Näkijä linjoilla, kysy!
Pitkän tauon jälkeen olen taas alkanut harjoittelemaan. Kysy jotain niin yritän nähdä. Kiitos avustasi!
Kommentit (111)
Löydänkö elämäni rakkauden lähiaikoina? Olen jo pitkään ollut yksin ja minulla olisi niin paljon annettavaa oikealle miehelle...
Tuleeko minusta ja hänestä mitään?
mitäs mulle näät? En aseta kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:22"]Saanko töitä? Milloin pääsen jatko-opiskelemaan ja mitä kautta? Missä välissä on lasten aika?
[/quote] Näkisin tilanteessasi hienoista "perse edellä puuhun" meininkiä, joka ajan myötä osoittautuukin oikeaksi poluksi. Kenties työn ohessa pääset jatko-opiskelemaan? Näen myös että lapsi ilmoittaa tulostaan kesken opintojen. Lykkyä pyttyyn!
Miltä lähitulevaisuuteni näyttää? Hyvää vai pahaa tulossa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:23"]Syntyykö lapseni tänä yönä?
[/quote] Tuli ensin tunne, mahdatko olla raskaana laisinkaan, joten luulenpa että vielä muutaman päivän joudut odotella. Nauti näistä viimeisistä raskauden päivistäsi. Onnea uuteen elämänvaiheeseen!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:23"]Mitä näet minulle? Mites vauva asiat yms?
[/quote] Valitettavasti en saa nyt mitään tunnetta tästä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:23"]Tapahtuuko seuraavan vuoden aikana mitään suuria muutoksia elämässäni?
[/quote] Tapahtuu, mutta senhän tiedät jo itsekin ;)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:22"]Saanko töitä? Milloin pääsen jatko-opiskelemaan ja mitä kautta? Missä välissä on lasten aika?
[/quote] Näkisin tilanteessasi hienoista "perse edellä puuhun" meininkiä, joka ajan myötä osoittautuukin oikeaksi poluksi. Kenties työn ohessa pääset jatko-opiskelemaan? Näen myös että lapsi ilmoittaa tulostaan kesken opintojen. Lykkyä pyttyyn!
[/quote]
Kiitos katsannostasi! Sen verran palautetta voin etukäteen antaa, että opiskelu työn ohella ei ole tällä alalla kovin mahdollista. Opinnot vaatisivat 90 %:sta läsnäoloa. Vai että perse edellä puuhun, mitälie lopulta sitten tässä tilanteessa tarkoittaakaan. Tuttu lausahdus ja paljon kuultu.
Minua kiinnostaa tietää että saanko uuden työpaikan?
Onko minulla jatkoa tiedossa firmassa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:24"]Kyllä vai ei?
[/quote] Aina kyllä. Muuten et voi tietää eikä elämä sinua vahvista.
Onko minun aviomies vielä hengissä vai kuollut?
Mikset sä sano saanko mä vielä lapsen vai en...
Pääsenkö korkeakouluun vai onko turhaan liian suurta tavoittelua? Viihdynkö nykyisellä alalla sittenkin? Saanko lapsia tulevaisuudessa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:24"]Mikä miestäni vaivaa? Pitääkö minun lähteä tästä lapsen kanssa? Miten me selvitään?
[/quote] Suosittelen lähtemään. Se oli ensimmäinen tunne joka tuli hyvin vahvana. Ja te selviätte kyllä. En näe mitään mikä elämäänne vaikeuttaisi, muuta kuin miehen.
Vaikea mies tilanne en tiedä mitä tehdä voinko luottaa nykyiseen ettei petä enään ..apuaaa
N30