Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini on köyhyydestäni vahingoniloinen :O

Vierailija
09.07.2015 |

Itse oli vuosia matalapalkka alalla kunnes kouluttautui ja sai paremmat tulot. Jotenki ihmeellisesti ylpistyi ja nyt kehuskelee omalla paikallaan. Jos kerron omista rahavaikeuksistani, niin hymähtelee vahingoniloisesti. Sairasta! Se on mun äiti!!! Sen pitäs olla mun puolella :( Mut aina se on kehunut toisten lapsia eikä koskaan puolustanut mua. Miks se kokee et sen pitää kilpailla mua vastaan :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Miten hän kehuskelee, siis missä tilanteissa?

Vierailija
2/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]Itse oli vuosia matalapalkka alalla kunnes kouluttautui ja sai paremmat tulot. Jotenki ihmeellisesti ylpistyi ja nyt kehuskelee omalla paikallaan. Jos kerron omista rahavaikeuksistani, niin hymähtelee vahingoniloisesti. Sairasta! Se on mun äiti!!! Sen pitäs olla mun puolella :( Mut aina se on kehunut toisten lapsia eikä koskaan puolustanut mua. Miks se kokee et sen pitää kilpailla mua vastaan :(
[/quote]siis kehuskelee palkallaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:40"]Minkä ikäinen olet? Miten hän kehuskelee, siis missä tilanteissa?
[/quote]yli kolmikymppinen

Vierailija
4/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:40"]Minkä ikäinen olet? Miten hän kehuskelee, siis missä tilanteissa?
[/quote]yli kolmikymppinen
[/quote]tilanteissa joissa kerron et ei meillä oo varaa esim. Uuteen autoon tms
:(

Vierailija
5/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko itsekäs muutenkin? Miksi näkee oman lapsen kilpailijana? Eli yksi narsku taas!

Täysjärkiset vanhemmat toivovat, että seuraavalla sukupolvella asiat olisivat aina paremmin.

Vierailija
6/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äitisi pitäisi sanoa. Mulla on yksi kaveri, joka aina valittaa rahatilannetta. En osaa sanoa siihen oikein mitään. Kaksi vuotta jankuttanut samaa.

Jospa käsität äitisi hymähdyksen väärin. Jos vaikka on ärsyyntynyt, kun et ole opiskellut ja saa parempaa palkkaa.

Minusta oman rahatilanteen valittaminen on inhottavaa. Rahasta puhuminen läheisten kanssa ei ole koskaan sopivaa. Ei jos rahaa on, eikä silloin jos sitä ei ole.

Vierailija
7/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä taas on mulle kateellinen kun käyn töissä ja joskus jopa matkustelen ja hän on työtön. Hänen mielestään mun pitäisi pitää "matalampaa profiilia" eli ts. istua kotona ja olla hiljaa. Ongelmista ei saa puhua mutta ei kyllä kivoistakaan asioista koska ne ovat häneltä pois. Olen 30-vuotias eli en edes mikään teini enää.

Vierailija
8/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun äitini on minulle kateellinen, mm. siksi, että mieheni on elossa(!).
Lisäksi hän haluaa kuulla kaiken, ja hänelle pitäisi soittaa joka päivä. Jos jotain joskus kerron, eikö jo huokaile, ettei hän vaan ikinä saa sitä, tätä tai tuota - kaikki pitää itse hoitaa, eikä --- plaa, plaa, plaa.a

Itselläkin jaksaminen hakusessa, niin en jaksaisi elää toisen puolesta, kuunnella samaa iänikuista valitusta ja rivien välistä valitusta _kaikesta_. Joo, olen yli 4-kymppinen.

Vierailija
9/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]

Itse oli vuosia matalapalkka alalla kunnes kouluttautui ja sai paremmat tulot. Jotenki ihmeellisesti ylpistyi ja nyt kehuskelee omalla paikallaan. Jos kerron omista rahavaikeuksistani, niin hymähtelee vahingoniloisesti. Sairasta! Se on mun äiti!!! Sen pitäs olla mun puolella :( Mut aina se on kehunut toisten lapsia eikä koskaan puolustanut mua. Miks se kokee et sen pitää kilpailla mua vastaan :(

[/quote]

äitisi on typerä ämmä

Vierailija
10/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:44"]Mitä äitisi pitäisi sanoa. Mulla on yksi kaveri, joka aina valittaa rahatilannetta. En osaa sanoa siihen oikein mitään. Kaksi vuotta jankuttanut samaa.

Jospa käsität äitisi hymähdyksen väärin. Jos vaikka on ärsyyntynyt, kun et ole opiskellut ja saa parempaa palkkaa.

Minusta oman rahatilanteen valittaminen on inhottavaa. Rahasta puhuminen läheisten kanssa ei ole koskaan sopivaa. Ei jos rahaa on, eikä silloin jos sitä ei ole.
[/quote]miks ei sitten tukenut mua kun olin nuori? Ois ollut helpompi opiskella hyvä ammatti :( ajoi vain mahdollisimman aikaisin pois kotoa. Ja joo pidän sitä narskuna. Sil on vielä joku trauma siitä et on muka joutunut laittamaan itsensä kaikkien edelle. Marttyyri siis. :(

Vierailija
11/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:44"]Mitä äitisi pitäisi sanoa. Mulla on yksi kaveri, joka aina valittaa rahatilannetta. En osaa sanoa siihen oikein mitään. Kaksi vuotta jankuttanut samaa.

[/quote]miks ei sitten tukenut mua kun olin nuori? Ois ollut helpompi opiskella hyvä ammatti :( ajoi vain mahdollisimman aikaisin pois kotoa. Ja joo pidän sitä narskuna. Sil on vielä joku trauma siitä et on muka joutunut laittamaan itsensä kaikkien edelle. Marttyyri siis. :(
[/quote]
Ota etäisyyttä, tuo ei ole ok! Välejä ei tarvitse katkoa, mutta voit esim. käydä tai soittaa paljon harvemmin. Olen täysin samaa mieltä että vanhempien kuuluu olla omien lasten puolella ja tukea koulunkäyntiä kun nämä ovat nuoria! Seuraavaksi voit miettiä pystyisitkö itse opiskelemaan paremman ammatin - ihan itsesi takia. Oletko esim. oikeutettu aikuisopintotukeen? Mikä työllistävä ala, josta maksetaan, kiinnostaisi? Missä olet hyvä? Tsemppiä!

Vierailija
12/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmikymppinen, eli alle 40? Teiniäiti siis, käyttäytyy kuin sisko. Epäkypsyyttä. 

Vierailija
13/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen äiti on narsistinen äiti.

Vierailija
14/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti käyttää kaikkea mua vastaan. Jos olen töissä hän kerjää rahojani vaikka mulla ei ole kun vuokra.asunto. Hän halveksii vuokra.asumista mutta ei mulla ole pätkätöiden takia rahaa omaan ollut ikinä. Kun en kerro hänelle asioita hän kehittää niitä omassa päässään. Jos kerron jotain hän suurentelee ja värittää sitä, muistuttaen siitä jokakäänteessä. Hän ilkeilee miesystävästäni vaikka en hänestä mitään kerro, eikä hän ole koskaan edes tavannut. Kertoo provosoiden kuinka tämä on joku rikas ja mun elämä helppoa... sitten kun korjaan että ei ole rikas ja emme asu yhdessä eikä mua elätä..... niin haukkuu laitapuolen kulkijaksi. Äitiäni on siis mahdoton pitää neutraalina. Hän tekee kaikesta aina keksityn numeron millä ilkeillä.

Vierailija
15/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

distanssia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme