Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOMIO! (Varhais)teini-ikäisten vanhemmat, tarkkailkaa lastenne netinkäyttöä!

Vierailija
09.07.2015 |

Facebookissa on tällä hetkellä ryhmä, jossa 13-17 vuotiaat tytöt jakavat bikinikuviaan ja puhelinnumeroitaan. Yleensä kysyvät mielipiteitä ulkonäöstä ja "seurustelisitko mun kanssa?".

Ei siinä mitään, jos ryhmässä olisi pelkästään alaikäisiä nuoria keskustelemassa toistensa kanssa, mutta kun ryhmä on JULKINEN ja siellä liikkuu KESKI-IKÄISIÄ SETIÄ kommentoimassa 13v tyttöjen biksukuvia tyyliin "Sulla on 14v:ksi aika isot rinnat ;))"

Toivon sydämestäni että VANHEMMAT HERÄÄVÄT ja opastavat lapsilleen miksei vähäpukeisia kuvia puhelinnumeron kera kannata jakaa netissä!

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:49"] sivu on tarkistettu ja siinä ei ole mitään epäasiallista? [/quote]   Onko joku sitten muuta väittänyt? [/quote] No esimerkiksi minä ja suurin osa täällä.

[/quote]

Valitin myös ja laitoin vielä perustelut uudelleen kun tuli että sivu on asialinen.
Tiedustelin palautteessani, tukeeko Facebook pedofiliaa... vastausta odotellen.

Vierailija
42/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:07"]

Kyllä ne nykyään voi !

Tiedoksi: Katsokaapa lapsukaisenne kanssa yhdessä googlesta: ´Kuvien poisto face-bookista´

Sillä haulla löytyvät aivan  tarkat ja selkeät ohjeet siitä miten se  kuvien poisto sieltä tapahtuu.

Eipä siis muuta kuin toimeksi!

Täällä kommentteja ja  mielipiteitä alapeukuttamalla ne eivät kylläkään poistu.

[/quote]

Mikä asiassa vielä muka on ongelmana?

Tässähän ovat aivan selvät toimintaohjeet sen varalle jos oikeasti haluatte tämän esittämänne asian korjaamiseksi yleensä mitään tehdä :poistakaa kaikki tyttärenne "herutuskuvat" (kuten nyt niitä nimitätte) face-bookista ja -sillä siisti .

Sen jälkeen niitä ei katsele sieltä enää kukaan.

Ongelma on näin ratkaistu ja sillä kokonaan pois päiväjärjestyksestä.

Se joka tätä ehdotusta alapeukutti,ei haluakaan tehdä asian korjaamiseksi mitään.

Haluaa vain siirtää vastuun niiden olemassaolosta siellä kokonaan joillekin epämääräisesti kuvaamilleen "keski-ikäisille sedille" , jotka muuten  eivät (valtaenemmistö heistä) välttämättä tiedä niiden kuvien siellä olosta tuon taivaallista.

Syyllisiä ovat  tietysti maailman kaikki keski-ikäiset miehet, koska he ovat keski-ikäisiä ja koska keski-ikäisyys on teistä inhottavaa pelottavaa,koska pelkäätte itse  omaa keski-ikäiseksi tulemistanne ja inhoatte ajatustakin siitä, että itsekin siihen ikään tulette (tai kukaties olette jo). Näinhän se menee.

Te sensijaan ette katso olevanne missään vastuussa siitä, että tyttärenne tekee itsestään virtualista kauppatavaraa netissä (ja kuka ties noiden esittelykuviensa avulla  netin ulkopuolellakin) ja kun joku yrittää kertoa teille millä yksinkertaisella keinolla voisitte käytännössä panna pisteen koko tuolle toiminnalle,te hylkäätte nämä ohjeet ja alapeukutatte niitä ,koska niissä ei haukuttu eikä syyllistetty  ketään ulkopuolisia.

Syyllinen on tietysti" koko tämä  paha ja julma hyväksikäytön maailma" te olette  tietenkin täysin viattomia ,siveellisiä ja puhtoisia  ja teitä tulee suojella siltä koska olette aivan avuttomia ja tietämättömiä siitä,näinhän se on.

