Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummastuttaa suhteet joissa nainen on miestä vanhempi

Vierailija
09.07.2015 |

Tulee mieleen joku äiti-poika suhde, huh huh

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kummeksuakin. On sen verran harvinaista, että siihen ei olla totuttu ja aina tulee olemaan vähemmistössä.

Välillä ihmettelen itsekin. Olin 47 kun aloin seurustella 26-vuotiaan kanssa. Siitä on nyt yli 5 vuotta. Suhde ei ole äiti-poika -tyyppinen, mutta ei mitään puumajuttua missään nimessä kyseessä. Toivon, että mies olisi vähintään ikäiseni, mutta minkäs voi, jos sielunkumppanuus löytyy ikäerosta huolimatta.

Vierailija
22/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 25 ja mun poikaystävä 22v. Aluks oli itellekkin järkytys kun ihastui itseään nuorempaan. Mutta tää mies on paras ja luotettavin mies ikinä,ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja usein minua luullaan siksi nuoremmaksi osapuoleksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ja miehellä kun ei osu seksuaaliset huiput iän puolesta yhteen, niin vanhempi nainen ja nuorempi mies on perfect match. Ja mullakin vaimo näyttää nuorelta ja osaa olla tosi lapsellinen. Mutta niin seksikäs

Vierailija
24/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 5v mua nuorempi. Ei se vaikuta mihinkään mitenkään.

Vierailija
25/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]Itse oon 25 ja mun poikaystävä 22v. Aluks oli itellekkin järkytys kun ihastui itseään nuorempaan. Mutta tää mies on paras ja luotettavin mies ikinä,ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja usein minua luullaan siksi nuoremmaksi osapuoleksi :D
[/quote]

Kolme vuotta ei ole mitään

Vierailija
26/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 11kk nuorempi, pieni ero mutta ero kumminkin:) En minä mitään vanhaa ukkoa ainakaan ottaisi, mieluummin nuorempi ellei saman ikäinen

Vierailija
27/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parisuhteessa naiset minua vanhempia yleensä, mutta samalla kyllä pyörittelin kymmeniä vuosia nuorempia panosuhteita.

Vierailija
28/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä nyt ketään kummastuttaa. Viekö vanhempi nainen ihastuksesi?

Vierailija
29/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 5 päivää miestäni vanhempi. Saisko jostain apua tähän meidän äiti-poikasyndroomaan?

Vierailija
30/30 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kummastuta. Kun tuli kokeiltua, nyt kummastelen miksi ihmeessä tämä ei ole yleisempää. Nuorempana minulla ei oikein riittänyt ymmärrystä nuorille kolleille, mutta nyt aikuisempana näen ne paljon positiivisemmassa valossa. :-) Viisas mies ottaa kuulemma vanhemman vaimon.