terapiassa käyvät
Kommentit (11)
En käy tällä hetkellä, olen sairauslomalla.
AP saikuttaa syyskuuhun asti. Sitten pitäisi jotain keksiä. Kauhistuttaa kestääkö pää/jaksaako. Vai pitääkö vaan puskea eteenpäin ja leikkiä vahvaa.
Olen työelämässä, käyn kolmena iltana terapiassa, tosin nyt niin psykoterapeutilla kuin itsellänikin on kesäloma.
En. Yhdessä vaiheessa yritin samalla opiskella ja terapiatapaamiset oli sallittu poissaolo, mutta en jaksanut kovin pitkään jatkaa opiskelua, kun pää ja kroppa levisivät jatkuvasti.
Kävin terapiassa 2 vuotta, 2krt/vko ja aina sen 45 min. kerrallaan. Olin samalla täyspäivätyössä, aikamoista sumplimista välillä. Usein juoksin, etten olisi myöhässä terapiasta.
Käyn töissä. Säännöllisyys ja työnteko kannattaa pitää yllä, jos vain jaksaa. Aluksi olin tosin syövän takia sairaslomalla pitkään.
Vaikka välillä tuntuu raskaalta, kun töissä on pakko tehdä, se saa omaa jaksamistakin eteenpäin raskaista päivistä huolimatta. Aina on mahdollista jäädä sairaslomalle, mutta kun jää, siitä olisi paljon vaikeampi palata töihin.
En, olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
Kiitos vastauksistanne. Toivottavasti löydän itselle sopivan ratkaisun.
Joo kävin. Ei se terapia vie työaikaa. Kela korvasi mulle noin kaksi 45 minuuttista viikossa jotka usein otin yhdellä kerralla.