Voi teitä raukkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan parasta kun yksi kommentoija vastaa itse itselleen :D Sori, mutta tuolla kirjoitustaidolla ja itseilmaisulla et pysty naamioitumaan. Olen huolestunut ajatusmaailmastasi. Turhaan itseäsi puolustelet - sinua ei tulla koskaan täällä ymmärtämään koska tuollainen toiminta on yksinkertaisesti laitonta ja sairasta. Tiedät varmaan, että myös vankiloiden hierarkiassa lapsiin kohdistuneet seksuaalirikolliset ovat alempaakin alempaa kastia. Et ole minkään arvoinen.

Vierailija
44/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, ootko oikeest noin tyhmä vai esitätkö vaan? Eihän tässä kaikkia miehiä haukuta, vaan ne pervot. Miksi sinulla on tarve puolustella pedofiileja?

Vierailija
45/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näiden kanssa on väitellä. Ei osata alkeellisimpiakaan perusteluja väitteille ja argumentoidaan hemmetin epäselvästi. On niin sääli, että on paljon nuoria tyttöjä, jotka täyttävät sisäistä tyhjiötään vastailemalla näille hyypiöille.

Vierailija
46/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpelo vanhempi kysyy: Voinko pyytää Facebookilta (?) tietoja, joista selviää, onko esim. oma lapseni siellä? Ja poistamaan profiilin? Esim. lapsen puhelinnumerolla tai nimellä löytyy profiili? Itse kun en siellä ole, ei hajuakaan, kuinka tuo toimii, mutta tiedän, että monella kaverillaan on profiili ja ovat selkeästi alle 13 v.

Vierailija
47/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:28"] 8, ei ole todellakaan sama asia jos 13v kattelee 13v:n kuvia kuin että 40v kattelee 13v:n kuvia muna huurussa. Ja minun näkökulmastani 40v on setä, koska itse olen 18. Vaikka olisivatkin suurin osa 25-> on toiminta silti aivan saatanan inhottavaa. Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua, miten tuollainen heruttelukuva voi levitä netissä. 25-vuotiaan luulisi tajuavan jo olla kiihottumatta lapsista. Ap [/quote] " Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua...." ( ... nykyisen ´nettisukupolven´ ja ´diginatiivien´ aikanako siis ?) Älä nyt  viitsi naurattaa ,et itsekään usko noita  juttujasi... [/quote] Joo ei ne oikeesti välttämättä tajua (tai "kiinnosta") että niitten kuvat saattaa päätyä runkkumateriaaliksi koneelle. Tai miten tuommoiset kuvat saattavat käytännössä vaikuttaa työelämään tai opiskelupaikkaan. 26, miten tuo höpinä vastasi minun kirjoittamaani? Ap

[/quote]

Yksi asia minua askarruttaa ja se on, että miksei kenenkään kuvaa saisi käyttää runkkumateriaalina? Itse näen päivittäin töissä ollessani todella kauniita ja mahtavia muotoja omaavia naisia ja käytän heitä runkkumateriaalina. Eivät he sitä tiedä, joten ongelmaa ei pitäisi olla. Puhuin nyt yleisesti, sillä 13-17v on liian nuori minun makuuni.

Vierailija
48/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin saatanan tyhmä, että laittaa henkilökohtaisen puhelinnumeronsa nettiin. Ihan oikein, että kuvat ja numero leviää, jos on noin helvetin tyhmä. Siperia opettaa.

Vierailija
49/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 06:46"]

ps.Ilmiantakaa ihmeessä ja  aivan vapaasti, vaikka keskusrikospoliisille, kaikki ne ryhmät, joista nyt tyydytte täällä  epämääräisesti vain varoittelemaan .

SE ON AIVAN SAMA SELLAISEN IHMISEN  KANNALTA ,JOTA NUO TEIDÄN RYHMÄNNE EIVÄT KERTAKAIKKIAAN KIINNOSTA.

[/quote]

Jos asia ei sinua kiinnosta, niin miksi helvetissä pyörit tässä ketjussa vastailemassa omiin viesteihisi?

Vierailija
50/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:47"]

Tumpelo vanhempi kysyy: Voinko pyytää Facebookilta (?) tietoja, joista selviää, onko esim. oma lapseni siellä? Ja poistamaan profiilin? Esim. lapsen puhelinnumerolla tai nimellä löytyy profiili? Itse kun en siellä ole, ei hajuakaan, kuinka tuo toimii, mutta tiedän, että monella kaverillaan on profiili ja ovat selkeästi alle 13 v.

