Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänä kesänä ensimmäisen lyyran rintaani.

Vierailija
09.07.2015 |

Että olen ylpeä :) Toivottavasti saan kantaa toista kolmen vuoden päästä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin äidilleni ainakin lyyran pari vuotta sitten ylioppilaaksi päästyäni. Musta vanhat perinteet on hienoja ja kyllä mun äiti ainakin sen ansaitsi. Onhan hän isäni ohella ollut tärkeä tekiä opiskelujeni taustalla: kustantanut vähistä varoistaan kirjat ja muut, kuskannut kouluun ja iltalukionkin lisäkursseillr jne. Ja muutenkin tsempannut. Isoveljeni ei käynyt lukiota ja tällä hetkellä pikkuveljeni suorittaa kaksoistutkintoa, joten lyyrani oli ensimmäinen äidilleni ja toivon hänen olevan ylpeä. Ja en ole Porvoosta, äitini ei pitänyt lyyraa juhlissa legginsien kanssa ja sukuni vanhemman polven akateemisetkin vanhemmat kantavat aina YO-juhlissa lyyriään ylpeinä.
N22

Vierailija
22/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lyyra ja ensi keväänä saan ehkä toisen. = )) Onnellinen myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tytär edes tiennyt että pitäisi joku lyyra hommata, hyvä kun hommasi edes lakin. Valmistui ensin merkonomiksi jouluna ja keväällä sitten ylioppilaaksi. Olen kyllä ylpeä tyttärestäni joka suoritti kolmoistutkinnon ja pääsi jatkamaan opiskelua juuri sinne minne halusi, mutta jos mulla olisi lyyra rinnassa ihmiset kuvittelisivat että mun tytär on vain ylioppilas.

Vierailija
24/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]Mä ostin äidilleni ainakin lyyran pari vuotta sitten ylioppilaaksi päästyäni. Musta vanhat perinteet on hienoja ja kyllä mun äiti ainakin sen ansaitsi. Onhan hän isäni ohella ollut tärkeä tekiä opiskelujeni taustalla: kustantanut vähistä varoistaan kirjat ja muut, kuskannut kouluun ja iltalukionkin lisäkursseillr jne. Ja muutenkin tsempannut. Isoveljeni ei käynyt lukiota ja tällä hetkellä pikkuveljeni suorittaa kaksoistutkintoa, joten lyyrani oli ensimmäinen äidilleni ja toivon hänen olevan ylpeä. Ja en ole Porvoosta, äitini ei pitänyt lyyraa juhlissa legginsien kanssa ja sukuni vanhemman polven akateemisetkin vanhemmat kantavat aina YO-juhlissa lyyriään ylpeinä.
N22
[/quote]
Missäpäin Suomea on tällainen tapa? Pääsin ylioppilaaksi 12- vuotta sitten Porissa eikä kukaan mitään lyyria äidilleen antanut. Luin tästä tavasta nyt ekaa kertaa AV:ltä!

Vierailija
25/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen lyyran hankkii? Ei mulla ainakaan olis ollut äidille varaa mitään lyyraa hankkia.

Vierailija
27/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidillä on kolme lyyraa, mutta yksi meistä on kuollut, yksi narkomaani ja yksi skitsofreenikko. Onnea äiti. Olen se narkomaani ja mulla on kyllä yliopistotutkinto.

Vierailija
28/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olen niin ylpeä APn puolesta. Kyllä se lyyra on julkinen osoitus siitä että se äiti osaa kasvattaa lapsensa ja tukea heidän tulevaisuuttaan!

Vierailija
29/29 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:39"]Mä ostin äidilleni ainakin lyyran pari vuotta sitten ylioppilaaksi päästyäni. Musta vanhat perinteet on hienoja ja kyllä mun äiti ainakin sen ansaitsi. Onhan hän isäni ohella ollut tärkeä tekiä opiskelujeni taustalla: kustantanut vähistä varoistaan kirjat ja muut, kuskannut kouluun ja iltalukionkin lisäkursseillr jne. Ja muutenkin tsempannut. Isoveljeni ei käynyt lukiota ja tällä hetkellä pikkuveljeni suorittaa kaksoistutkintoa, joten lyyrani oli ensimmäinen äidilleni ja toivon hänen olevan ylpeä. Ja en ole Porvoosta, äitini ei pitänyt lyyraa juhlissa legginsien kanssa ja sukuni vanhemman polven akateemisetkin vanhemmat kantavat aina YO-juhlissa lyyriään ylpeinä.
N22
[/quote]
Missäpäin Suomea on tällainen tapa? Pääsin ylioppilaaksi 12- vuotta sitten Porissa eikä kukaan mitään lyyria äidilleen antanut. Luin tästä tavasta nyt ekaa kertaa AV:ltä!
[/quote]
Ei täällä Turus mitään lyyria anneta. Kuulin kans ny ekan kerran koko jutust. Olisko PK seudult tälläne tapa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme