Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kristus - Exä ja sen uusi teini tyttöystävä

Vierailija
09.07.2015 |

Exä 43v, sen uusi 19v (meidän vanhin lapsi on 15v). Lasten takia ollaan Face kavereita joten mulla on kunnia seurata tätä orastavaa romanssia. Lisäilevät jatkuvasti jotain yhteisiä pussailukuvia ja tyttö päivittelee Facea tähän tyyliin "Olipas ihanat aamus... apuskat ;) <333 henkilön *exän nimi* kanssa" "Toi mies on ihan hullu, tuli äsken kesken mun suihkun suihkuun ja... No se suihku kesti vähän kauemmin ;) henkilön *exän nimi* kanssa" Yhteiset tutut ovat pariin otteeseen kysellyt onko exä seonnut. Mitä tuohon nyt sanoisi...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se on lapsillesi äitipuoli! Ala tulla toimeen vaan!

Vierailija
22/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 19b näkee 43v? Hyi. Noh, eksäsi luultavasti saa ainakin tiukempaa pimperoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:27"]

Miks olette lasten takia fb-kavereita jos lapsi ei ole kerta teidän kaveri? :). Mä en ole exän kansa kaveri ja yhteydenpito hoidetaankin tekstareilla

[/quote] Olen todennut että exän tavoittaa Facesta parhaiten. Tekstareihin saattaa vastata jopa parin päivän viiveellä. ap

Vierailija
24/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:14"]

AP, sä olet kateellinen. Lopeta stalkkaus.

[/quote] Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

[/quote]

Etkö oo huolissasi että lasten perintörahat tulee käytettyä uuteen tyttöön? Tai vaikka uusia lapsia jakamaan perintöä?

Vierailija
25/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:14"]

AP, sä olet kateellinen. Lopeta stalkkaus.

[/quote] Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

[/quote]

Etkö oo huolissasi että lasten perintörahat tulee käytettyä uuteen tyttöön? Tai vaikka uusia lapsia jakamaan perintöä?
[/quote] näin voi tapahtua...

Vierailija
26/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:24"]

Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

[/quote]

Kateellinen siitä, että exäsi panee nuorta naista aamuin illoin täysin häpeilemättä, ja sinun kohtalosi on seurata noita tapahtumia nuttura kireällä tietokoneesi äärellä, yksin. Tiesitkö, että voit itse vaikuttaa siihen mitä etusivullesi pomppaa?
[/quote] Tuskin ap kateellinen on. Lähinnä oksettava tuollainen tilanne. Häpeää varmaan eksän käytöstä. Minä ainakin häpeäisin. Kun itse olin 18-vuotias ja 10 vuotta vanhemmat tulivat iskettämään baarissa niin pidin heitä säälittävinä..

Vierailija
27/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:31"]

Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

[/quote]

Kateellinen siitä, että exäsi panee nuorta naista aamuin illoin täysin häpeilemättä, ja sinun kohtalosi on seurata noita tapahtumia nuttura kireällä tietokoneesi äärellä, yksin. Tiesitkö, että voit itse vaikuttaa siihen mitä etusivullesi pomppaa?

[/quote] Kyllä minäkin voisin etsiä jonkun nuoren kollin, mutta pidän sellaista lähinnä säälittävänä ja kyseenalaisena. PS. Tiedän kyllä että voin valita itse mitä näen, kiitos silti kun kerroit! ap

Vierailija
28/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:27"]

Miks olette lasten takia fb-kavereita jos lapsi ei ole kerta teidän kaveri? :). Mä en ole exän kansa kaveri ja yhteydenpito hoidetaankin tekstareilla

[/quote]

Käyttääkö joku vielä tekstareita? Whatsappikin on keksitty...

Vierailija
29/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan niin kiinni henkisesti exässäsi vielä että teet siitä jopa aloituksen tänne. Ala elämään omaa elämääsi ja anna exäsi ja hänen nykyisen elää omaansa niin kuin haluavat.

Vierailija
30/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote] Kyllä minäkin voisin etsiä jonkun nuoren kollin, mutta pidän sellaista lähinnä säälittävänä ja kyseenalaisena. PS. Tiedän kyllä että voin valita itse mitä näen, kiitos silti kun kerroit! ap
[/quote]

Kyllä. Etkä varmaan edes saisikaan sellaista

Vierailija
31/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Hän on tosiaan EXäsi, eli ei kuulu sinulle kyllä mielestäni yhtään. Ikävää toki jos vielä haikailet miehen perään, mutta olette jo eronneet, joten asia ei sinulle kuulu. 

Vierailija
33/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi suosittelen poistaan facekamuista. Jos sun lapsille tulee joku oikea hätä, niin tuskin mitään faceviestii laitat, eiköhän silloin ihan soitetasillä puhelimella ;) Jos se haluu nolata ittensäsomessa, niin sun on turha elää myötähäpeän kanssa.. trust me, been there, done that, ex 47v ja daami 22v.. tosin ne jo eros, mut enpä silti ota edes facekamuks takas ex:ää ;)

Vierailija
34/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:30"]

Autokin uusitaan aina silloin tällöin.

[/quote]

Hyvä kommentti! :D

Ikäerolla ei ole merkitystä, kyseessä on kaksi täysi-ikäistä ihmistä joten AP mitäs heidän touhut sinulle edes kuuluvat?

Vierailija
35/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:34"]

Mitä 19b näkee 43v? Hyi. Noh, eksäsi luultavasti saa ainakin tiukempaa pimperoa.

[/quote]

No tämä ainakin ihan oikeutettu syy erota! Kyllä lapset ja löysärevaisen muijan saa ihan huoletta deletoida, kun on nuorta ja timakkaa tammaa tarjolla yesh! not. ohiksena

Vierailija
36/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ikä mikä hyvänsä, tuollaiset fb-päivitykset ovat noloja ja säälittäviä. Ymmärrän hyvin ap tilanteesi. 

Vierailija
37/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:30"]

[/quote]

Ikäerolla ei ole merkitystä, kyseessä on kaksi täysi-ikäistä ihmistä joten AP mitäs heidän touhut sinulle edes kuuluvat?
[/quote]

Mieshän on ap:n lasten isä, ellei olisi, voisikin katkaista kaikki välit, eikä kuunnella mitään juttuja keneltään

Vierailija
38/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap = Ikis?

Vierailija
39/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:30"]

[/quote]

[/quote]
Oikein!

Vierailija
40/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:49"]

Lämpimästi suosittelen poistaan facekamuista. Jos sun lapsille tulee joku oikea hätä, niin tuskin mitään faceviestii laitat, eiköhän silloin ihan soitetasillä puhelimella ;) Jos se haluu nolata ittensäsomessa, niin sun on turha elää myötähäpeän kanssa.. trust me, been there, done that, ex 47v ja daami 22v.. tosin ne jo eros, mut enpä silti ota edes facekamuks takas ex:ää ;)

[/quote]

Miksi ap poistaisi exän fb-kavereistaan, kun hän selvästi haluaa seurata exän ja tämän uuden naisystävän päivityksiä. Mikään pakkohan niitä ei olisi seurata nytkään.