Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin eilen kaupassa todella laihan naisen

Vierailija
09.07.2015 |

Hän oli flunssaisen ja itkuisen näköinen. Hah, kyllä minäkin itkisin, jos olin muodoton tikku!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sisäinen rumuutesi paistaa tänne saakka.

Vierailija
2/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin niitä 150-kiloisia muodokkaita mammoja, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmaan muotojaan itki. Ehkä hän olikin syöpähoidoissa käyvä ihminen? Tuntuuko vielä yhtä naurettavalle?

Vierailija
4/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:23"]Juu ihan varmaan muotojaan itki. Ehkä hän olikin syöpähoidoissa käyvä ihminen? Tuntuuko vielä yhtä naurettavalle?
[/quote] Anoreksiapotilaalta näytti, säälittävin sairaus ikinä :'D ap

Vierailija
5/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on aina flunssassa silmät todella vetistävät ja lähes kaikki kuvittelee mun itkevän.
Kaupassakin joskus nuhanenänä kun käyn niin jotkut tulevat lohduttamaan mua. :D Kaunis ajatus ja näin, mut hiukan kyl hävettää joka kerta tunnustaa, et "itkuisuuteni" johtuu ihan vaan flunssasta. :D

Vierailija
6/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:23"]Juu ihan varmaan muotojaan itki. Ehkä hän olikin syöpähoidoissa käyvä ihminen? Tuntuuko vielä yhtä naurettavalle?
[/quote] Anoreksiapotilaalta näytti, säälittävin sairaus ikinä :'D ap
[/quote]

Anoreksia on myös sairaus, kuten syöpä ja johtaa pahimmillaan kuolemaan. Paha psyykkinen sairaus, jossa ihminen kamppailee mielen kanssa. Olet kyllä ihan helvetin sairas ihminen aapee. Nauratko myös pyörätuolissa istuville tai kuolemansairaille, jos näyttävät ulkoisesti epäviehättäviltä? Heillä varmaan ensimmäisenä on mielessä tissit.

Vierailija
7/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ilkeä ihminen