Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia seksiin / vartaloosi liittyviä kehuja saat mieheltäsi?

Vierailija
09.07.2015 |

Tuleeko kehuja mielestäsi tarpeeksi - vai liikaa? :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana: Sul on ihana vittu

Vierailija
2/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan kehunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit, en muista minäkään mieheni minua kehuneen pitkän avioliittomme aikana. Muut miehet ovt kyllä kehuneet, harmi.
Minä olen kehunut miestäni, viimeksi viime viikonloppuna... plääh tulipa nyt mölli olo :/.
Sanoi hän kerran mustasukkaisena ja ärtyneesti, että olin laittanut profiilikuvakseni "tommoisen hottiskuvan", mutta sitä ei vissiin voi laskea.

Vierailija
4/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:11"]

[/quote] Kumpa oma mies edes panisi puhumattakaan, että vielä saisi kehuja.

Vierailija
5/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana silloin tällöin sanoo "tunnut hyvältä" tai "näytät seksikkäältä siinä päällä." En meikkaa kovinkaan usein perusarkena, ainakaan mitenkään perusteellisesti, joten kun olen laittautunut vaikkapa ulkona syömistä varten niin silloin kyllä huomioi joka kerta. "No ohhoh" tai "näytät kauniilta" ja siihen perään sellainen toopemainen hymy ja hiljainen tuijotus :D

Vierailija
6/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehka kaksi kertaa vuodessa tokaisee, että olen nätti tai hyvä peppu.

Vierailija
7/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen harvoin mua kehuu. Joskus saattaa napauttaa pyllylle ja sanoo että kylläpä on kyykyt mennyt perille. Joskus harvoin sanoo että seksi mun kanssa tuntuu niin hyvältä.

Joskus oon kysynyt että oonko mä sen mielestä nätti, kun ei koskaan mua kehu. Sen jälkeen joskus kehunut mua, ihmettelee miksi laitan meikkiä kun en tarvitse kun korkeintaan ripsiväriä jne.

Vierailija
8/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu, mutta näyttää kyllä muuten monella tapaa välittämisensä. En minäkään ole oppinut kehumaan miestä sanallisesti, mutta varmasti mies tietää sanomattakin. 18 vuotta yhdessä ollaan oltu ja hyvin menee. Jos nyt mies alkaisi yhtäkkiä kehumaan, olisi se outoa.

Vierailija
9/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä miehet ei kehu enempää? Tykkään kehua naista lähes päivittäin.

Vierailija
10/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kropan muodosta, vaikka sitä ylimääräistäkin on mutta oon tiimalasi-mallinen. Saan myös kehuja suihinotto taidoista ja mun rinnoista. Niin joo ja hiustenväristä.

Vierailija
11/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:11"]

[/quote]

charming... miehesi ei oikein osaa käsitellä naisia.. yök..

Vierailija
12/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, että olen "sopivasti lihava" mikä tuntuu kyllä enemmän ilkeilyltä.

Exä aina kehui kauniita silmiä ja isoja rintoja jne.

Vierailija
13/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no mä arvelen, että mun tavallinen suomimies ajattelee "tietää se itsekin miltä näyttää, pitääkö siitä erikseen mainita" ja "en mä olis rumaa ottanutkaan" sekä "sanoisin mä, jos alkais pahalta näyttää" tms.
Ei päivittäin tarvitsisi kehua, kerran vuodessakin olis ihan kiva!

Vierailija
14/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:48"]

Miten teillä miehet ei kehu enempää? Tykkään kehua naista lähes päivittäin.

[/quote]

Oma mieheni ei varmaankaan koe luontevaksi kehua. Tai sitten minussa ei ole mitään kehuttavaa.

Ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta josta viisi naimisissa eikä mies ole kertaakaan kehunut. Ei sanonut edes kauniiksi. Jopa kerran sanonut rakastavansa minua ja silloinkin hän oli kännissä.

Vierailija
15/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut paljon kehuja, mutta mieleenpainuvin on ollut selkäni kehuminen seksikkääksi :D vieläpä useampikin mies tästä puhunut. En ymmärrä

Vierailija
16/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mun pyllyä ja rintoja. Hyvältähän se tuntuu:).

Vierailija
17/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aah ihana pylly" , "Oot niin kaunis ja seksikäs" jne. Mukava kun kehuu ja näyttää kyllä käyvän ihan kuumana muhun vaikka ollaan oltu jo 7 v yhdessä :)

Vierailija
18/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:54"]

Heh, no mä arvelen, että mun tavallinen suomimies ajattelee "tietää se itsekin miltä näyttää, pitääkö siitä erikseen mainita" ja "en mä olis rumaa ottanutkaan" sekä "sanoisin mä, jos alkais pahalta näyttää" tms. Ei päivittäin tarvitsisi kehua, kerran vuodessakin olis ihan kiva!

[/quote]Moni suomalainen mies kehuu teoilla. Se on vähän millaiseen on oppinut. Mutta poikkeuksiakin on.

Lapsuudessani isäni kehui äitiäni ainakin kuukausittain sanoin JA teoin lasten nähden. Samaa teen naiselle, mutta vielä tiheämmin. Ja onko mies kielellisesti lahjakas, silläkin on merkitys. 10

Vierailija
19/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot ihana" "Oot seksikäs" "Rakastan sua"
Jotenkii luontevasti sanoo. Ite en osaa. Oon ihan tuppisuu. Joskus, jos koitan jotain kivaa sanoo, niin se jotenkii töksähtää. Tyydynkin vaan silmät kii nauttimaan miehestäni joka on ihana ❤ ja toivottavasti lukee elekieltä... ☺

Vierailija
20/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:57"]

Oon saanut paljon kehuja, mutta mieleenpainuvin on ollut selkäni kehuminen seksikkääksi :D vieläpä useampikin mies tästä puhunut. En ymmärrä

[/quote]

Mielenkiintoista! Olen jo ikääntyvä mies ja olen aina pitänyt naisen selkää (ja niskaa) eroottisesti viehättävänä - ja luullut olevani outo... Mutta että muutkin ymmärtävät miehet pitävät naisen selkää esteettisenä ja houkuttelevana!