Nyt paljastui muka ihanan Ariana Grandenkin oikea luonne
Videolla ovat poikaystävänsä kanssa donitsikaupassa ja NUOLEVAT esillä olevia donitseja maksamatta. Sit henkilökunnan jäsen asettaa heidän eteensä tarjottimellisen tuoreita donitseja ja Ariana tokaisee että " Mitä vittua tuo on?? Vihaan amerikkalaisia, vihaan Amerikkaa" ja nauraa ilkeästi päälle.
Linkki videoon
Kuvottava ihminen.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:47"]
Mä en ymmärrä miten toi sen "I hate americans/america" liittyi siihen uuteen donitsitarjottimelliseen? Miksi se sanoi niin?
Vaikuttaa videon perusteella kyllä harvinaisen vittumaiselta akalta.
[/quote]
"Anteeksipyynnön" perusteella vaikutti siltä, että hän vihaa sitä kuinka läski Amerikka on ja kuinka epäterveellisesti siellä syödään.
21 lisää: sanoin tietenkin kassalle tapahtuneesta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:49"]Never heard. Ketä kiinnostaa joku tollanen wannabe.
[/quote]
Voi iesus mua ottaa päähän ku käytetään kerran palstalla kuultua coolia sanaa ja sitten tuputetaan sitä joka paikkaan. Huoh
[/quote]
Oon asunut USA:ssa joten en tosiaan "kuullut" sitä täällä.
But whatevs, bitch
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"]
Hemmoteltu penikka mutta todella seksikäs ja hyvännäköinen. Just tuommonen herkullinen lolita.
[/quote]
Mä toivon sieluni pohjasta, että saat jonkun kauniin ihmishirviön itsellesi, joka pilaa sun elämäsi. Tuollainen mätä setämies ansaitsi toivomansa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"]
Hemmoteltu penikka mutta todella seksikäs ja hyvännäköinen. Just tuommonen herkullinen lolita.
[/quote]
Mä toivon sieluni pohjasta, että saat jonkun kauniin ihmishirviön itsellesi, joka pilaa sun elämäsi. Tuollainen mätä setämies ansaitsi toivomansa.
[/quote]
Ariana Grande on kuitenkin 22-vuotias, eli ihan aikuinen nainen. Häntä on mun mielestä ihan ok setämiestenkin kuolata. Eri asia jos olisi 16-18.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:28"]
Ite näin toissapäivänä kaupassa kun somalipenska nuoli kaupan irtodonitseita ja laittoi niitä sitten takaisin myyntikaappiin. Ei puuttunut äitinsä asiaan millään tavalla.
[/quote]
Sompanssit nyt muutenkin ovat täysiä elukoita. Ei ne kuuluisi Eurooppaan (tai ylipäänsä Afrikan ulkopuolelle).
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:49"]Never heard. Ketä kiinnostaa joku tollanen wannabe. [/quote] Voi iesus mua ottaa päähän ku käytetään kerran palstalla kuultua coolia sanaa ja sitten tuputetaan sitä joka paikkaan. Huoh
[/quote]Kuten huoh. Ottaa päähän, kyllä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"] Hemmoteltu penikka mutta todella seksikäs ja hyvännäköinen. Just tuommonen herkullinen lolita. [/quote] Mä toivon sieluni pohjasta, että saat jonkun kauniin ihmishirviön itsellesi, joka pilaa sun elämäsi. Tuollainen mätä setämies ansaitsi toivomansa. [/quote] Ariana Grande on kuitenkin 22-vuotias, eli ihan aikuinen nainen. Häntä on mun mielestä ihan ok setämiestenkin kuolata. Eri asia jos olisi 16-18.
[/quote]
Pointtihan ei ollut ikä vaan läpimätä luonne, joka ei haittaa kun setämiehen kyrpä ajattelee setämiehen puolesta. Siksi setämies toivottavasti saa ansaitsemansa, eli läpimädän ihmishirviön, joka päältä korea.
Eipä näytä faneja haittaavan, kun Arianan tykkäykset ainoastaan lisääntyvät
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:49"]Never heard. Ketä kiinnostaa joku tollanen wannabe.
[/quote]
Voi iesus mua ottaa päähän ku käytetään kerran palstalla kuultua coolia sanaa ja sitten tuputetaan sitä joka paikkaan. Huoh
[/quote]
Oon asunut USA:ssa joten en tosiaan "kuullut" sitä täällä.
But whatevs, bitch
[/quote]
Fuck you too, bitch. Wannabe american
Tää on se sama muija joka haluaa vaan kasvojensa vasemman puolen näytettävän esim haastatteluissa. Voe helevetti...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:55"]
Tää on se sama muija joka haluaa vaan kasvojensa vasemman puolen näytettävän esim haastatteluissa. Voe helevetti...
[/quote]
Tämähän on sitten kaikin puolin uusi Mariah Carey.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:25"] Hemmoteltu penikka mutta todella seksikäs ja hyvännäköinen. Just tuommonen herkullinen lolita. [/quote] Mä toivon sieluni pohjasta, että saat jonkun kauniin ihmishirviön itsellesi, joka pilaa sun elämäsi. Tuollainen mätä setämies ansaitsi toivomansa. [/quote] Ariana Grande on kuitenkin 22-vuotias, eli ihan aikuinen nainen. Häntä on mun mielestä ihan ok setämiestenkin kuolata. Eri asia jos olisi 16-18.
[/quote]
Pointtihan ei ollut ikä vaan läpimätä luonne, joka ei haittaa kun setämiehen kyrpä ajattelee setämiehen puolesta. Siksi setämies toivottavasti saa ansaitsemansa, eli läpimädän ihmishirviön, joka päältä korea.
[/quote]
Mitä mamma sekoilet? Ei kukaan ole sanonut haluavansa hemmoteltua kakaraa suhteeseen, mutta tilaisuuden tullen polkisin kyllä kuin tulpatonta mopoa. Uh, Ariana on KUUMA! Tuo vittumainen luonne tavallaan vielä lisää sitä kuumuutta. Voisi harrastaa oikein kunnon vihaista seksiä, kiskoa ponnarista ja lykkiä rajusti takaapäin ilman huolta että loukkaa luntun tunteita. Hitto kun alkaa panettaa pelkkä ajatus.
Ariana Grande saisi nuolla minun donitseja koska tahansa, mikäli tiedätte mitä tarkoitan ;) ;) ;)
Yök. Heidän pitäisi maksaa leipomolle pilatuista tuotteista. Lasten lihavuus Amerikassa ei todellakaan ole syy siihen, että he käyttäytyivät iljettävästi. Alkeellista käytöstä.