Taas mies vihainen, ja mistä syystä!!
Joo monesko kerta oli tällä viikolla kun se räyhää...
Mies alkoi illalla laittamaan itselledn ruokaa. Itse olin niin väsynyt että olin jo menossa nukkumaan.
Mies kysyi otanko hänen laittamaansa ruokaa huomenna töihin. Sanoin etten tiedä (jääkaapissa oli paljon muutakin joka olisi fiksumpi syödä pois vanhentumasta). Mies kysyi taas, sanoin etten ole päättänyt. Ja kolmannen kerran heti perään. Vastasin että kelmuaa jämät samaan astiaan, ja jos otan ruokaa töihin, niin laitan ne itse siitä aamulla rasiaan.
Tästä mies suuttui, ja alkoi räyhäämään kuinka minusta ei saa mitään irti ja jos minua väsyttää, niin menisin nukkumaan enkä kukkuisi hereillä. Menin sitten nukkumaan.
Kohta mies tulee ovea paukauttaen makkariin, ravistelee minua, ja huutaa kuinka heitti kaikki ruuat nyt roskiin, kun olin niin hankala. Jotai muutakin se räyhäsi, mutta en jaksanut enää kuunnella. Että osaa inhottaa.
Kommentit (44)
Oletko sellainen aikuislapsi, jolta pitää joka asiaa tivata useaan kertaan (samalla kun kiinnität ehkä huomiota johonkin ihan muuhun), jotta saa edes jonkinlaisen vastauksen? Ja sitten alat mököttämään, kun toinen hieman kiivastui tentatessaan.
Miehesi on ihan hullu. Lähde! Ei kai teillä ole lapsia?
Ei kuulosta normaalilta tuo ravistelu. Ei meillä vaan koskaan ikinä kosketa toiseen negatiivisessa mielessä. Enkä ole itseasiassa tuollaista koskaan kokenut kenenkään kanssa.
Ootteko te ekat vastaajat ihan pimeitä???? Väkivalta ei ole parisuhteessa ok.
Jos tapaat vastata useinkin "en tiedä" tietyllä äänensävyllä vaikka tiedät jo vastauksen (kuten nytkin), flippasi äijäsi tuohon alentavan ylimieliseen emmäviittisullevastata-kun et itse tajua olla "fiksu"- tyyliin.
Mieskin varmaan inhottaa sinun käytös, ikävä suhde teillä.
Ottaako jaloista kiinni ja ravistelee niin kuin mattoa parvekkeella?
Ihmisellä on oikeus sanoa "en tiedä" ilman, että käydään käsiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:39"]Ootteko te ekat vastaajat ihan pimeitä???? Väkivalta ei ole parisuhteessa ok.
[/quote]
Tässä on yhden puoliskon näkemys, ravistelu voi olla herättelyä olkapäästä tai väkivaltaista kaksin käsin ravistelua, ihme päätelmiä teet että kyse on väkivallasta. Mun mies ravisteli mut tänä aamuna hereille, aika sikeessä unessa muuten olinkin.
Jotain et kertonut, jotain joka edelsi tapahtumaa tai muuten liittyi siihen. Nyt näyttää siltä että sait martyyrin aseman. Itse et tehnyt mitään, toinen vaan räyhää. En usko tarinaa tällaisena.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:39"]Ootteko te ekat vastaajat ihan pimeitä???? Väkivalta ei ole parisuhteessa ok.
[/quote]
Tässä on yhden puoliskon näkemys, ravistelu voi olla herättelyä olkapäästä tai väkivaltaista kaksin käsin ravistelua, ihme päätelmiä teet että kyse on väkivallasta. Mun mies ravisteli mut tänä aamuna hereille, aika sikeessä unessa muuten olinkin.
[/quote]
Älä leiki tyhmää. Ap:n mies tuli ravistelemaan vihaisena, kun ap oli jo mennyt nukkumaan. Se on pelottavaa, väkivaltaista ja ehdottoman väärin. Tuollainen käytös ei ole parisuhteessa ok.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:25"]Mikset vaan sanonu että annostelet itsellesi aamulla jotain, siis ekasta kysymästä... Juoksuta siinä nyt toista, joka ajattelee sua ja tekee ruokaa myös sulle. No okei, kyllä se äijä hiukan ylireagoi mutta olet yhtä syyllinen.
[/quote]
Luulin ensin että mies haluaa tietää asian koska haluaa itsekin syödä ruokaa huomenna. Mutta kun kuulin hänen kolistelevan rasioita, tajusin että hän kysyi koska mietti laittako ruuan rasiaan vai kelmuun.
Olisin saanut vastata sutjakammin. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:25"]Mikset vaan sanonu että annostelet itsellesi aamulla jotain, siis ekasta kysymästä... Juoksuta siinä nyt toista, joka ajattelee sua ja tekee ruokaa myös sulle. No okei, kyllä se äijä hiukan ylireagoi mutta olet yhtä syyllinen.
[/quote]
Luulin ensin että mies haluaa tietää asian koska haluaa itsekin syödä ruokaa huomenna. Mutta kun kuulin hänen kolistelevan rasioita, tajusin että hän kysyi koska mietti laittako ruuan rasiaan vai kelmuun.
Olisin saanut vastata sutjakammin. Ap
[/quote]
Ei tuo ole sinun vikasi siltikään. Onko miehesi usein tuollainen? Miten jaksat olla tuollaisessa parisuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:37"]Oletko sellainen aikuislapsi, jolta pitää joka asiaa tivata useaan kertaan (samalla kun kiinnität ehkä huomiota johonkin ihan muuhun), jotta saa edes jonkinlaisen vastauksen? Ja sitten alat mököttämään, kun toinen hieman kiivastui tentatessaan.
[/quote]
Olen huono tekemään päätöksiä. Jos mietin hetken hiljaa mitä vastaan, mies hermostuu. Joten vastaan ensin "en tiedä""odotas" tms jotta voin hetken ajatella. Ap
Muutenhan miehesi vaikuttaa mukavalta, tekee sulle ruokaakin.
Miehes on raivohullu tapaus. Sinä et tehnyt mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:38"]Miehesi on ihan hullu. Lähde! Ei kai teillä ole lapsia?
[/quote]
Ei lapsia. Hän oli kyllä juonut mäyräkoiran illan mittaan. Väittää aina että se ei vaikuta häneen, mutta minusta tuntuu toiselta. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:55"]Muutenhan miehesi vaikuttaa mukavalta, tekee sulle ruokaakin.
[/quote]
Just joo, ravisteleva hermoheikko mies on mukava, kun sentään tekee ruokaa.. Av-logiikkaa.
Minkä aterian paitsi voikkarin voi viedä kelmutettuna töihin?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:38"]Ei kuulosta normaalilta tuo ravistelu. Ei meillä vaan koskaan ikinä kosketa toiseen negatiivisessa mielessä. Enkä ole itseasiassa tuollaista koskaan kokenut kenenkään kanssa.
[/quote]
Olen sanonut miehelle siitä, ja hän vaan vähättelee. Samoin kun ruma kielenkäyttö minua kohtaan "vitun idiootti". Kuulemma ei sano sitä tosissaan. Ap
Mikset vaan sanonu että annostelet itsellesi aamulla jotain, siis ekasta kysymästä... Juoksuta siinä nyt toista, joka ajattelee sua ja tekee ruokaa myös sulle. No okei, kyllä se äijä hiukan ylireagoi mutta olet yhtä syyllinen.