Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noloa on, että on vain yksi seksikumppani?

Vierailija
09.07.2015 |

Jos ei ole uskiskaan.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:38"]

Onhan se noloa. Mulla on 4 vakituista, ja vaimokin antaa aika usein ;)

[/quote

Noloa on pettää ja jakaa itseään monen kanssa. Mitä vähemmän kumppaneita, sen parempi ☺

Vierailija
42/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:25"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18 [/quote] Alapeukut koska? [/quote] Koska vaikutat provolta "väittäessäsi" että jäät jostain hyvästä paitsi. [/quote] Eli en jää mistään paitsi? Miksei sitä voi sanoa, vaan pitää vain ilmaista ainutlaatuiset mielipiteensä painamalla alapeukkua? :D [/quote] Täh? Eihän provoja kannata ruokkia, ja jos olettaa että olet sellainen miksi vaivautua vastaamaan? Toisekseen, se alapeukku on jo osoitus siitä että on eri mieltä väittämäsi kanssa. Ei kaikkia kiinnosta kirjoitella vielä erikseen (kenties päivänselvistäkin asioista).  Kolmanneksi, asia saattaa olla moniulotteinen ja vaatia pidemmänkin vastauksen, johon alapeukun painajalla ei välttämättä ole aikaa tai kiinnostusta paneutua. [/quote] Mutta alkuperäinen viestini ei ollutkaan väittämä, vaan selkeä kysymys siitä, jäänkö jostain paitsi. Ja se on siis näköjään päivänselvä asia, mahtavaa, sain kuin sainkin vastauksen kysymykseeni.

[/quote]

Päivänselvää on lähinnä se, että kysymykseesi ei ole kunnollista vastausta. Jos eksiä ei ole useita niin olet tosiaan jäänyt paitsi useammasta suhteen päättymiskokemuksesta. Mikäli seksielämä nyxän kanssa on toimivaa niin puuttuvien kokemusten perään haikaileminen on tarpeetonta. Paitsi tietenkin niiden provojen mielestä, jotka haluaisivat myös sinun elämäsi olevan rikkinäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos. Ei. Ole. Toimivaa.
Ap

Vierailija
44/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tästä. Olen kohta 50 v. mies ja olen pannut kahta naista. Eka oli reilu 3-kymppinen yh (minä samanikäinen). Reilun kymmenen vuoden jälkeen se jätti mut, sit parin vuoden päästä panin viikonlopun toista mutta en halunnut enää jatkaa.

Olenko luuseri? Vaikka olen ikäloppu haluaisin rakastua ja hyvän suhteen, mutta tässä iässä se ei ole enää helppoa.

Vierailija
45/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:59"]

Mitä mieltä olette tästä. Olen kohta 50 v. mies ja olen pannut kahta naista. Eka oli reilu 3-kymppinen yh (minä samanikäinen). Reilun kymmenen vuoden jälkeen se jätti mut, sit parin vuoden päästä panin viikonlopun toista mutta en halunnut enää jatkaa.

Olenko luuseri? Vaikka olen ikäloppu haluaisin rakastua ja hyvän suhteen, mutta tässä iässä se ei ole enää helppoa.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti löydät hyvän naisen. (Miksi se ei ole helppoa? Etsitkö naista vain 20 vuotta nuoremmista?)

Vierailija
46/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu, keneltä kysyt :D

Ihan sama minulle. Your life.

Vierailija
47/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla ehkä viiden vuoden päästä sama tilanne. Tosin en ole kahdelta sitä ennen saanut käsi- ja suuhoitoa, niinkö se oli? Eli olen vielä sua kokemattomampi, mutta en pidä itseäni estoisena tms. Se taas johtuu siitä että en ole parisuhteessa estoinen. Mun mielestä siis ei ole noloa että on ollut vain yksi partneri, kenties sitä myöhäistä neitsyyden menetystä voi ehkä hävetä jos siltä tuntuu, mutta ei sitä että on ollut uskollinen sen jälkeen. Vuosikausia neitsyyden menettämisen jälkeen toki luulisi että sen ajoituksen merkitys on pienentynyt niin paljon, ettei sitä enää hävetä tarvitse. Jos teillä seksielämä nyt ei toimi, niin käsittelet asian kuten kuka tahansa aikuinen, ei se vaikuta että et ole ollut muiden kanssa.

