Ketä sinulla on juuri tällä hetkellä ikävä?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:52"] Miestä johon olen ihastunut. Ollaan nähty viimeksi yli kuukausi sitten. [/quote] Mies ei selvästi välitä sinusta oikeasti, ellei sitten noin pitkän eron syynä ole joku tuhansien kilometrien välimatka. Mutta noin muusta mukamas johtuen, sorry, et merkitse yhtään mitään. Jos hän haluaisi nähdä sinut, ottaisi hän sille aikaa, niin se vaan menee. [/quote] Kuukausi on pitkä aika?
[/quote]
Onhan se, jos on kyse ihmisistä jotka ovat (molemmat, tuossa selkeästi vain sinä) ihastuneita toisiinsa. Jos ei siihen tapaamattomuuteen ole mitään hyvää syytä, kuten laajaa manteretta välissä, niin totuus on karu; et ole tarpeeksi kiinnostava, ihan kaikki muu ajaa edellesi heittämällä, kaikki. Ehkä olet varalla jotain tylsyyden hetkeä varten, olet silloin helppo ja kiitollisena venaava tyydytys, et mitään muuta. Ihastunut tekee selväksi, että janoaa olla kanssasi, mikäli sitä todella oikeasti on. Kaikkea te jotkut luulettekin kiinnostukseksi. :)
[/quote]
Tämä on tietysti sinun näkemyksesi. Paljon on sulla vielä opittavaa :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:52"]
Miestä johon olen ihastunut. Ollaan nähty viimeksi yli kuukausi sitten.
[/quote]
Mies ei selvästi välitä sinusta oikeasti, ellei sitten noin pitkän eron syynä ole joku tuhansien kilometrien välimatka. Mutta noin muusta mukamas johtuen, sorry, et merkitse yhtään mitään. Jos hän haluaisi nähdä sinut, ottaisi hän sille aikaa, niin se vaan menee.
[/quote]
Kuukausi on pitkä aika?
[/quote]
Mietin ihan samaa koska mulla saattaa mennä ylipäätään viikkoja että olen yhtään kehenkään yhteydessä.
[/quote]
Toiset on sosiaalisempia. Mullakin on ikävä yhtä miestä, eikä olla nähty moneen viikkoon, mutta toisaalta tarvitsin sen ajan selvitelläkseni ajatuksiani ja ikävöidäkseni. Haluaisin kyllä nähdä mahdollisimman pian, mutta kaipaan omaa aikaa ja tilaa. Ja olen ne valmis myös antamaan.
Ihmiset on niin erilaisia. Ainakaan en roiku kenessäkään. Olen aina ollut itsenäinen, jo lapsena. Kaikki miehet ei sitä kestä.
[/quote]
No mä olen ihan samanlainen! Vaikka kuinka olenkin ihastunut.
[/quote]
Näin se just on. Siksi ei suhteet olekaan kestäneet kauan. Pitäis löytää samanlainen mies.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:59"]
En ketään.
[/quote]
Mulla sama. Tarkoittaako se, ettei niin kauheasti välitä kenestäkään, että ikävöisi seuraansa? Musta olisi kiva, jos elämässä olisi joku kenestä välittää - ehkä se olisi joku, joka välittäisi minusta? Nyt ei ole ketään. :(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:54"]
Tätä en ikinä ääneen sanoisi, mutta entistä yläasteen opoa. Nähty viimeksi 8 vuotta sitten.
Enkä tätä, mutta erästä taksikuskia, nähty viimeksi kaksi viikkoa sitten, ei millään lailla seksuaalinen suhde (paitsi että puhutaan myös seksistä) meillä vaan ollaan "ystäviä", tosi paljon oon matkannut hänen kyydissään. Hälle voi kertoa kaiken.
[/quote]
Just joo.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Mies ei selvästi välitä sinusta oikeasti, ellei sitten noin pitkän eron syynä ole joku tuhansien kilometrien välimatka. Mutta noin muusta mukamas johtuen, sorry, et merkitse yhtään mitään. Jos hän haluaisi nähdä sinut, ottaisi hän sille aikaa, niin se vaan menee.
[/quote]
Kuukausi on pitkä aika?