[/quote]

Ei facebookilta mitään tietoja voi pyytää. Voit toki tehdä Facebookiin profiilin valenimellä ja hakea lapsesi profiilia nimen perusteella niin näet mitä hän on laittanut näkyviin julkisesti jos hänellä profiili on. 

Vierailija
51/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa suuttua vaikka ikäisistäni liikkuu monenlaista stereotypiaa, koska se ei ole hyökkäys henkilökohtaisesti minua vastaan.

Miksi eräs kommentoija sitten vedät herneenpalon nenään kun sanotaan että JOTKUT samanikäiset miehet on inhottavia pedofiileja?

Ja heti itse olen ikärasisti? Luulisi että sinustakin, arvon kommentoija, olisi tärkeää että tämän keskustelun sanoma (neuvokaa lapsianne käyttäytymään internetissä) leviäisi mahdollisimman laajalle, niin ne maineesi pilaavat setämiehet saataisi kuriin.

Ap

Vierailija
52/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46, sitä, että runkkaa 13v tyttöjen kuville, kutsutaan pedofiliaksi. Siihen kannattaa hankkia apua.
Oletko oikeasti sitä mieltä että on ok vemputtaa nuorille tytöille(/niiden kuville)?

Ap

Vierailija
53/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:45"]Ei tuollaisia Jambeja ole olemassakaan, pelkkiä feikkiprofiileita nuo pedarit luovat ties miten monta. Kuten tämäkin. Saattaa tämäkin olla sama tyyppi kuin Jambe tai sitten ei.

https://www.facebook.com/public/Ville-Puutiainen

https://www.facebook.com/ville.puutiainen.1/posts/1407057276284895?pnref=story
[/quote]
Mulla ja tolla Jambella on yks yhteinen fb-ystävä näköjään... Pitäskö ottaa yhteyttä tähän tuttuun?

Vierailija
54/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:28"]8, ei ole todellakaan sama asia jos 13v kattelee 13v:n kuvia kuin että 40v kattelee 13v:n kuvia muna huurussa. Ja minun näkökulmastani 40v on setä, koska itse olen 18. Vaikka olisivatkin suurin osa 25-> on toiminta silti aivan saatanan inhottavaa. Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua, miten tuollainen heruttelukuva voi levitä netissä. 25-vuotiaan luulisi tajuavan jo olla kiihottumatta lapsista.

Ap
[/quote]Niin ne katsovat kadulla ja uimarannoillakin munat huurussa. Ne joita kiinnostaa.

Vierailija
55/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh 

Vierailija
56/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:49"]

46, sitä, että runkkaa 13v tyttöjen kuville, kutsutaan pedofiliaksi. Siihen kannattaa hankkia apua. Oletko oikeasti sitä mieltä että on ok vemputtaa nuorille tytöille(/niiden kuville)? Ap

[/quote]

On se kumma, kun ei osata lukea. Puhuin yleisesti. Miksi ei olisi ok vemputtaa nuorille tytöille, tai niiden kuville? Ei ne tytöt sitä tiedä ja kukaan ei kärsi. Jos tytöllä on alkanut kuukautiset, on ihan normaalia biologiaa pitää sen ikäisistä, mutta pitäisi myös ymmärtää, että 18v on myös lapsi mieleltään useasti ja siksi lakiin on kirjattu suoja-ikäraja. Esimerkiksi jos näen 15 vuotiaan tytön, joka omaa minusta seksikkäitä piirteitä, on minusta ok kokea seksuaalista kiihoittumista. Ymmärrän kuitenkin, että kyseessä on vielä lapsi, enkä vie asiaa sen pidemmälle.

En ole sanonut, että on ok jahdata pikkutyttöjä seksuaalisessa mielessä, vaan yksinkertaisesti sanoin, että on ok tuntea vetoa ovuloivaan naaraseen, mutta pitäisi myös ymmärtää, ettei vie asiaa ulos omasta päästään.

Vierailija
57/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:25"]

Tää on ihan parasta kun yksi kommentoija vastaa itse itselleen :D Sori, mutta tuolla kirjoitustaidolla ja itseilmaisulla et pysty naamioitumaan. Olen huolestunut ajatusmaailmastasi. Turhaan itseäsi puolustelet - sinua ei tulla koskaan täällä ymmärtämään koska tuollainen toiminta on yksinkertaisesti laitonta ja sairasta. Tiedät varmaan, että myös vankiloiden hierarkiassa lapsiin kohdistuneet seksuaalirikolliset ovat alempaakin alempaa kastia. Et ole minkään arvoinen.

