Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas mies vihainen, ja mistä syystä!!

Vierailija
09.07.2015 |

Joo monesko kerta oli tällä viikolla kun se räyhää...
Mies alkoi illalla laittamaan itselledn ruokaa. Itse olin niin väsynyt että olin jo menossa nukkumaan.
Mies kysyi otanko hänen laittamaansa ruokaa huomenna töihin. Sanoin etten tiedä (jääkaapissa oli paljon muutakin joka olisi fiksumpi syödä pois vanhentumasta). Mies kysyi taas, sanoin etten ole päättänyt. Ja kolmannen kerran heti perään. Vastasin että kelmuaa jämät samaan astiaan, ja jos otan ruokaa töihin, niin laitan ne itse siitä aamulla rasiaan.
Tästä mies suuttui, ja alkoi räyhäämään kuinka minusta ei saa mitään irti ja jos minua väsyttää, niin menisin nukkumaan enkä kukkuisi hereillä. Menin sitten nukkumaan.
Kohta mies tulee ovea paukauttaen makkariin, ravistelee minua, ja huutaa kuinka heitti kaikki ruuat nyt roskiin, kun olin niin hankala. Jotai muutakin se räyhäsi, mutta en jaksanut enää kuunnella. Että osaa inhottaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:57"]Ap, onko sinulla paikkaa, mihin voisit mennä vähäksi aikaa? Vanhempia, sukulaisia? Turha tuollaisen kanssa on enää yrittää keskustella, kun olet sitä jo aiemmin yrittänyt tuloksetta. En jäisi odottamaan, että muuttuu tuosta vielä hullummaksi. Turvakotejakin on - selvitä, missä on lähin ja miten pääset sinne tarvittaessa. Ei ole normaalia käytöstä mieheltäsi, todellakaan.
[/quote]
Tiedän missä on lähin turvakoti. Olen ilmeisesti niin itsetuhoinen, että olen jäänyt odottamaan ensimmäistä lyöntiä, ennen kuin uskallan mennä sinne.
Olen kertakaikkiaan väsynyt varomaan olemistani ja sanomisiani.
Mies suuttuu niin raivokkaasti, ettei se ole normaalinnihmisen käytöstä. Hän tietää että en pysty puhumaan huutavalle ihmiselle ja pystyy raivoamaan tuntikausia. Sanoo ihan kamalia asioita vihaisena ja mitätöi muka kaiken ollessaan "normaali". Ne sanat vaivaavat minua pitkään, varsinkin jos riita on lähtenyt jostain yhtä typerästä kuin mitä aloitusviestiin kirjoitin.
Mies hokee ettei usko minun pitävän hänestä, vaikka pyrin usein hellimään ja sanomaan kuinka välitän. Enemmän kuin mies minua. Siitä on jo vuosia kun hän on oma-alotteisesti sanonut rakastavansa minua. Ap

Vierailija
42/44 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttäisi myös, jos yritän tehdä jotain toisten eteen saamatta edes vastausta pihalle kiitoksesta puhumatta. Emmä tiiä emmä tiiä emmä tiiä, no vittu pitääkö alkaa ajatustenlukijaksi.
Lapsetkin harrastavat tätä usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:02"]Av-mammat nielee kaiken purematta. Muutaman rivin perusteella on jo todettu ap:n miehen olevan väkivaltainen, pelottava, hermoheikko ja raivohullu, ihmetellään miten ap jaksaa miestään. Narsisti enää puuttuu. Sai ainakin aloittaja mitä halusi, sääliä ja huomiota, oli tilanne sitten todellisuudessa ollut illalla mikä tahansa.
[/quote]
Tulin täältä hakemaan järjen ääntä. Olen kuunnellut muiden parisuhteesta, ja kuinka ei tarvitse pelätä huutoa ja väkivaltaisuutta. Olen hämilläni kuinka miehen mielialat hyppelevät ja miten ihanasta ja järkevästä miehestä on voinut muuttua tuollainen vihakimppu. Ap

Vierailija
44/44 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän miehet ravistelee pippeliänsäkin