[/quote]
Mietin ihan samaa koska mulla saattaa mennä ylipäätään viikkoja että olen yhtään kehenkään yhteydessä.
[/quote]
Toiset on sosiaalisempia. Mullakin on ikävä yhtä miestä, eikä olla nähty moneen viikkoon, mutta toisaalta tarvitsin sen ajan selvitelläkseni ajatuksiani ja ikävöidäkseni. Haluaisin kyllä nähdä mahdollisimman pian, mutta kaipaan omaa aikaa ja tilaa. Ja olen ne valmis myös antamaan.
Ihmiset on niin erilaisia. Ainakaan en roiku kenessäkään. Olen aina ollut itsenäinen, jo lapsena. Kaikki miehet ei sitä kestä.
[/quote]
[/quote]
Näin se just on. Siksi ei suhteet olekaan kestäneet kauan. Pitäis löytää samanlainen mies.
[/quote]
No juu. Mä vedän puoleeni miehiä jotka tahtoo nähdä joka päivä ja viestitellä joka hetki kun ei nähdä. Pää hajoaa siinä touhussa.
Nukkumattia. Voisi mennä kokeilemaan tulisiko vierailulle näin päivällä, yöllä tuli vasta aamuviideltä, mur.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:06"]Miestä, joka on pian koulunsa aloittavan poikani isä, mutta ei ole koskaan lasta halunnut edes tavata. Erosimme kun olin raskaana, eikä miehestä sen jälkeen mitään kuulunut, avovaimostaan kylläkin - uhkasi tehdä rikosilmon jos lähestyn heitä mitenkään.
[/quote]
..
Maksaako elatusmaksunsa? Avovaimo saa tehdä rikosilmoituksen jos haluaa, yhteydenottoa lapsen biologiseen vanhempaan tuskin lasketaan häirinnäksi. Miten sulle näin on pässyt käymään?
Yhtä miestä, jota en ole nähnyt tosi moneen vuoteen.
Poikaani. Nähtiin viimeksi maanantaina, kun saattelimme hänet bussiin matkalle kohti inttiä. Itku tuli kotimatkalla ihan yllättäen, en ollut yhtään osannut arvata, että reagoisin niin. Nyt ei enää itketä mutta onhan tässä totuttelemista.
Lähisukulaisia, joihin on välit olleet jo pitempään poikki... Kun vain löytäisin itsestäni niitä henkisiä voimavaroja lähteä korjaamaan asioita...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:06"]Miestä, joka on pian koulunsa aloittavan poikani isä, mutta ei ole koskaan lasta halunnut edes tavata. Erosimme kun olin raskaana, eikä miehestä sen jälkeen mitään kuulunut, avovaimostaan kylläkin - uhkasi tehdä rikosilmon jos lähestyn heitä mitenkään. [/quote] .. Maksaako elatusmaksunsa? Avovaimo saa tehdä rikosilmoituksen jos haluaa, yhteydenottoa lapsen biologiseen vanhempaan tuskin lasketaan häirinnäksi. Miten sulle näin on pässyt käymään?
[/quote]
vanhanaikaisesti. En tiennyt olevani raskaana kun suhde päättyi, enkä halunnut aborttia tehdä. Isä on sen verran julkisessa virassa etten uskaltanut alkaa hätyyttelemään, rahaa en halua tai tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:06"]Miestä, joka on pian koulunsa aloittavan poikani isä, mutta ei ole koskaan lasta halunnut edes tavata. Erosimme kun olin raskaana, eikä miehestä sen jälkeen mitään kuulunut, avovaimostaan kylläkin - uhkasi tehdä rikosilmon jos lähestyn heitä mitenkään. [/quote] .. Maksaako elatusmaksunsa? Avovaimo saa tehdä rikosilmoituksen jos haluaa, yhteydenottoa lapsen biologiseen vanhempaan tuskin lasketaan häirinnäksi. Miten sulle näin on pässyt käymään?
[/quote]
vanhanaikaisesti. En tiennyt olevani raskaana kun suhde päättyi, enkä halunnut aborttia tehdä. Isä on sen verran julkisessa virassa etten uskaltanut alkaa hätyyttelemään, rahaa en halua tai tarvitse.
