Mies osti meille liput Disney jääshow:hun...
Mies soitti ja kertoi ostaneensa meille, tyttärellemme ja mummille ja papalle liput eka rivistä disneyn jääshowhun..
onko kellään kokemusta millainen on, kauanko kestää, onko väliaikaa?
Pitääkö lapsella (vajaa3v) olla toppavaatteet päällä, onko jäähallissa niin kylmä?
Tiedän, esitys on vasta tammikuussa, mutta aloin miettimään vaan...
Kommentit (12)
eikös täällä saakaan enää kysyä ihan mistä vaan, niikuin AIHE VAPAA?????
Kylmä jäähallissa ei ainakaan ole.
Tosiaan kaikki oheismateriaali maksaa siellä, mutta eihän ole mikään pakko ostaa mitään. Halutessaanhan voi ottaa esim. omat popcornit mukaan (Niin näytti moni siellä tehneen.).
Vierailija:
Mies soitti ja kertoi ostaneensa meille, tyttärellemme ja mummille ja papalle liput eka rivistä disneyn jääshowhun..onko kellään kokemusta millainen on, kauanko kestää, onko väliaikaa?
Pitääkö lapsella (vajaa3v) olla toppavaatteet päällä, onko jäähallissa niin kylmä?Tiedän, esitys on vasta tammikuussa, mutta aloin miettimään vaan...
Viimeksi 3 v. tyttöni kanssa, joka tykkäsi hirveästi. Totta on se, että syötävät ja oheistuotteet maksavat älyttömästi - suosittelen viemään omat eväät. Meillä oli karjalanpiirakoita, keksejä ja mehua yms. ja hyvin meni!
emmekoskaan käy missään joten siksi kovasti kyselen onko kylmä jne...
ap
mitä anelet. Kyllä sä olet nokkela ja älykäs!
Heti otetaan kerskailuna tuollainen kysymys. MENKÄÄ ITTEENNE!
Meillä on lapsilla olleet toppapuvut päällä, avattu vaan vetskaria. Hanskoja eikä hattuakaan ole tarvinnut.
Hieman on meinannut lapset pitkästyö ekan puoliajan jälkeen (4v+6v) mutta ihan hyvin on mennyt.
PS. Älkää ainakaan ostako sitä " jäävaahtoa" mitä siellä on aina myynnissä. Se on tosiaan pelkkää jäätä, jossa on liraus jotain kirsikkaesanssia.
Jos otat valokuvia, niin muista että salamaa ei saa käyttää. Minulle ainakin tuli heti valvoja sanomaan siitä kun unohdin salaman päälle (sitäpaitsi salamalla tuli huono kuva).
Toisen kerran sama valvoja tuli huomauttamaan minulle, ettei digikameralla saa ottaa videota. Itse kyllä vain hain hyvää kuvauskohtaa, en siis ottanut videolle.
Vaikka show on hieno. Meidän 2,5 vuotias, ei jaksanut kun ekan puoliajan..
Siel ne maksoi muistaakseni jotain kympin ämpäri.
olin muutama vuosi sit disneyn jääshowssa ja oli kyllä hieno! ainoa asia mistä jäi paskan maku suuhun oli järkyttävä rahastus oheistuotteilla ja syötävällä (ohjelmalehtinen 10e, popcornit 8e yms yms, pienintäkään lelua/muistoa ei saanut alle 17e)... lippukin kuitenkin oli sen verran hintava että muu ois voinu olla vähän kohtuullisempaa