Mihin piilotan loput suklaalevystä jotta en syö sitä tänään?
Kommentit (34)
Heii ei sitä varmaan oo tarkotus heittää pois tai antaa kenellekään toiselle vaan säästää jollekin muulle päivälle :D
Vessanpytystä vedä niin on pois sua kiusaamasta. Ja seuraavaks jätä ostamatta uusia.
Jos syöminen on sinulle ongelma, kuten vaikuttaisi olevan, niin hae apua. Entisenä syömishäiriöisen neuvon. Sinun pitää piilottaa herkkua, ettet ahmi niitä kaikkia. Korvaa herkku sana jollain toisella addiktiolla,niin ymmärrät vakavuuden.
Mä söin koko paketin friggsejä kerralla, mutta eihän niissä niin paljoo kaloreita oo 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos syöminen on sinulle ongelma, kuten vaikuttaisi olevan, niin hae apua. Entisenä syömishäiriöisen neuvon. Sinun pitää piilottaa herkkua, ettet ahmi niitä kaikkia. Korvaa herkku sana jollain toisella addiktiolla,niin ymmärrät vakavuuden.
Mistä ja miten sait itse apua?
Mitä sitä säästämään? Maailmansotakin taas tuloillaan ja maailmanloppua odotellessa...
Nuo kaappiinpiilottamisjutut ei sitten toimi sellaisille joilla on jälkiruokahimo. Koska vaisto tai nälkä vetää ihmiset kohti sitä kaappia, kunnes siellä ei ole mitään. Ellei ole terveellisempi versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja miten sait itse apua?
Itse valitettavasti hain apua vasta aikuisena työterveyden kautta burn outin yhteydessä. Mutta mikä vaan terveydenhuollon ammattilainen osaa ohjata oikeaan paikkaan. Suosittelen heti tutustumaan Syli syömishäiriöliiton sivuja.
Mahaasi sinä sen piilotat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä syömishäiriöiset ylipäätänsä ostavat ruokaa?
Kas kun heidänkin pitää syödä, oli sitten miten ylipainoinen tahansa. Tosin suklaalevyn syöminen ei vielä kenestäkään tee syömishäiriöistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä syömishäiriöiset ylipäätänsä ostavat ruokaa?
Itse ostin monta patukkaa Royalia sekä Brunbergin kolasuklaata syystä, että nyt kun sitä on kotona ,ei tee mieli syödä ja kun olen ulkona, tulee aina mieleen, että nyt pitäis ostaa suklaata illaksi. Koska sitä on kotona ,ei tee mieli . Samoin ostin monta viineriä kotiin,pakkasessa .Syön tyyppi yhden viikossa. Ennen himoitsin joka päivä.
Eli tämä on jonkinlaista kurinpalautusta.
Uskaltaisitko syödä jos postilaatikkoosi ilmestyisi puoleksi syöty suklaalevy?