[/quote]
Vaatisin isyydentunnustusta jos poika haluaa joskus tavata isänsä, sekin hetki on vielä edessä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:12"]
Tätä en ikinä ääneen sanoisi, mutta entistä yläasteen opoa. Nähty viimeksi 8 vuotta sitten.
Enkä tätä, mutta erästä taksikuskia, nähty viimeksi kaksi viikkoa sitten, ei millään lailla seksuaalinen suhde (paitsi että puhutaan myös seksistä) meillä vaan ollaan "ystäviä", tosi paljon oon matkannut hänen kyydissään. Hälle voi kertoa kaiken.
[/quote]
Just joo.
[/quote]
Mitä just joo. Meillä oli opon kanssa tosi läheinen ja hyvä suhde. itkin ku vesiputous kun yläaste päättyi, olen seuraavan vuoden aivan maassa ja aina salaa piti käydä itkemässä ja suremassa. Sanoi jäävänsä kaipaamaan mua.
Taksikuskin kanssa olen jakanut elämäni vaikeipia aikoja, on kuljettanut mua syöpäni vuoksi sairaalassa ja sitten myöhemmin pyysin hänet meille vakikuskiksi kun selvisi, että meillä pitkäaikassairas lapsi. Kyllä siinä on kummasti lähentynyt ja kumpikin puhuu avoimesti elämästä ja sen kipukohdista.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:12"]
[/quote]
Just joo.
[/quote]
Mitä just joo. Meillä oli opon kanssa tosi läheinen ja hyvä suhde. itkin ku vesiputous kun yläaste päättyi, olen seuraavan vuoden aivan maassa ja aina salaa piti käydä itkemässä ja suremassa. Sanoi jäävänsä kaipaamaan mua.
Taksikuskin kanssa olen jakanut elämäni vaikeipia aikoja, on kuljettanut mua syöpäni vuoksi sairaalassa ja sitten myöhemmin pyysin hänet meille vakikuskiksi kun selvisi, että meillä pitkäaikassairas lapsi. Kyllä siinä on kummasti lähentynyt ja kumpikin puhuu avoimesti elämästä ja sen kipukohdista.
[/quote]
Itse muistan, että hän on minua syöpäaikana kuljettanut, mutta en oikeen muista mitä sillon puhuttu. Hän kuulemma ne reissut muistaa, olin kuulemma jäänyt mieleensä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:14"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:06"]Miestä, joka on pian koulunsa aloittavan poikani isä, mutta ei ole koskaan lasta halunnut edes tavata. Erosimme kun olin raskaana, eikä miehestä sen jälkeen mitään kuulunut, avovaimostaan kylläkin - uhkasi tehdä rikosilmon jos lähestyn heitä mitenkään. [/quote] .. Maksaako elatusmaksunsa? Avovaimo saa tehdä rikosilmoituksen jos haluaa, yhteydenottoa lapsen biologiseen vanhempaan tuskin lasketaan häirinnäksi. Miten sulle näin on pässyt käymään? [/quote] vanhanaikaisesti. En tiennyt olevani raskaana kun suhde päättyi, enkä halunnut aborttia tehdä. Isä on sen verran julkisessa virassa etten uskaltanut alkaa hätyyttelemään, rahaa en halua tai tarvitse. [/quote] Vaatisin isyydentunnustusta jos poika haluaa joskus tavata isänsä, sekin hetki on vielä edessä.
[/quote]
Yritin, mutten ollut tuolloin valmis viemään asiaa oikeuteen asti. :-/
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:59"]
En ketään.
[/quote]
Mulla sama. Tarkoittaako se, ettei niin kauheasti välitä kenestäkään, että ikävöisi seuraansa? Musta olisi kiva, jos elämässä olisi joku kenestä välittää - ehkä se olisi joku, joka välittäisi minusta? Nyt ei ole ketään. :(
[/quote]
Ei nyt silleen. Kyllä mä välitän mun läheisistä ja näenkin niitä. Mutta ei mulla oo ikävä niitä. Pärjään ihan hyvin pari viikkoa erossa. Tykkään olla yksin.
Poikaystävää :-( lähti kuuden jälkee töihin ja tulee noin puol 4 kotiin.
Halipula! Tulis jo :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Kuukausi on pitkä aika?
[/quote]
[/quote]
[/quote]