Ihmisten hellepukeutuminen
Paksua takkia, collegehousut jalassa, kaksi paitaa päällekkäin, pitkähihaista paitaa, tummia vaatteita ylipäätään, pitkiä farkkuja jalassa...eikö tuu jo lämpöhalvaus?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:03"]Ok, eli pitkiä farkkuja, collegehousuja ja pitkähihaisia paitoja ei saa käyttää kesällä. Shortsit ja hihaton toppi päälle siis vaikka olisi kuinka kylmä.
Mulla oli muuten tänään ulkona pitkähihainen ohut paita. Ei tullut lämpöhalvaus eikä edes kuuma mutta suojasi kivasti auringolta. En halua ihosyöpää.
[/quote]puhuttiin helteestä eikä kylmästä säästä
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:42"]Täällä aina sanotaan että pitäkää rumat tai läskit jalat/kädet piilossa. Olen pitänyt piilossa. Ja nyt täällä valitetaan että kun pidän piilossa, pitäisi olla esillä. Öööö.. päättäkää jo! [/quote] onhan sitä pitkän ja minivaatteen välissä vaihtoehtoja?
[/quote]
En ole koskaan ennen tajunnutkaan että jollekulle voi olla noin iso ongelma se että muut käyttävät kesällä pitkähihaisia paitoja ja pitkiä housuja. Aina oppii uutta.
[/quote]ihmettelyä, eikä ole ongelma.
Kyllä minäkin vielä nuorena tarkenin. Odottakaas vain kun tulette vanhoiksi ja viluisiksi.
Vaikka olisitte läskejä tai rumia niin pitäkää kesällä vähän vaatteita. Lyhythihainen tpaita tai toppi ja lyhyt hame tai shortsit.
a) se näyttää paremmalta kuin runsaat/superlöysät vaatteet vaikka läski näkyisikin. Kaikki näkevät jos olet läski vaikka vaatetta olisi minkäverran muutenkin.
b) päivetyt ja pienikin rusketus näyttää paremmalta/hoikemmalta kuin supervalkoinen iho.
c) et hikoile ja nautit muutenkin kesästä.
d) itsetuntosi kohoaa, pääset yli vaatteiden alle piiloutumisesta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:37"]
Missä on helteitä?
[/quote]
Pukeutuminen katsotaan kalenterista ja heinäkuussa on helle, sanoi lämpömittari mitä hyvänsä.
Täällä aina sanotaan että pitäkää rumat tai läskit jalat/kädet piilossa. Olen pitänyt piilossa.
Ja nyt täällä valitetaan että kun pidän piilossa, pitäisi olla esillä.
Öööö.. päättäkää jo!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:42"]Täällä aina sanotaan että pitäkää rumat tai läskit jalat/kädet piilossa. Olen pitänyt piilossa.
Öööö.. päättäkää jo!
[/quote] onhan sitä pitkän ja minivaatteen välissä vaihtoehtoja?
No minkäs värisiä vaatteita kesällä sitten saa/pitää pitää? Jos nyt sattuu pitämään enemmän tummansinisestä ja se itselle sopii paremmin, niin onko pakko pitää naisten muodin kausivärejä oranssia, pinkkiä, korallia?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:53"]No minkäs värisiä vaatteita kesällä sitten saa/pitää pitää? Jos nyt sattuu pitämään enemmän tummansinisestä ja se itselle sopii paremmin, niin onko pakko pitää naisten muodin kausivärejä oranssia, pinkkiä, korallia?
[/quote] miksi täytyy vääntää&kääntää asioita?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:53"]No minkäs värisiä vaatteita kesällä sitten saa/pitää pitää? Jos nyt sattuu pitämään enemmän tummansinisestä ja se itselle sopii paremmin, niin onko pakko pitää naisten muodin kausivärejä oranssia, pinkkiä, korallia?
[/quote] miksi täytyy vääntää&kääntää asioita?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:53"]No minkäs värisiä vaatteita kesällä sitten saa/pitää pitää? Jos nyt sattuu pitämään enemmän tummansinisestä ja se itselle sopii paremmin, niin onko pakko pitää naisten muodin kausivärejä oranssia, pinkkiä, korallia? [/quote] miksi täytyy vääntää&kääntää asioita?
[/quote]
Mitähän tarkoitat? Aloituksessa kritisoitiin tummia vaatteita. Odotan edelleen vastausta.
Vanhat ihmiset pukeutuu pomppaan, paksuihin sukkiin ja hattuun myös kesäaikaan.
Aika vähän tollaista näkee, siis ihan oikeasti lämpiminä päivinä. Pikemminkin paljon lyhyitä shortseja joka puolella (onneksi sentään tänä vuonna lähinnä pepun peittäviä.)
Ok, eli pitkiä farkkuja, collegehousuja ja pitkähihaisia paitoja ei saa käyttää kesällä. Shortsit ja hihaton toppi päälle siis vaikka olisi kuinka kylmä.
Mulla oli muuten tänään ulkona pitkähihainen ohut paita. Ei tullut lämpöhalvaus eikä edes kuuma mutta suojasi kivasti auringolta. En halua ihosyöpää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:42"]Täällä aina sanotaan että pitäkää rumat tai läskit jalat/kädet piilossa. Olen pitänyt piilossa.
Öööö.. päättäkää jo!
[/quote] onhan sitä pitkän ja minivaatteen välissä vaihtoehtoja?
[/quote]
Mulla on nilkan ympärysmitta lähes 30cm. Aivan taatusti pistän pitkät housut tai pitkän hameen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:42"]Täällä aina sanotaan että pitäkää rumat tai läskit jalat/kädet piilossa. Olen pitänyt piilossa. Ja nyt täällä valitetaan että kun pidän piilossa, pitäisi olla esillä. Öööö.. päättäkää jo! [/quote] onhan sitä pitkän ja minivaatteen välissä vaihtoehtoja?
[/quote]
En ole koskaan ennen tajunnutkaan että jollekulle voi olla noin iso ongelma se että muut käyttävät kesällä pitkähihaisia paitoja ja pitkiä housuja. Aina oppii uutta.
Saako aurinkoihottumasta kärsivä pitää pitkiä hihoja ja lahkeita?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:13"]
Saako aurinkoihottumasta kärsivä pitää pitkiä hihoja ja lahkeita?
[/quote]
Ei saa. Pistät mikroshortsit ja spagettiolkaintopin ja kärsit. Ja pidäkin huoli että ne vaatteet on kesäväreissä, koska nyt on KESÄ!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:53"]No minkäs värisiä vaatteita kesällä sitten saa/pitää pitää? Jos nyt sattuu pitämään enemmän tummansinisestä ja se itselle sopii paremmin, niin onko pakko pitää naisten muodin kausivärejä oranssia, pinkkiä, korallia? [/quote] miksi täytyy vääntää&kääntää asioita?
[/quote]
Mitähän tarkoitat? Aloituksessa kritisoitiin tummia vaatteita. Odotan edelleen vastausta.
[/quote]ei oo kyse et ei saisi pitää tummii kuteita