Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noloa on, että on vain yksi seksikumppani?

Vierailija
09.07.2015 |

Jos ei ole uskiskaan.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkea pitää kokeilla ennen kuin vakiintuu. Ryhmäseksiä, parinvaihtoa, mustaa miestä, ruottalaista, eskimoa, tupla-anaalipenetraatiota. Sitten vasta voi vakiintua, muuten alkaa harmittaa.

Vierailija
22/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:47"]

Ei se ole noloa, vähän outoa vaan. Sama, kuin olisit kuullut elämässäsi vain yhden hyvän kappaleen.

[/quote]

Ennen vanhaan arvostettiin jos oli vain muutama seksikumppani, yksi koko elämän aikana oli ihannemäärä. Nyt asia on toistepäin ja se on ihan sairasta. Mitä enemmän partnereita, sitä kovempi kundi/gimma ja ilman kortsua paneminen nostaa statusta lisää. Aikakaudella, jolloin tiedetään aidsista ja muista sukupuolitaudeista, kortsun käyttämättömyys irtosuhteissa on yleisempää kuin koskaan aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sentään miehen panna ekalla kerralla ilman kumia - joten olen sen ansiosta hieman kovempi gimma?! Ap

Vierailija
24/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on vain liian monet kumppanit, yksihän on se ihannemäärä. Myös miehelle. Oikeastaan tekisi mieli sanoa että erityisesti miehelle, mutta ei se enempi naistakaan paranna.

Vierailija
25/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kans vaan 1. Nykyinen mieheni jonka kans olen ollut 15-vuotiaasta asti yhdessä eli 15 vuotta. Joskus asia on jostain syystä nolo myöntää jos tulee puheeksi esim tyttöjen illoissa mutta toisaalta olen ylpeä.

Vierailija
26/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnnnghh

Vierailija
27/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:08"]Mulla ollut kans vaan 1. Nykyinen mieheni jonka kans olen ollut 15-vuotiaasta asti yhdessä eli 15 vuotta. Joskus asia on jostain syystä nolo myöntää jos tulee puheeksi esim tyttöjen illoissa mutta toisaalta olen ylpeä.
[/quote] eli se ON noloa! Ap

Vierailija
28/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:43"]

Entä jos nolla?

[/quote]

Naiselle ok, miestä dissataan.
[/quote]
Harmi, olen mies :'(

Vierailija
29/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on noloa?

En ole koskaan kokenut noin. Olen sentään 49v ja olin 17v kun tapasin mieheni. Meillä on aktiivinen, hyvä seksielämä. Miksi ihmeessä pitäisi ajatella, että olen menettänyt jotain kun olen ollut vain yhden kanssa? En kaipaa muuta, elämä on hyvä näin. Jos olen friikki jonkun mielestä, niin sitten olen.

Vierailija
30/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18
[/quote]

Alapeukut koska?

Vierailija
31/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18 [/quote] Alapeukut koska?

[/quote]

Koska vaikutat provolta "väittäessäsi" että jäät jostain hyvästä paitsi.

Vierailija
32/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen jolla on vain yksi seksikumppani tai ei lainkaan on hieno, siveellinen, itseään säästänyt ei-huora, mutta mies jolla on vain yksi seksikumppani onkin nolo, ruma peräkammarinpoika joka "ei saa naista"? 

Mitä te tasa-arvosta ulisijat sanotte tästä? 

Vierailija
33/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18 [/quote] Alapeukut koska?

[/quote]

Koska vaikutat provolta "väittäessäsi" että jäät jostain hyvästä paitsi.
[/quote]

Eli en jää mistään paitsi? Miksei sitä voi sanoa, vaan pitää vain ilmaista ainutlaatuiset mielipiteensä painamalla alapeukkua? :D

Vierailija
34/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:20"]

Miksi nainen jolla on vain yksi seksikumppani tai ei lainkaan on hieno, siveellinen, itseään säästänyt ei-huora, mutta mies jolla on vain yksi seksikumppani onkin nolo, ruma peräkammarinpoika joka "ei saa naista"? 

