jos sinun pitäisi valita aviomieheksesi joku sarjakuvasankari
Kuvitellaan, että Aku Ankka, Muumipappa (hänkihän on alunperin sarjakuvasta) yms. olisivat kaikki ihmisiä, niin kuka hän olisi?
Teräsmies, muumipappa, Aku Ankka, Mikki Hiiri, Roope, Supermies. B. Virtanen vai joku muu?
Mä ottaisin Dilbertin, sillä uskoisin, että hänet voisi kouluttaa ja kiltti päihteetön nörtti olisi ihan hyvä. Nyt mulla on insinööri, mutta ei ole päihteetön, kiltti tosin on ja on onneksi humalahakuinen juominen kokonaan jäänyt.
Kommentit (35)
Family guyn meg vaimoksi.
http://statici.behindthevoiceactors.com/behindthevoiceactors/_img/chars/char_4993.jpg
Ois just sopiva mulle, kun häntä ei kukaan huoli.
Kivisten ja Sorasten Retu. Siinä olisi miehekäs äijä, joka jylisee ja saa hulluja ideoita. kantaisi minut nörttimiehen työhuoneestani vahvoilla käsivarsilla sänkyyn joka yö ja nukuttaisiin lähekkäin. Seksia ei harrastettaisi.
Olen itse heteromies.
Kamujen Kati. Olisi loistoseuraa, koska on kissa. Hengailtaisi Jalon kanssa ja pöhköt oravat viskelisi pähkinöillä. Olen nainen.
Tintti. Näin joskus nuorena unta että se oli mun poikaystävä.
Jaska Jokunen, niiiiin hellyyttävä.
Nuuskamuikkunen on täydellinen! Maanläheinen, älykäs ja rauhallinen. ♡
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 05:45"]
Kuvitellaan, että Aku Ankka, Muumipappa (hänkihän on alunperin sarjakuvasta) yms. olisivat kaikki ihmisiä, niin kuka hän olisi?
[/quote]No ei kyllä ole Muumipappa alunperin sarjakuvasta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 05:45"]
[/quote]No ei kyllä ole Muumipappa alunperin sarjakuvasta.
[/quote]
Onpaspompas
Spidermanin. Mun kämpässä on korotettu katto niin sais vaihdettua lamput ja palovaroittimen patterit tosta noin vaan.
Muumit olivat kuvitetuista satukirjoista, mutta Tove Jansson piirsi itse myös sarjakuvia muumeista, joten kyllä muumeja voi sarjakuvahahmoiksi sanoa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:54"]Jabba the hut
[/quote]
:D
Niin ja miehet saa kanssa vastata, olipa se mies tain nainen ja lesbotkin saa vastata jos naisen haluavat.