[/quote]

Minulla ei ole mitään tarvetta mitään ´ naamioitua´  ( täällähän olemme kaikki kirjoittajat anonyymejä,sinäkin, jos et ole sattunut huomaamaan)

Minulla ei ole tarvetta myöskään puolustella sitä, jos omien, tai jälkikasvunne kuvien  esittely aiheuttaa teille päänvaivaa.

Itsepähän niitä esittelette, tiedätte että niitä katsotaan ja haluatte ilmeisesti että katsotaan edelleenkin sillä tehän alapeukutitte ehdotustani siitä että poistaisitte ne kuvat sieltä kokonaan niiden pelkäämienne pedofiilien nähtäviltä.

Ilmeisesti tätä ohjetta et siis pidä ´minkään arvoisena´ -no:hyvä.

Se kävi kyllä jo riittävän selvästi ilmi. Jos esim. sinun mielestäsi on jotain´laitonta ja sairasta´ antaa ehdotustakaan niiden kuvienne poistamiseksi netistä,niin kysykää sitten nettipoliisi Marko´Fobba´ Forssin tai  vanhemman konstaapelin, Marja Vuennon mielipidettä asiasta kun minun mielipiteeni ei kerran kelpaa. Heiltä saatte varmasti selvät ohjeet. (epäilen kyllä ,että melko samat kuitenkin kuin omani)

Sen verran voin kyllä puolustautua noita järjettömiä ´pedofiilien puolustamissyytöksiänne´vastaan ,että riittää kun totean, etten ole kirjoittanut riviäkään pedofiilien hyväksikäyttörikosten puolustukseksi.

Osoittakaa se kohta kirjoituksistani. En tunne yhtään pedofiilia, eikä minulla ole koskaan ollut mitään kiinnostusta tutustuakaan kehenkään heistä. Heidän maailmansa on minulle yksinkertaisesti  täysin vieras ja saa olla jatkossakin.

AINOA ASIA,(huom. ) mikä sai minut kirjoittamaan tänne,  oli tuo teidän KESKI-IKÄISIIN miehiin (joita te täällä yleisnimityksellä ja erottelematta  kutsutte kaikkia  ´sediksi´) kohdistama yleinen  syyllistämis- ja lähes suoranainen vihakirjoitteluintonne ,jota voi täydellä syyllä nimittää seksistiseksi ikärasismiksi.

Heidät te ( ketään erottelematta) syyllistätte ja heidän päälleen te täällä olette nyt yhteisvoimin vierittämässä vastuuta siitä, ettette edes halua puuttua näihin puheenaoleviin jälkikasvunne face-book touhuiluihin.

Siis toisin sanoen siitä,ettette itse ole halukkaita kasvattamaan heistä omalla esimerkillänne teoistaan ja toimistaan vastuullisia kansalaisia niin  nettimaailmassa kuin  sen ulkopuolellakin.

Ps*( minun puolestani on aivan sama,vaikka antaisitte tälle kirjoitukselleni miljoona alapeukkua, tai suosittelisitte sen johdosta vaikka sähkötuoliteloitusta-jokainen selväjärkinen, tämän keskustelun ulkopuolinen näkee siitä kyllä selvästi  pointtini ,eli sen mitä sillä  tarkoitin. Täällä sitä on turha yrittää vääntää edes rautalangasta- kun ei, niin ei ja sillä siisti. Senkuin jatkatte vaan vanhaan malliin ´heruttelujanne´. Minulta ei enää ´heru´ lisää kommentteja siitä. Tehkää niinkuin teette. Aikani on liian kallista tuhlattavaksi yhtään  enempää tällaiseen jonninjoutavaan ´keskusteluun´)

Vierailija
58/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:25"]

[/quote]

Minulla ei ole mitään tarvetta mitään ´ naamioitua´  ( täällähän olemme kaikki kirjoittajat anonyymejä,sinäkin, jos et ole sattunut huomaamaan)

Minulla ei ole tarvetta myöskään puolustella sitä, jos omien, tai jälkikasvunne kuvien  esittely aiheuttaa teille päänvaivaa.