Mitä te tasa-arvosta ulisijat sanotte tästä? 

[/quote]

Miksi valehtelet noin? Useat seksikumppanit eivät missään tapauksessa nosta miehen arvoa, vaan nimenomaisesti vain yhden kumppanin kanssa ollut mies on "hieno, siveellinen, itseään säästänyt ei-huora" - olettaen toki että seksikumppaneiden vähyys on ollut oma arvovalinta.

Vierailija
35/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta se olisi kyllä vähän noloa, en ainakaan kehtaisi huudella sitä ääneen missään. En toivoisi ko. tilannetta itselleni tai miehelle. Enkä kyllä provoa yhtään, jos joku sitä epäilee.

Vierailija
36/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18 [/quote] Alapeukut koska? [/quote] Koska vaikutat provolta "väittäessäsi" että jäät jostain hyvästä paitsi. [/quote] Eli en jää mistään paitsi? Miksei sitä voi sanoa, vaan pitää vain ilmaista ainutlaatuiset mielipiteensä painamalla alapeukkua? :D

[/quote]

Täh? Eihän provoja kannata ruokkia, ja jos olettaa että olet sellainen miksi vaivautua vastaamaan?

Toisekseen, se alapeukku on jo osoitus siitä että on eri mieltä väittämäsi kanssa. Ei kaikkia kiinnosta kirjoitella vielä erikseen (kenties päivänselvistäkin asioista). 

Kolmanneksi, asia saattaa olla moniulotteinen ja vaatia pidemmänkin vastauksen, johon alapeukun painajalla ei välttämättä ole aikaa tai kiinnostusta paneutua.

Vierailija
37/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaina yksi seksikumppani. Oma mies. Ollaan oltu yhdessä teini-ikäisestä saakka. Nyt ollaan jo yli 30 vuotiaita.
Eipä tuo ole koskaan harmittanut. Olen kuitenkin harrastanut paaaljoooon seksiä ja kokeillut kaikennäköistä, partneri on vaan ollut aina sama ;)

Vierailija
38/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:55"]Olen seurustellut 2 vuotta ja ollut siis vaan poikaystäväni kanssa. Jos suhde on pysyvä, jota oikeasti toivon, niin jääkö minulta nuoruuden mahdollisuudet käyttämättä? En halua kuitenkaan erota sillä perusteella, että haluaisin lisää kokemusta ja pettämiseen en ryhdy ikinä! N18 [/quote] Alapeukut koska? [/quote] Koska vaikutat provolta "väittäessäsi" että jäät jostain hyvästä paitsi. [/quote] Eli en jää mistään paitsi? Miksei sitä voi sanoa, vaan pitää vain ilmaista ainutlaatuiset mielipiteensä painamalla alapeukkua? :D

[/quote]

Täh? Eihän provoja kannata ruokkia, ja jos olettaa että olet sellainen miksi vaivautua vastaamaan?

Toisekseen, se alapeukku on jo osoitus siitä että on eri mieltä väittämäsi kanssa. Ei kaikkia kiinnosta kirjoitella vielä erikseen (kenties päivänselvistäkin asioista). 

Kolmanneksi, asia saattaa olla moniulotteinen ja vaatia pidemmänkin vastauksen, johon alapeukun painajalla ei välttämättä ole aikaa tai kiinnostusta paneutua.
[/quote]

Mutta alkuperäinen viestini ei ollutkaan väittämä, vaan selkeä kysymys siitä, jäänkö jostain paitsi. Ja se on siis näköjään päivänselvä asia, mahtavaa, sain kuin sainkin vastauksen kysymykseeni.

Vierailija
39/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa. Mulla on 4 vakituista, ja vaimokin antaa aika usein ;)

Vierailija
40/59 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi seksikumppani ja ekan kerran seksiä harrastin 30 vee. Alla tähtien, yhdessä siitä lähtien (kohta 20 vuotta).

Kun herrasmies ei puhu aiemmista naissuhteistaan ei tämä ole aiheuttanut ongelmia kaveripiirissä. Vaimoni tietää olleensa ensimmäiseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi