalisesti rakennettu raiskaajalle penis (ja uhri on Monica Belluci) eli näyttelijä ei oikeasti siinä raiskaa, mutta se näyttää ihan aidolta. Katsoin jonkun videon tuon kohtauksen tekemisestä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:09"]
Joku hämähäkkien hyökkäys elokuva jonka näin joskus 80-luvulla. Elokuvassa karvaiset hämähäkit alkoivat valtaamaan maapalloa. Lopussa jotkut ihmiset linnoittautuvat taloon ja elokuvan lopussa kun joku repi lautoja talon ikkunoista pois että mitä ulkona tapahtuu niin koko maisema oli valkoisen hämähäkin seitin peitossa. Olisipa kiva löytää tuo silloin niin mielettömän kauhea elokuva, joka vei muutamat yöunet joskus 10 vanhana muistaakseni.
[/quote]
Eikös tää oo Araknofobia?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:43"]Joku kauhuelokuva, jossa kilpailijat osallistuvat kilpailuun ja hävitessään he kuolevat. Olen yrittänyt löytää kyseistä elokuvaa jo pitkään, tuloksetta. Enkä tarkoita saw elokuvia.
[/quote]
Luulisin että tarkoitat jo aiemmin toisenlaisella kuvauksella mainittua Cube nimistä elokuvaa.
Miksi täällä alapeukutetaan jos haluaa nähdä jonkun leffan jota ei ole löytänyt. Onko siis oikeita leffoja joita saa toivoa ja vääriä leffoja joita ei pidä haluta koskaan nähdä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 00:42"]Mulla Twister. Muistaako kukaan kys. Elokuvaa? [/quote] Tori.fi, siellä myynnissä 2€. [/quote] Cdon.com, blu ray 9,95€. [/quote] Huuto.net, 2€.
[/quote]
Huuto.net=Rahastus.net, EVVK
Vierailija kirjoitti:
Palava enkeli. Vanha kotimainen elokuva nuoren sairaanhoitajattaren ensimmäisestä työpestistä mielisairaalaan. Muistaakseni hoitaja sekosi itse....
Palavaa enkeliä olen minäkin toivonut tv:hen. Minulla on muistikuva, että olisin nähnyt sen teininä 90-luvulla, mutta luin, ettei sitä koskaan ole esitetty tv:ssä (jonkin tekijänoikeuskiistan vuoksi)! Täytyy varmaan ostaa se dvd:nä, jos jostain löytyy.
Kyseessä on siis tositapahtumiin perustuva kotimainen elokuva vuodelta 1984. Siinä nuori psyk. hoitaja menee mielisairaalaan töihin. Psykiatrisesti sairasta potilasta esittää nuori Eeva Eloranta. Elokuvan rankka tarina kiinnostaa, samoin 80-luvun alkupuolen tyyli.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
My own privat Idaho, KR ja River Phenix. Katson sitt, kun se tulee tvstä seuraavan kerran.
Leffa nimeltä Montmartren rakastavaiset. En ole nähnyt, vain lukenut että on olemassa. Se kertoo Modiglianin ja hänen vaimonsa Jeannen tarinan. Mustavalkokamaa, ehkä jossain elokuva-arkistossa.
Ihmeellisen asteen yhteys (The Cat from Outer Space)
Lapsuuteni lempielokuva. Kertoo kissasta joka tuli avaruudesta. Näytelty elokuva, ei piirretty
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:42"]
Näin joskus muksuna pätkän elokuvasta, jossa naisella oli skitsofrenia, ja mm. Poltti rinnastaan ruusutatuoinnin kiehuvalla vedellä. Anyone?
[/quote]
mäkään en muista nimee siltä naiselta oli kuollut kaksossisko ja se laukas sen skitsofrenian. Sit se eli välillä sen siskon elämää.