Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä sinulla on juuri tällä hetkellä ikävä?

Vierailija
09.07.2015 |

Millon olette viimeksi nähneet?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokultaa! Hänon viikon kesälomamatkalla.

Vierailija
42/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olevaa työkaveria. Tuskaa nämä kesälomat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoa joka kuoli kesäkuun alussa. <3

Vierailija
45/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä ja edesmennyttä mummoa.

Vierailija
47/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ehkä eniten.

Vierailija
48/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:20"]Ikävä vaaleaa viikinkiä :)
[/quote]

Thor?

Vierailija
49/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytärtä. Näin hänet viimeksi syyskuussa.

Vierailija
50/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä miestä, jonka olen nähnyt viimeksi kolme viikkoa ja yksi päivä sitten. Ikävä, mutta nyt en enää halua tavata. Koska sitten olisi taas lisää ikävää luvassa.

Yksinäinen kesä.

Vierailija
51/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaani. Se on iältään jo 21-vuotias ja näemmä ei enää voi ollenkaan hyvin, sillä ei enää kuule tai näe ja on alkanut tehdä kaikkia outouksia. Olen itse opiskelijana toisessa kaupungissa ja toivon, että ehdin nähdä kissani vielä ennen kun se kuolee. Toivottavasti se elää vielä kaksi-kolme viikkoa.

Vierailija
52/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:17"]Poikaani. Nähtiin viimeksi maanantaina, kun saattelimme hänet bussiin matkalle kohti inttiä. Itku tuli kotimatkalla ihan yllättäen, en ollut yhtään osannut arvata, että reagoisin niin. Nyt ei enää itketä mutta onhan tässä totuttelemista.
[/quote]

Niin minullakin! Äidin vauva ja nyt armeijassa... Tosin täällä taitaa olla vielä isompi ikävä isällä, joka oli jo ihan hermona kun poika ei vastannut heti viestiin.

Vierailija
53/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastani, olet tärkeä minulle!!

Vierailija
55/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä erästä kaveria. Hänen kanssaan on niin mukava olla, että tuntuu kuin olisimme olleet jo kauan ystäviä, vaikka oikeasti olemme tunteneet vasta melko vähän aikaa. Hymyilen aina pitkään tapaamisen jälkeen, ihanaa kun joku saa näin iloiseksi, vaikka muuten taidan olla melko masentunut. Näimme tällä viikolla viimeksi.

Vierailija
56/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on itseäni. Olen esittänyt ja valehdellut niin monta vuotta, etten enää muista kunnolla kuka olen. Kun näen lapsuudenkuvia tai nuoruuskuvia, tuntuu kuin katsoisin kuvia tuntemattomasta henkilöstä.
Toisaalta, tää on hyvä päivä aloittaa itsensä etsiminen jo toistamiseen.
L

Vierailija
57/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria, aivan uskomattoman ihanaa seuraa :) Ja halaa sillä tavalla, ettei tekisi koskaan mieli päästää irti! Ollaan tunnettu melko vähän aikaa, mutta hän tuntuu enemmän jonkilaiselta isosiskolta kuin kaverilta. Nähtiin viimeksi pari kuukautta sitten, mutta puhelimessa juteltiin puoli tuntia toissapäivänä.

Äitiä. Nähtiin viimeksi tänään, mutta enemmän ikävä on sitä, kun hän oli aina kotona. Muutin kesän alussa omilleni ja rakastan tätä omaa rauhaa, mutta silloin tällöin kaipaan äitiä juttukaveriksi tai ruokaa laittamaan. Tuntuu vähän siltä, että tämä olisi vain muutaman kuukauden välivaihe ja lopulta palaisin kotiin äidin luo. En siis ole sisäistänyt yksin asumista ja itsenäisyyttä vielä ihan kunnolla. Kamalalta tuntuu myös ajatus siitä, että yhteiset reissut äidin kanssa alkavat olla ohi ja minun on aika pikkuhiljaa alkaa itse järjestämään matkani ja matkaseurani.

Vanhaa ystävää. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta nyt hän on muuttunut niin paljon, että minusta tuntuu, ettei tunneta enää toisiamme. Näimme viimeksi noin kuukausi sitten.

Vierailija
58/78 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kappalejaot katosivat mobiilissa!

Vierailija
59/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
60/78 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on kova minun aviomiestäni. Näimme viimeksi vuosi sitten. Lähti aamulla normaalisti töihin ja kuoli tunnin kuluttua äkillisesti sairauskohtaukseen. Ehdimme olla yhdessä yli puolet elämästämme, yli 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan