Kysy jotain 9 lapsen äidiltä
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:43"]
Ette varmaan koskaan käy missään Särkänniemessä tms. koko perheen voimin. On sen verran hintavia lippuja.
[/quote] Tänä kesänä on käyty superparkissa, Powerparkissa, leireillä, vaelluksilla, hoplopissa, Edenissä jne. Aika monessa paikassa , ehkä liiankin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:21"]
Ei kysyttävää. T: kymmenen äiti
[/quote]
Tuhkimotarinoiden Minnan äitipä on 17-kertainen äiti :) Eikä taida roikkua vauva-av:lla.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:28"]
Miksi niin monta lasta?
[/quote]
Halusin perheen, joka olisi lapsille paras mahdollinen.
Halusin elää sellaisessa perheessä ja minulla oli emotionaalinen, henkinen, fyysinen ja materiaalinen kapasiteetti sen toteuttamiseen.
[/quote]
Mutta oikeuttaako emotionaalinen, henkinen, fyysinen ja materiaalinen kapasiteetti yhdistettynä tahtoon ja haluun toiminnan sinänsä. Jos vaikka haluaa sotia ja on kapasiteettia, niin onko silloin ihan ok?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:02"]
Missä voi opiskella viestintätieteiden maisteriksi? Olen opiskellut Suomen ainoalla viestintätieteiden laitoksella ja ihan filosofian maisteri olen.
[/quote] Niin minäkin. Useimmille palstalaisille se ei kuitenkaan kerro mitään.
[/quote]
Mitä sen pitäisi kertoa?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:02"]
Missä voi opiskella viestintätieteiden maisteriksi? Olen opiskellut Suomen ainoalla viestintätieteiden laitoksella ja ihan filosofian maisteri olen.
[/quote] Niin minäkin. Useimmille palstalaisille se ei kuitenkaan kerro mitään.
[/quote]
Ainoa viestintätieteiden laitos on Jyväskylän yliopistossa. Vaasassa on viestintätieteen yksikkö?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:28"]
Miksi niin monta lasta?
[/quote]
Halusin perheen, joka olisi lapsille paras mahdollinen.
Halusin elää sellaisessa perheessä ja minulla oli emotionaalinen, henkinen, fyysinen ja materiaalinen kapasiteetti sen toteuttamiseen.
[/quote]
Mutta oikeuttaako emotionaalinen, henkinen, fyysinen ja materiaalinen kapasiteetti yhdistettynä tahtoon ja haluun toiminnan sinänsä. Jos vaikka haluaa sotia ja on kapasiteettia, niin onko silloin ihan ok?
[/quote] Ei ole. Se "oikeuttaa" vain hyvään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:11"]Sun pimppiin mahtuu varmaan pakettiauto.
[/quote]
Sovinisti opetellut käyttämään tietokonetta.
Mahtaa olla hankalaa noilla älynystyröillä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Ymmärrätkö, miten onnekas olet, kun olet saanut lapsia? T. Lapsettomuudesta suunnattomasti kärsivä
[/quote]
En ymmärrä näitä lapsettomuudesta valittajia.
Miksi ette adoptoi?
Satoja rakkaudenkipeitä lapsia, jopa vauvoja odottaa teitä orpokodeissa.
Orpoja on niin paljon, että lasten tekemistä pitäisi rajoittaa, kehitysmaissa kieltää kokonaan.
Lapsen voi saada ilman hedelmöitystäkin!
Ette varmaan koskaan käy missään Särkänniemessä tms. koko perheen voimin. On sen verran hintavia lippuja.