Suunnittelen tapaavani kesäloman aikana vankilasta vapautuneen miehen...
Olemme siis jutelleet netissä ja hän haluaa minut luokseen. Tietysti seksiä harrastamaan. Asuu tunnin junamatkan päässä. Mies kiihottaa minua suunnattomasti. En tiedä kannattaako minun lähteä. Olen ennenkin tavannut miehiä netistä, mutta nyt on kulunut jo useampi vuosi etten ole sitä tehnyt.
Mielenterveysongelmia minulla on ollut niin kauan kuin muistan, mutta pitkä tauko oli jolloin tunsin itsrni suht terveeksi. Nyt on taas alkanut ahdistaa. Tarvitsisin nyt kipeästi jotain ja tämä linnasta päässyt tuntuu olevan sitä mitä kaipaan. Tiedän kyllä että todennäköisesti kotiin palatessani mielenterveuteni on vieläkin pahemmassa jamassa. Mulla olisi nytkin aikaa tehdä asioita koska mulla on kesäloma, mutta ei ole kiinnostusta tehdä mitään. Makaan vaan sängyssä ja selaan nettiä.
Kai mä haluaisin että joku pelastaisi mut tästä paskasta olosta. Tunnen ettei kukaan voi oikeasti välittää musta. Teen sen mitä pystyn ja seksi on yksi mistä nautin. Parisuhteisiin en pysty, ajan kaikki miehet aina hulluuden partaalle. En tiedä mitä haluan. Tai tiedän. Haluaisin olla terve ja normaali.
Kun mietin miehen luokse menoa niin itku pääsi. En ymmärrä miksi. Haluaisin mennä hänen luokseen mutta minua jännittää. Se on oikeastaan vain hyvä asia. Mutta se ei ole että tiedän, mitä sen jälkeen tapahtuu - tulen olemaan entistä ahdistuneempi. En kuitenkaan halua jättää menemättäkään.
En jaksa enää tätä. Olen palaamassa takaisin siihen mistä uskoin jo päässeeni pois.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:54"]Kuulostaa aika riskialttiilta toiminnalta monessakin mielessä. Varsinkin jos mies on väkivaltarikoksesta tuomittu, jättäisin hänet tapaamatta.
[/quote]
Olen tavannut netistä myös toisen väkivaltarikollisen ja hengissä selvisin siitäkin. Hän oli vain paskamaisen välinpitämätön, väkivaltainen ei ollenkaan. Ap
Mä luin että suunnittelet tappavasi..
7v? Eli joku tylsä talousrikollinen. Mene vain.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:08"]ET LÄHDE.
[/quote]
Välitätkö minusta vai miksi en saisi lähteä? Minä haluan lähteä. Olen jo ihastunut tuohon mieheen. :( Tulee vielä sattumaan, henkisesti. Fyysistä satuttamista en pelkää. Ap
[/quote]
Välitän. Korjaa ensin itsesi ennen kuin yrität pelastaa toista. Uskalla pyytää apua ongelmiisi äläkä takerru huonoihin ihmissuhteisiin.
- 16
[/quote]
Olet ihastuttava. Ap
Taitaa olla menetetty tapaus tämä ap, ei kuuntele järkipuhetta. Rosvo-Roopen morsian -ainesta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:19"]7v? Eli joku tylsä talousrikollinen. Mene vain.
[/quote]
Ei ole. Törkeä pahoinpitely, törkeä kuolemantuottamus, kiristyksiä ja törkeä huumausainerikos. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:19"]7v? Eli joku tylsä talousrikollinen. Mene vain.
[/quote]
Ei ole. Törkeä pahoinpitely, törkeä kuolemantuottamus, kiristyksiä ja törkeä huumausainerikos. Ap
[/quote]
Vau, aplodit. Oikeinko ylpeä olet.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:19"]7v? Eli joku tylsä talousrikollinen. Mene vain.
[/quote]
[/quote]
Vau, aplodit. Oikeinko ylpeä olet.
[/quote]
En ole. Pidän siitä että asioista puhutaan suoraan.
Mitä täällä kyselet, kerran olet jo päättänyt mitä haluat. Toivotan onnea, toivottavasti ei saada lukea susta sitten joskus lehdistä...
useimmiten tollaset on kyllä aikas petoja sängyssä. saa kunnon kyydit.
Sulla on niin paska itsetunto, että katsot ansaitsevasi vaarallisen miehen ja vaarallisia tilanteita?
Oletko, aloittaja, sama henkilö, joka jo yhden ketjun verran jauhoi seksuaalista kiinnostustaan väkivallasta tuomittuihin vankimiehiin? Jos olet, lopeta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:11"]
Oletko, aloittaja, sama henkilö, joka jo yhden ketjun verran jauhoi seksuaalista kiinnostustaan väkivallasta tuomittuihin vankimiehiin? Jos olet, lopeta.
[/quote]
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Monet asiat täsmää näissä ketjuissa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:19"]7v? Eli joku tylsä talousrikollinen. Mene vain. [/quote] Ei ole. Törkeä pahoinpitely, törkeä kuolemantuottamus, kiristyksiä ja törkeä huumausainerikos. Ap
[/quote]
Voi, miten hienoa! Saatat itsekin joutua sekoitetuksi tuohon soppaan, mutta sitä näytät haluavankin.
Nyt on pakko lainata monikulttuuriset palstan neuvojaa, joka kyllästyi selvään tuhoaan kohti menevään kirjoittajaan: "Ei muuta kuin täysillä päin!"
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:11"]Oletko, aloittaja, sama henkilö, joka jo yhden ketjun verran jauhoi seksuaalista kiinnostustaan väkivallasta tuomittuihin vankimiehiin? Jos olet, lopeta.
[/quote]
Olen sama. En tiedä pystynkö. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:11"]
[/quote]
Tarkoitin siis tätä keskustelua: http://www.vauva.fi/keskustelu/4520181/ketju/miksi_seksikkaat_miehet_on_aina_linnakundeja
Kiehtooko sua ap muutenkin vaaralliset asiat, kuten esim. huumekokeilut? Ihan vain kiinnostaa, että onko se rikollisista kiinnostuneille tyypillistä, koska tiedän yhden sellaisen henkilön.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:08"]ET LÄHDE.
[/quote]
Välitätkö minusta vai miksi en saisi lähteä? Minä haluan lähteä. Olen jo ihastunut tuohon mieheen. :( Tulee vielä sattumaan, henkisesti. Fyysistä satuttamista en pelkää. Ap
[/quote]
Välitän. Korjaa ensin itsesi ennen kuin yrität pelastaa toista. Uskalla pyytää apua ongelmiisi äläkä takerru huonoihin ihmissuhteisiin.
- 16