Mitä ajattelette ihmisistä, joilla on salainen puh.nro??
Ei nyt kyseessä julkkikset, joilla siihen on perusteltu syy.
Onko kyseessä ihmisuhdesotkut vai jokin sairaalloinen yksityisyyden tarve? Mitä mietteitä herättää?
Kommentit (46)
Koska sä olet ap ärsyttävä ja tyhmä. Mulla salainen numero mutta numeroni näkyy silti muille ja sen saa ihan puhelimen asetuksista näkyviin.
Salainen numero mulle siksi että puhelinmyyjät soittelisi mulle koko ajan. En ole enää nuori pimatsu ja ostos historiaa paljon takana niin mun kimpussa oltaisiin koko ajan.
Inhoan ihmisä jotka tekee omia johtopäätöksiä ja sitten todellisuudesta ei ole mitään tietoa. Yksi naapuri yritti urkkia miksi salainen numero niin jätin vastaamatta, ei kuulu sille!
Salattiin numero jo kun olin alaikäinen ja liittymä faijan nimissä. Sain tolkuttomasti puheluita puhelinmyyjiltä ja joskus joku erehtyi soittamaan iskän työasioistakin. Kun saatiin numero piiloon, ei ongelmaa ollut. En ole kokenut tarpeelliseksi sittemmin laittaa sitä uudelleen näkyviin.
Esimerkiksi Elisa soittaa jatkuvasti. Ei auta kiellot, kun heillä oikeus soittaa asiakkailleen. Mulle ei voi soittaa salaisesta numerosta. Menevät estoluetteloon. Otan sen joskus pois päältä jos odotan tiettyjä soittoja. Nyt ne taas soittaa mulle eri numeroista ja nykyään laitan luurin korvaan koska olen niin vitun täynnä heidän soittoja.
Heistä jo niin paljon riesaa että todellakin numeroni pysyy salaisena. Jos puhelinmyyntiä ei olisi niin numeroni ei olisi salainen.
Puhun vain niiden kanssa, joilla on oikeasti jotain kuvan asiaa. Mitä sitä turhia turisemaan.
Valtion virkailjoilla, sekä opettajilla yms on usein yksityisnumerot salaisia.
Työpuhelimen numero on julkinen, oma numero salainen. En halua saada paskaa niskaani työasioista vapaa-ajalla, siksi salainen numero.