Itsepähän niitä esittelette, tiedätte että niitä katsotaan ja haluatte ilmeisesti että katsotaan edelleenkin sillä tehän alapeukutitte ehdotustani siitä että poistaisitte ne kuvat sieltä kokonaan niiden pelkäämienne pedofiilien nähtäviltä.

Ilmeisesti tätä ohjetta et siis pidä ´minkään arvoisena´ -no:hyvä.

Se kävi kyllä jo riittävän selvästi ilmi. Jos esim. sinun mielestäsi on jotain´laitonta ja sairasta´ antaa ehdotustakaan niiden kuvienne poistamiseksi netistä,niin kysykää sitten nettipoliisi Marko´Fobba´ Forssin tai  vanhemman konstaapelin, Marja Vuennon mielipidettä asiasta kun minun mielipiteeni ei kerran kelpaa. Heiltä saatte varmasti selvät ohjeet. (epäilen kyllä ,että melko samat kuitenkin kuin omani)

Sen verran voin kyllä puolustautua noita järjettömiä ´pedofiilien puolustamissyytöksiänne´vastaan ,että riittää kun totean, etten ole kirjoittanut riviäkään pedofiilien hyväksikäyttörikosten puolustukseksi.

Osoittakaa se kohta kirjoituksistani. En tunne yhtään pedofiilia, eikä minulla ole koskaan ollut mitään kiinnostusta tutustuakaan kehenkään heistä. Heidän maailmansa on minulle yksinkertaisesti  täysin vieras ja saa olla jatkossakin.

AINOA ASIA,(huom. ) mikä sai minut kirjoittamaan tänne,  oli tuo teidän KESKI-IKÄISIIN miehiin (joita te täällä yleisnimityksellä ja erottelematta  kutsutte kaikkia  ´sediksi´) kohdistama yleinen  syyllistämis- ja lähes suoranainen vihakirjoitteluintonne ,jota voi täydellä syyllä nimittää seksistiseksi ikärasismiksi.

Heidät te ( ketään erottelematta) syyllistätte ja heidän päälleen te täällä olette nyt yhteisvoimin vierittämässä vastuuta siitä, ettette edes halua puuttua näihin puheenaoleviin jälkikasvunne face-book touhuiluihin.

Siis toisin sanoen siitä,ettette itse ole halukkaita kasvattamaan heistä omalla esimerkillänne teoistaan ja toimistaan vastuullisia kansalaisia niin  nettimaailmassa kuin  sen ulkopuolellakin.

Ps*( minun puolestani on aivan sama,vaikka antaisitte tälle kirjoitukselleni miljoona alapeukkua, tai suosittelisitte sen johdosta vaikka sähkötuoliteloitusta-jokainen selväjärkinen, tämän keskustelun ulkopuolinen näkee siitä kyllä selvästi  pointtini ,eli sen mitä sillä  tarkoitin. Täällä sitä on turha yrittää vääntää edes rautalangasta- kun ei, niin ei ja sillä siisti. Senkuin jatkatte vaan vanhaan malliin ´heruttelujanne´. Minulta ei enää ´heru´ lisää kommentteja siitä. Tehkää niinkuin teette. Aikani on liian kallista tuhlattavaksi yhtään  enempää tällaiseen jonninjoutavaan ´keskusteluun´)

[/quote]

Koeta nyt ymmärtää, että emme puhu omista lapsistamme (minulla ei edes ole lapsia) Tottakai vanhemmat jotka nämä asiat tiedostavat ohjeistavat ja tarkkaillevat lastensa netinkäyttöä. Kuitenkin on lukemattomia vanhempia jotka sulkevat silmänsä tältä, eivätkä tiedosta sosiaalisen median riskejä. Ihan aiheesta ollaan huolissaan näistä lapsista ja siitä, että pedofiilit kyttäävät heidän kuviaan ja mahdollisesti keräävät niitä talteen.

Vierailija
59/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti...voiko tämä olla edes totta? Eikö tuo setämies oikeasti tajua, että pedofiilin vaikutelman lisäksi kuulostaa aivan kehitysvammaiselta?

Vierailija
60/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis huolissanne joilla ei ole vanhempia tai huoltajia,tai ainakaan sellaisia jotka pätkänkään verran välittäisivät (tai omaisi teknistä nettituntemusta sen vertaa ,että edes pystyisivät puuttumaan siihen) Kumpi ongelma näistä on todennäköisempi niistä asiaan  puuttumattomista vanhemmista puhuttaessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi