Näkijä linjoilla, kysy!
Pitkän tauon jälkeen olen taas alkanut harjoittelemaan. Kysy jotain niin yritän nähdä. Kiitos avustasi!
Kommentit (111)
Saanko parisuhteen haaveilemani miehen kanssa ja hakemani työpaikan?
Mitä näet tulevaisuuteen? Kestääkö parisuhteen? Lapsia? Jos niin monta ja sukupuolet? ☺ Työt ? Pysynkö nykyisessä työssäni? -
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:26"]Ole niin kiltti ja kerro miten käy mulle ja miehelle johon olen ihastunut??! Olen jo epätoivoinen!
[/quote] Näen tilanteessa epäsuhtaa. Onko mies ihastunut sinuun? En haluaisi sanoa mutta epäselvä tilanteenne tulee jatkumaan vielä kauan. Kuuntele sisintäsi. Minkälaisen miehen haluat? Jos tunne on molemminpuolinen, hän kyllä tulee luoksesi. Ensi jouluun mennessä tilanne on ratkennut.
[/quote]
Hän on juuri kaikkea sitä mitä haluan. Ollaan jo kauan oltu tässä tilanteessa, ja alussa hän sanoi säikähtäneensä sitä että hän on lapseton ja minulla on lapsia entisestä liitosta. Hän kyllä sanoo ikävöivänsä minua ja haluaa kuulemma tutustua minuun syvemmin.
No, mä olen jo niin kauan odottanut ettei muutama kuukausi enää pahaa tee... :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:25"]TÄRKEÄ!! Löydänkö vielä kumppanin vai olenko loppuelämäni yksin? Pliis, näe! :)
[/quote] Koet vielä yhden merkittävän suhteen joka ei ole elämänpituinen, mutta asia ei aiheuta sinulle surua.
[/quote]
OOO!! :D Ja Kiitos! Vielä siis yksi 'merkittävä' tilkku repaleiseen täkkiini! Ja joo, osaan jo luopua ilman surua...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:27"]Näetkö mikä minua painaa, ja tuleeko siihen muutos?
[/quote] En oikein osaa sanoa yhtä selkeää asiaa. Joku isompi surun taakka sinulla on. Se on tuonut elämääsi pienempiä murheita lisäksi. Kliseistä, mutta aika parantaa haavat. Suosittelisin sinulle pitkiä kävelylenkkejä veden äärellä.
Onks tää joku vitsi vai uskooko joku oikeasti tällaiseen?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:27"]Mitkä kaksi korttia käännän korttipakasta sokkona? [/quote] Onko pakka valmiina ja hyvin sekoitettu? ässä kakkonen ja ruutu jätkä. Jos meni väärin, olen huono ennustaja. Mutta minä olenkin näkijä :)
[/quote]
Millanen kortti on ässä kakkonen? =)
Oisko patakakkonen?
Miten työtilanne? Näetkö muutosta? Lasten asiat? Erityisesti teinin tilanne?
Onko isoja muutoksia tulossa?
Onko J minulle se oikea vai päädynkö vielä yhteen Tonin kanssa?
Tulenko pääsemään huumeista eroon? Kuolenko oman käden kautta pian?
L
Olen jo 40+ ja viisi lasta meillä. Kovasti mietityttää onko lapset tässä vai tuleeko lisää. Näetkö sinä? Tuleeko vielä vauva ja jos niin onko tyttö vai poika?
Mietin, saanko vastausta taaskaan, kun itsekin kuitenkin "näen", mutta en kykene omia asioitani näkemään. Kerro sinä, pelkäänkö turhaan lapsieni puolesta, rakastanko oikeasti ja oikeaa ihmistä, onko loppuelämä samaa mitä se on ollut tähänkin asti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:27"]Mitkä kaksi korttia käännän korttipakasta sokkona? [/quote] Onko pakka valmiina ja hyvin sekoitettu? ässä kakkonen ja ruutu jätkä. Jos meni väärin, olen huono ennustaja. Mutta minä olenkin näkijä :)
[/quote]
Millanen kortti on ässä kakkonen? =)
Oisko patakakkonen?
[/quote] Heh, sinussa on myös näkijän vikaa! Tarkoitin juuri patakakkosta! Tämä näkijä yllättyi kysymysten tulvasta ja väsyi hyvin helposti. Harjoittelu tekee mestarin, tässäkin asiassa. Kiitos kaikille kysyjille ja pahoittelut Sinulle,jonka kysymystä en ehtinyt tuntea ja nähdä. Hyvää ja rauhallista yötä! Palataan!
No voi pöh :( Niin mun tuuria, että juuri kun olisi ollut mun kysymys niin loppuu. Kiitos kuitenkin. =)
Mieheni muutti omaan asuntoon, hänellä on kova stressi ym.. Näetkö onko meillä vielä tulevaisuutta yhdessä?
Voi auta ystävä ja helpota oloa. Tehtiin ivf- alkiosiirto. Onnistuuko tällä kertaa? Kiitos, mitä sitten ikinä sanotkaan ja lämpöä elämääsi.
Mulle sanottu, että mussa kans näkiän "vikaa". En tosin pahemmin asioita ole ennalta ainakaan nähnyt. Auroja joskus harvoin.
Ennakko aavistuksia myös, ja käsittämättömiä tunteita joita en osaa pukea sanoiksi. Nyt siis kysyn myös sulta: Näetkö mussa näkiän vai onko vaan kuvitelmaa?
Mahtaako näkijä vielä vastata myöhemmin?
Minua on askarruttanut pitkään tilanteeni. Olen kihloissa, menossa vuoden päästä naimisiin miehen kanssa jota rakastan. Mutta. Suhde on alusta asti eli muutaman vuoden ollut vain ylä-ja alamäkeä, ei koskaan tasaista. Biologinen kello määrittää tunteet enemmän kuin oma tahto tai halut eli on kiire perheen perustamisessa. Ero on ollut mielessä, mutta ollaan sovittu että yritetään vaikka mitä tapahtuisi, koska rakastetaan paljon vaikka pahalta tuntuu.
Olenko kyseisen miehen kanssa loppuelämäni vai keräämmekö joskus rohkeuden lopulliseen
eroon ja parempaan elämään? Kiitos jos vastaat vielä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:24"]Mikä miestäni vaivaa? Pitääkö minun lähteä tästä lapsen kanssa? Miten me selvitään?
[/quote] Suosittelen lähtemään. Se oli ensimmäinen tunne joka tuli hyvin vahvana. Ja te selviätte kyllä. En näe mitään mikä elämäänne vaikeuttaisi, muuta kuin miehen.
[/quote]Kiitos <3
[/quote]Kysyisin vielä näetkö miehessä jotain pahuutta tai sairautta? Kiitos jos vastaat vielä!