Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kristus - Exä ja sen uusi teini tyttöystävä

Vierailija
09.07.2015 |

Exä 43v, sen uusi 19v (meidän vanhin lapsi on 15v). Lasten takia ollaan Face kavereita joten mulla on kunnia seurata tätä orastavaa romanssia. Lisäilevät jatkuvasti jotain yhteisiä pussailukuvia ja tyttö päivittelee Facea tähän tyyliin "Olipas ihanat aamus... apuskat ;) <333 henkilön *exän nimi* kanssa" "Toi mies on ihan hullu, tuli äsken kesken mun suihkun suihkuun ja... No se suihku kesti vähän kauemmin ;) henkilön *exän nimi* kanssa" Yhteiset tutut ovat pariin otteeseen kysellyt onko exä seonnut. Mitä tuohon nyt sanoisi...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran vittu. Nuo on kyllä niin säälittäviä tapauksia.

Vierailija
2/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Laittaisin silleen etten näkis niitä, päähän tuossa hajoais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt tätä likkaa? Ettei eksä vaa oo tehny feikkiprofiilia.. Eihän edes 19v voi olla noin lapsellinen, eihän? :D

Vierailija
4/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai lapsenne ole isän fb-kavereita?

Vierailija
5/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ällöttävältä. Mäkään en ole mieheni lapsia kovin montaa vuotta vanhempi, mutta ei me irstastella missään FB:ssä. Ex-vaimolle olen kyllä silti ongelma, vaikka he olivat eronneet jo vuosia ennen kun tapasin mieheni :)

Vierailija
6/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sä olet kateellinen. Lopeta stalkkaus.

Vierailija
7/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valitus Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Valitse miehet huolellisemmin, ettei rule moisia ongelmia. Poista Facebook tunnuksesi.

Vierailija
8/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tytön, ei siis ole mikään feikki. Joskin vähän hölmön oloinen, mutta koska on niin kovin nuori vielä pistetään sen piikkiin. Epäilen kylläkin ettei hänellä ole kaikki siiderit korissa kun meidän kuopus (12v) vaikuttaa kypsemmältä kuin tämä tyttö. Enkä sano tätä pahalla. Pikemminkin olen huolissani ja käy sääliksi tyttöä.
Nuorimmilla lapsilla ei ole Facea ja esikoinen ei ole meidän kaveri (on kuulemma noloa) ja se taitaa olla hänen mielenterveytensä pelastus. ap

Vierailija
9/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole mitään isompia ikäeroja vastaan mutta täytyy myöntää että ällöttää nimenomaan se että uusi nainen on vain muutaman vuoden vanhempi kuin _omat lapset_, sama kuin jos isä alkaisi seurustella lapsensa kaverin kanssa.

Ja tuollaisia päivityksiä ei vaan voi ymmärtää yhtään keneltäkään, jotkut asiat voi pitää yksityisinä, saati kun on niitä teini-ikäisiä lapsia jotka suurella todennäköisyydellä pääsevät niitä näkemään.

Huhhuh. Piti kaivella kukkahattu kaapinperukoilta nyt ihan vaan tätä tilaisuutta varten, sen verran ihmeellistä touhua "aikuiselta" mieheltä...

Vierailija
10/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun pakko ole niitä päivityksiä seurata, vaikka fb-kavereita olettekin.

Vierailija
11/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri munaa täysin itsensä. Heikon itsetunnon parantelua. Olitko liitossa se kykenevämpi osapuoli?

Vierailija
12/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:14"]

AP, sä olet kateellinen. Lopeta stalkkaus.

[/quote] Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

Vierailija
13/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olette lasten takia fb-kavereita jos lapsi ei ole kerta teidän kaveri? :). Mä en ole exän kansa kaveri ja yhteydenpito hoidetaankin tekstareilla

Vierailija
14/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteiset tuttavasi kyselevät sinulta exäsi mielenterveydestä, sanot että et ole hänen lääkärinsä, joten et voi tietää. Muuten sanoisin neuvoksi, että anna muiden elää haluamallaan tavalla ja keskity omiin asioihisi. Teidän viisitoistakesäinen lapsenne ei varmasti mene rikki siitä, että isillä on nuori naisystävä, joka päivittää fb-tiliään nuoren naisen tavoin.

Vierailija
15/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä haluaa tuntea itsensä nuoreksi klopiksi. Suotakoon se hänelle.

Vierailija
16/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:22"]

Eihän sun pakko ole niitä päivityksiä seurata, vaikka fb-kavereita olettekin.

[/quote] No enpä kovin aktiivisesti seuraakkaan. Joskus vain pistää silmään tai saatan käydä vilkaisemassa mistä on kyse kun joku yhteinen tuttu on kauhistellut heidän menoaan. ap

Vierailija
17/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokin uusitaan aina silloin tällöin.

Vierailija
18/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:24"]

Kateellinen mistä? Siitä että nuori tyttö haaskaa aikaansa isänsä ikäiseen mieheen ja nolaa itsensä sosiaalisessa mediassa? Vai siitä etten saa olla yhdessä moisen timantti-miehen kanssa? Äh, jos jotain niin huolissani olen. Enkä kutsuisi sitä stalkkaamiseksi jos itse päivittelevät tuollaisia ja ne minun etusivulle pomppaavat. ap

[/quote]

Kateellinen siitä, että exäsi panee nuorta naista aamuin illoin täysin häpeilemättä, ja sinun kohtalosi on seurata noita tapahtumia nuttura kireällä tietokoneesi äärellä, yksin. Tiesitkö, että voit itse vaikuttaa siihen mitä etusivullesi pomppaa?

Vierailija
19/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on kohta raskaana.

Vierailija
20/40 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:53"]

Exä 43v, sen uusi 19v (meidän vanhin lapsi on 15v). Lasten takia ollaan Face kavereita joten mulla on kunnia seurata tätä orastavaa romanssia. Lisäilevät jatkuvasti jotain yhteisiä pussailukuvia ja tyttö päivittelee Facea tähän tyyliin "Olipas ihanat aamus... apuskat ;) <333 henkilön *exän nimi* kanssa" "Toi mies on ihan hullu, tuli äsken kesken mun suihkun suihkuun ja... No se suihku kesti vähän kauemmin ;) henkilön *exän nimi* kanssa" Yhteiset tutut ovat pariin otteeseen kysellyt onko exä seonnut. Mitä tuohon nyt sanoisi...

[/quote]Miten niin seonnut??? Fiksu mies. Ilman muuta selvää, että hankkii nuoremman ja kauniimman vaimon kun entinen rupsahtaa käsiin.