Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin osallistua taloyhtiön pihatalkoisiin ja nyt ahdistaa ihan helvetin paljon! Menenkö!?

Vierailija
08.05.2024 |

Tiedän hyvin, että siinä olisi oiva tilaisuus tutustua naapureihin ja luoda hyvää yhteishenkeä. Olen vasta muuttanut. 

Menin lupautumaan järjestäjälle että osallistun. Nyt ahdistaa niin paljon etten tiedä mitä tehdä. Olen niin epävarma itsestäni ja pelkään että nolaan vain itseni. En tiedä osaanko edes tehdä mitään. 

Vihaan tällaisia tilanteita. Inhoan myös muita tapaamisia joissa paljon ihmisiä esim sukuloinnit kamalia yms. 

Oikeasti tuntuu sisältä tämä kovana häpeänä ja ahdistuksena jo valmiiksi. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.

Vierailija
2/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään hätää, et nolaa. Haravoit tai otat reippaasti hanskat ja säkin ja keräät roskia tai kysyt mitä voisit tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet, ei tarvitse osata tehdä mitään erikoista, voit ilmoittaa että keräät vaikka roskia pihalta.

Vierailija
4/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
5/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa etukäteen, että sinun pitää lähteä klo jotain. 

Vierailija
6/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sanoa etukäteen, että sinun pitää lähteä klo jotain. 

Mutta jos siellä onkin kivaa ja juttua riittää. Yleensä nuo on mukavia tapahtumia ja ap haluaa tutustua. 

Vierailija
7/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Sitä et kadu, mutta jos et mene jäät taatusti miettimään, että olisiko kuitenkin pitänyt mennä. 

Vierailija
8/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tutustua mutta aina minua jännittää kaikki sosiaaliset uudet tilanteet etukäteen vaikka ei pitäisi olla mitään hätää. Varmaan tulee ihan kiva päivä kunhan menen vaan. AP 

Vierailija
9/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nössöt ja luuserit menee taloyhtiön pihatalkoisiin. Siis, tosi noloa!

Vierailija
10/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tutustua mutta aina minua jännittää kaikki sosiaaliset uudet tilanteet etukäteen vaikka ei pitäisi olla mitään hätää. Varmaan tulee ihan kiva päivä kunhan menen vaan. AP 

Noniin, siinähän jo vastasitkin ongelmaasi. Eli menet vaan. Hyvin se menee. Ja noissa talkoissahan on kuitenkin jotain tekemistä, niin ei edes tarvitse olla tiiviisti ihmisten kanssa, kun kaikilla on jotain hommia tehtävänä.

Vierailija
11/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän taloyhtiön talkoisiin olet tulossa, niin turha stressata. Vähän kuopsutellaan pihaa näön vuoksi, sen jälkeen syödään makkaraa ja jotain muuta pientä ja osa kittaa kaljaa ja siideriä, limppariakin on tarjolla. Huoltoyhtiö on ne varsinaiset pihatyöt tehnyt. Siellä kuulee kaikki juorut ja tutustuu muihin.

Kyllä jokainen osaa vähän haravalla rapsutella käpyjä kasaan ja harjata neulasia ja muuta purua asfaltilta.

Vierailija
12/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko mennä. Ota kaljaa ja katso mitä muut puuhaa.

Vierailija
13/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo ennakko-oletusten tekeminen tilanteista ja hillitön vaativuus itseäsi kohtaan. Vaan menet tilanteisiin ilman mitään hiton käsikirjoituksia ja katsot mitä tapahtuu. Saat olla hiljainen ja ujo, älä yritä kerjätä ihmisiltä sitä että sinusta pidettäisiin.

Vierailija
14/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa nuo. Ei voisi vähempää kiinnostaa talon juoruämmien lätinät. Luulevat vielä, että ollaan kavereita tms. jos antaa vähänkään siimaa.

Vierailija
15/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia jännittää tuollaistakin. Varmaan tiedät itsekin, että ei se niin paha tilanne ole oikeasti. Pääseehän sieltä pois, jos tuntuu liian ahdistavalta.

Meillä on niin vaivaisia vanhoja asukkaita, että enää ei järjestetä talkoita, vaan talohuolto hoitaa pihankin.

Vierailija
16/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot itsesi sakeaan känniin ja menet iloisesti lauleskellen paikalle.

Vierailija
17/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kinutaan taloyhtiön hallitukseen, varsinkin se yksi koukkunokka on kysellyt siitä jo pari-kolme kertaa. Mutta ne ei tiedä että minulla on paha alkoholiongelma joka ei ehkä näy päällepäin.

Vierailija
18/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008817390.html

Ap kävi naapurissa harjoitelemassa?

Vierailija
20/37 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoothan on just hyvä paikka. Jos alkaa ahdistaa tai juttu ei luista, voi paeta niihin pihahommiin. Kaikki muut ajattelevat vain, että onpa ahkera.