Kummastuttaa suhteet joissa nainen on miestä vanhempi
Tulee mieleen joku äiti-poika suhde, huh huh
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:10"]Normaaleissa suhteissa mies on noin 7-15 vuotta vanhempi. Että näin.
[/quote]
:D:D mä mitään lerppaheppiä huolis!!!
En kyllä tiedä yhtään äiti-poika suhdetta, jossa äiti ois poikaansa 4 vuotta vanhempi, että kummeksu vaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:10"]Normaaleissa suhteissa mies on noin 7-15 vuotta vanhempi. Että näin.
[/quote]:D Sulla on aika erikoinen määritelmä "normaalille parisuhteelle". Seurustelitko n. 20-vuotiaana ala-asteikäisen kanssa ja se oli siis normaali parisuhde?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:10"]
Normaaleissa suhteissa mies on noin 7-15 vuotta vanhempi. Että näin.
[/quote]
Suomalaisissa parisuhteissa mies on keskimäärin kolme vuotta vanhempi. Yli kymmenen vuoden ikäeron parisuhteissa eroriski on huomattavasti suurempi kuin pienemissä ikäeroissa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:53"]
Jep, kyllä miehen täytyy olla suhteessa se vanhempi :)
[/quote] Miksi? Naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet, joten naisen kannattaa ottaa nuorempi mies.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]
Naisella ja miehellä kun ei osu seksuaaliset huiput iän puolesta yhteen, niin vanhempi nainen ja nuorempi mies on perfect match. Ja mullakin vaimo näyttää nuorelta ja osaa olla tosi lapsellinen. Mutta niin seksikäs
[/quote]
Juuri näin! Kun vielä nainen yleensä elää kauemmin, olisi kaikinpuolin parempi, että naisella on nuorempi mies.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:01"]Itse oon 25 ja mun poikaystävä 22v. Aluks oli itellekkin järkytys kun ihastui itseään nuorempaan. Mutta tää mies on paras ja luotettavin mies ikinä,ja meillä on hauskaa yhdessä. Ja usein minua luullaan siksi nuoremmaksi osapuoleksi :D [/quote] Kolme vuotta ei ole mitään
[/quote]
Ei aikuisilla. Silloin kun itse aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa ja hän oli vielä alaikäinen, myös kahden vuoden ikäero oli ulkopuolisten mielestä suuri.
Meillä itsellämme, molempien vanhemmilla ja sisaruksellani on kaikilla nainen vanhempi osapuoli, ja se tuntuu todella luonnolliselta. Hassua kyllä ikäeroa kaikissa tapauksissa on suunnilleen sen verran kuin naisen keskimääräinen elinikä on miehen keskimääräistä elinikää pidempi, eli voisi sanoa että aika optimaalista molempien kannalta. (Juu, minuakin on monesti luultu siksi nuoremmaksi osapuoleksi.)
Olen surullisena katsellut monien tuttujen vanhempien naisten jäävän leskiksi kun heidän itseään vanhemmat miehensä ovat kuolleet jättäen naisensa tyhjän päälle. Sellaista kohtaloa en kyllä toivoisi omalle kohdalleni, joten miksi turhaan lisätä sen riskiä ottamalla 15 vuotta vanhempi mies? (En valinnut omaani iän perusteella, jos joku sitä epäilee.)
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Miksi? Ihmiset on yksilöitä. Mun mies on herkempi kuin minä. Minä olen henkisesti vahva. Hyvin menee.
On niitä aika heikkoja mutsejakin. Oma mies oli ns mies talossa jo nuoresta iästä. Ihan kiva hänestä että minäkin otan vastuuta asioista. Äitee ei nimittäin ikinä ottanut. Mies sanoo ettei olis jaksanut mitään paapottavaa prinsessaa.
Vaikka mulla oli yli 10vuotta vanhempi nainen kerran, hän silti tuntui lapsellisemmalta kuin minä ja oli ulkonäöltäänkin nuorekas. Ei ne numerot aina kerro koko totuutta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:54"]Miksi? Ihmiset on yksilöitä. Mun mies on herkempi kuin minä. Minä olen henkisesti vahva. Hyvin menee.
[/quote]
Ai VANHEMPI? :D luin väärin, kun en olis uskonut että tällaista shaibaa vielä joku kirjottaa. Lollero.
Jep, on mies myös nuorempi. Ihana :)
Normaaleissa suhteissa mies on noin 7-15 vuotta vanhempi. Että näin.