Vierailija
48/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:58"]

Jos. Ei. Ole. Toimivaa. Ap

[/quote]

Jos seksielämä suhteessa ei ole toimivaa niin sitten yritetään ensin korjata sitä. Jos korjaaminen ei useista yrityksistä huolimatta onnistu niin sitten mietitään suhteen lopettamista.

Vierailija
49/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:59"]

[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti löydät hyvän naisen. (Miksi se ei ole helppoa? Etsitkö naista vain 20 vuotta nuoremmista?)

[/quote]

Mun molemmat naiset ovat olleet mua vanhempia. Olisko jo aika saada nuorempaa? No vitsi vitsi, eikä ikäerot ole olleet suuria. Enemmän kuin ikäeroa kaipaan sitä kipinää. Pusi pusi ja kaikkea hyvää.

Vierailija
50/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:45"]Niin ja ikääkin jo 35. Ap
[/quote]
Ei haittaa ollenkaan.
m41

Vierailija
51/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta seurusteltu miehen kanssa, ikää mulla on 23. Seksikumppaneita ollut vain 1, eli nykyinen mies. Ei ole noloa, en oo jäänyt mistään paitsi :D

Vierailija
52/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tietty määrä seisokkeja ja sen jälkeen jatketaan veltoilla vehkeillä. Kannattaa nuorena säästellä, niin on vielä vanhana mistä ottaa.

Vierailija
53/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:19"]6 vuotta seurusteltu miehen kanssa, ikää mulla on 23. Seksikumppaneita ollut vain 1, eli nykyinen mies. Ei ole noloa, en oo jäänyt mistään paitsi :D
[/quote]

Sama. :D

Vierailija
54/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:29"]Te jotka koette että ette ole jääneet mistään paitsi, pari kysymystä: 1) onko mielellänne iso - mistä tiedätte? Ilman vertailukohteita? 2) nuoleeko pyytämättä? Tai edes aina kun pyydätte? Ja vielä 3) oletteko saaneet ikinä pakkeja mieheltä? Ap
[/quote]

1. Se on ihan totta, että ei ole vertailukohteita kokoon, mutta toisaalta en ymmärrä, miksi pitäisikään olla. Hyvältä on tuntunut :D 2. Kyllä. 3. Kyllä, mutta niin on myös mieheni saanut minulta.

Vierailija
55/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka koette että ette ole jääneet mistään paitsi, pari kysymystä: 1) onko mielellänne iso - mistä tiedätte? Ilman vertailukohteita? 2) nuoleeko pyytämättä? Tai edes aina kun pyydätte? Ja vielä 3) oletteko saaneet ikinä pakkeja mieheltä? Ap

Vierailija
56/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh

Vierailija
57/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on pakkomielle asiasta? Olet aloittanut monta keskustelua tästä ja jankkaat. Jos seksielämänne on huono niin parantakaa sitä. Se että olet ollut yhden kanssa ei asiaan vaikuta.

Vierailija
59/59 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 08:29"]Te jotka koette että ette ole jääneet mistään paitsi, pari kysymystä: 1) onko mielellänne iso - mistä tiedätte? Ilman vertailukohteita? 2) nuoleeko pyytämättä? Tai edes aina kun pyydätte? Ja vielä 3) oletteko saaneet ikinä pakkeja mieheltä? Ap
[/quote] 1. Mitä väliä onko miehelläni iso? Netistä löytyy keskimääräisten kokojen taulukoita joten vertaa niihin jos asiamietityttää. Saat tietää onko isompi vai pienempi. 2. Ja 3. Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi