Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOMIO! (Varhais)teini-ikäisten vanhemmat, tarkkailkaa lastenne netinkäyttöä!

Vierailija
09.07.2015 |

Facebookissa on tällä hetkellä ryhmä, jossa 13-17 vuotiaat tytöt jakavat bikinikuviaan ja puhelinnumeroitaan. Yleensä kysyvät mielipiteitä ulkonäöstä ja "seurustelisitko mun kanssa?".

Ei siinä mitään, jos ryhmässä olisi pelkästään alaikäisiä nuoria keskustelemassa toistensa kanssa, mutta kun ryhmä on JULKINEN ja siellä liikkuu KESKI-IKÄISIÄ SETIÄ kommentoimassa 13v tyttöjen biksukuvia tyyliin "Sulla on 14v:ksi aika isot rinnat ;))"

Toivon sydämestäni että VANHEMMAT HERÄÄVÄT ja opastavat lapsilleen miksei vähäpukeisia kuvia puhelinnumeron kera kannata jakaa netissä!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:45"]Ei tuollaisia Jambeja ole olemassakaan, pelkkiä feikkiprofiileita nuo pedarit luovat ties miten monta. Kuten tämäkin. Saattaa tämäkin olla sama tyyppi kuin Jambe tai sitten ei.

https://www.facebook.com/public/Ville-Puutiainen

https://www.facebook.com/ville.puutiainen.1/posts/1407057276284895?pnref=story
[/quote]

Heitä ei ole olemassa mutta silti he tekevät itsestään monta profiilia?

Vierailija
22/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:28"]

8, ei ole todellakaan sama asia jos 13v kattelee 13v:n kuvia kuin että 40v kattelee 13v:n kuvia muna huurussa. Ja minun näkökulmastani 40v on setä, koska itse olen 18. Vaikka olisivatkin suurin osa 25-> on toiminta silti aivan saatanan inhottavaa. Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua, miten tuollainen heruttelukuva voi levitä netissä. 25-vuotiaan luulisi tajuavan jo olla kiihottumatta lapsista. Ap

Itse menin aikanani 18-vuotiaana vapaaehtoisena  armeijaan  ja olin 17-vuotiaana rakennuksilla ja topparoikassa  töissä (tiedätkö mikä sellainen on? ) en muista puhutelleeni siellä ketään ´sedäksi ´ tai ´tädiksi´ (naisiakin niillä työmailla jonkun verran sentään oli.)

Halusin olla mies niinkuin muutkin, tehdä tehtäväni  ja täyttää paikkani , vaikka nuorimmasta päästä tietysti olinkin.Usein silloin nuorena poikana (varsinkin rakennuksilla) jouduin olemaan työparina jonkun ehkä silloin n.40-50 vuotiaan naisen kanssa.

Monia hienoja persoonallisuuksia heissä oli ja monet jäivät mukavina mieleen.  Ihan etunimillä toisiamme työmaatapaan puhuttelimme kun yhdessä esim. nauloja lautakasoista pakkasella nypimme.  Kyllä he joskus pojittelivatkin (varsinkin pomon aikana) mutta toki sen itse nuorempana heile soin. ´Tädeiksi´ en sanonut kertaakaan-en edessä, enkä takana.

Reiluja ja rempseitä naisia sanoisin-mitään lähentelyjä heidän taholtaan ei tapahtunut koskaan.He kunnioittivat minua ja minä heitä.

Silloin,70-luvulla, ei elettykään tätä nykyistä 18-vuotisten lasten ´uus-infantilismin´ kulta-aikaa, vaan tämä  18 -vuotias oli jo ammattiliiton, nuoriso-osaston ja Suomen Kommunistisen puolueen  jäsen .

Kokonaan aikuisena  aikuisten maailmassa jo siis .

Legoilla ei siis enää leikitty,vaan tehtiin jo taloja ja oltiin Neuvostoliiton puolella Svetogorskissa ja Kostamuksessa  rakentamassa tehdasta.

Sellaista oli elämä siihen maailmanaikaan  ,kun Urho Kekkonen oli vielä tiukasti Suomen presidenttinä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:22"]

Taitaa numero 8 olla tuo Jambe

[/quote] En todellakaan  ole ´Jambe Kuismo´ ja aivan ensimmäistä kertaa tuon nimen näenkin.

Minulle aivan tuntematon henkilö ,enkä taida olla hänestä kiinnostunut enempää tietämäänkään.

Mikä muuten  kirjoituksessani antoi sinun olettaa minun olevan tuo henkilö ?

Vierailija
24/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitte jatkaa  täällä  kirjoitukseni alapeukuttamista (muuta ette osaa), kunnes tämä palsta aamulla mitä todennäköisimmin taas poistetaan  kuin yölliset roskat ja jätteet jostain suurkaupungin kadulta aamutuimaan.

Itse teette mainosta noille sivuille ja olette täällä pistämässä niiden olemassaoloa tuntemattomien ihmisten syyksi iän ja sukupuolen perusteella vaikka ne sivut eivät kiinnostaisi heitä pätkääkään.

Teidän kanssanne on aivan turha yrittääkään keskustella mistään,koska tehän  leimaatte jo sillä perusteella seksuaalirikolliseksi.

Yhtä perustellusti minusta voisi leimata ap.n ´anonyymiksi, epämääräiseksi hysterian, ikärasismin ja seksismin lietsojaksi. ´ 

Koska aamu alkaa sarastaa  täällä mökillämme , alkaa jo  valjeta ja taitaa olla hyvä syönti, aionkin  tästä lähteä järvelle narraamaan muutaman ahvenen. Siinä ajatukset parhaiten tuulettuvat .

Tehkää te  siitä vaikka  rikosilmoitus. Moi, terv. n:o8

Vierailija
25/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps.Ilmiantakaa ihmeessä ja  aivan vapaasti, vaikka keskusrikospoliisille, kaikki ne ryhmät, joista nyt tyydytte täällä  epämääräisesti vain varoittelemaan .

SE ON AIVAN SAMA SELLAISEN IHMISEN  KANNALTA ,JOTA NUO TEIDÄN RYHMÄNNE EIVÄT KERTAKAIKKIAAN KIINNOSTA.

Vierailija
26/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:28"]

8, ei ole todellakaan sama asia jos 13v kattelee 13v:n kuvia kuin että 40v kattelee 13v:n kuvia muna huurussa. Ja minun näkökulmastani 40v on setä, koska itse olen 18. Vaikka olisivatkin suurin osa 25-> on toiminta silti aivan saatanan inhottavaa. Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua, miten tuollainen heruttelukuva voi levitä netissä. 25-vuotiaan luulisi tajuavan jo olla kiihottumatta lapsista. Ap

[/quote] " Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua...." ( ... nykyisen ´nettisukupolven´ ja ´diginatiivien´ aikanako siis ?) Älä nyt  viitsi naurattaa ,et itsekään usko noita  juttujasi...

Vierailija
27/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 05:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:22"]

Taitaa numero 8 olla tuo Jambe

[/quote] En todellakaan  ole ´Jambe Kuismo´ ja aivan ensimmäistä kertaa tuon nimen näenkin.

Minulle aivan tuntematon henkilö ,enkä taida olla hänestä kiinnostunut enempää tietämäänkään.

Mikä muuten  kirjoituksessani antoi sinun olettaa minun olevan tuo henkilö ?

[/quote]

Mitä jos sitten esittäisitte syytöksenne suoraan tuolle ´Jambe´ Kuismolle ? Tehän näköjään  arvelette ,että se on mukana tässä keskustelussa. No Jambe , vastaapa!

Vierailija
28/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha ketään alkaa syyttämään julkisesti esitettyjen  kuviensa katselusta netissä,jos ne kerran on itse sinne laittanut.

Muuten...eikö face-bookista muka voi kuviaan poistaa?

Vierailija
29/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nykyään voi !

Tiedoksi: Katsokaapa lapsukaisenne kanssa yhdessä googlesta: ´Kuvien poisto face-bookista´

Sillä haulla löytyvät aivan  tarkat ja selkeät ohjeet siitä miten se  kuvien poisto sieltä tapahtuu.

Eipä siis muuta kuin toimeksi!

Täällä kommentteja ja  mielipiteitä alapeukuttamalla ne eivät kylläkään poistu.

Vierailija
30/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:28"]

[/quote] " Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua...." ( ... nykyisen ´nettisukupolven´ ja ´diginatiivien´ aikanako siis ?) Älä nyt  viitsi naurattaa ,et itsekään usko noita  juttujasi...
[/quote]

Joo ei ne oikeesti välttämättä tajua (tai "kiinnosta") että niitten kuvat saattaa päätyä runkkumateriaaliksi koneelle. Tai miten tuommoiset kuvat saattavat käytännössä vaikuttaa työelämään tai opiskelupaikkaan.

26, miten tuo höpinä vastasi minun kirjoittamaani?

Ap

Vierailija
31/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli Irc-galleriat ja Kuvake joissa "heruteltiin". Tavallaan ne oli kuitenkin turvallisempia, kuin Facebook.
Facebookissa kun tulee ihmisten jaettua itsestään niin paljon enemmän tietoa ihan huomaamatta.

Onko tuolla ryhmällä edes täysi-ikäistä ylläpitäjää?

Vierailija
32/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:50"]

Ilmiannettu ja blockhakkerointi työn alla. Tämä paska katoaa sinne mistä aikoinaan tulikin. Onnea yritykseen säilyttää sivu facessa seuraavan 24h ajan.

[/quote]

Mitä tarkoittaa block hakkerointi?

Vierailija
33/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:35"]

Ei helvetti...voiko tämä olla edes totta? Eikö tuo setämies oikeasti tajua, että pedofiilin vaikutelman lisäksi kuulostaa aivan kehitysvammaiselta?

[/quote]

Itse olet ilmeisesti  luki-häriöinen adhd-tapaus, tai imbesilli.Häiriöitä luetun ymmärtämisessäsi on sinulla joka tapauksessa.

Tuo valmis   kehitysvammadiagnoosisi pelkän  kirjoitusnäytteen perusteella ei muuten  anna vaikutelmaa mistään kovin korkeasta älykkyysosamäärästä sinulla itselläsi.

Normaaliälyinen ei näet  kuvittelisi mihinkään sellaiseen analyysitarkkuuteen  määrittelyssä edes pystyvänsä-ei varsinkaan ilman mitään  lääketieteellistä koulutusta.

Älä nyt väitä ,että sinulla jotain lääketieteellistä koulutusta olisi:SEN näet  kyllä näkee kirjoituksestasi ettei ole.

Sitäpaitsi ´kehitysvammainen´ on sinulla käytössä vain  haukkumasanana. Kertoo hyvin alhaisesta käsityskyvystä, yleensäkin, asioiden suhteen joista puhut.

Sen takia ei puheillesi voi kovin suurta painoarvoa laskea-kunhan jotain vain  höpiset vastoin parempaa tietoasi.

Vierailija
34/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulta pitäny herua enää vastauksia ;)

Vierailija
35/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:49"]

46, sitä, että runkkaa 13v tyttöjen kuville, kutsutaan pedofiliaksi. Siihen kannattaa hankkia apua. Oletko oikeasti sitä mieltä että on ok vemputtaa nuorille tytöille(/niiden kuville)? Ap

[/quote]

On se kumma, kun ei osata lukea. Puhuin yleisesti. Miksi ei olisi ok vemputtaa nuorille tytöille, tai niiden kuville? Ei ne tytöt sitä tiedä ja kukaan ei kärsi. Jos tytöllä on alkanut kuukautiset, on ihan normaalia biologiaa pitää sen ikäisistä, mutta pitäisi myös ymmärtää, että 18v on myös lapsi mieleltään useasti ja siksi lakiin on kirjattu suoja-ikäraja. Esimerkiksi jos näen 15 vuotiaan tytön, joka omaa minusta seksikkäitä piirteitä, on minusta ok kokea seksuaalista kiihoittumista. Ymmärrän kuitenkin, että kyseessä on vielä lapsi, enkä vie asiaa sen pidemmälle.

En ole sanonut, että on ok jahdata pikkutyttöjä seksuaalisessa mielessä, vaan yksinkertaisesti sanoin, että on ok tuntea vetoa ovuloivaan naaraseen, mutta pitäisi myös ymmärtää, ettei vie asiaa ulos omasta päästään.
[/quote]

Mistäs ne setämiehet tietää, onko tytöllä alkanut kuukautiset? Ja itsehän totesit, että on ok, kunhan ei vie päänsä sisältä ulos näitä ajatuksia. Mitä nuo pedot tekee tuolla ryhmässä?

Vierailija
36/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:35"]

Ei helvetti...voiko tämä olla edes totta? Eikö tuo setämies oikeasti tajua, että pedofiilin vaikutelman lisäksi kuulostaa aivan kehitysvammaiselta?

[/quote]

Itse olet ilmeisesti  luki-häriöinen adhd-tapaus, tai imbesilli.Häiriöitä luetun ymmärtämisessäsi on sinulla joka tapauksessa.

Tuo valmis   kehitysvammadiagnoosisi pelkän  kirjoitusnäytteen perusteella ei muuten  anna vaikutelmaa mistään kovin korkeasta älykkyysosamäärästä sinulla itselläsi.

Normaaliälyinen ei näet  kuvittelisi mihinkään sellaiseen analyysitarkkuuteen  määrittelyssä edes pystyvänsä-ei varsinkaan ilman mitään  lääketieteellistä koulutusta.

Älä nyt väitä ,että sinulla jotain lääketieteellistä koulutusta olisi:SEN näet  kyllä näkee kirjoituksestasi ettei ole.

Sitäpaitsi ´kehitysvammainen´ on sinulla käytössä vain  haukkumasanana. Kertoo hyvin alhaisesta käsityskyvystä, yleensäkin, asioiden suhteen joista puhut.

Sen takia ei puheillesi voi kovin suurta painoarvoa laskea-kunhan jotain vain  höpiset vastoin parempaa tietoasi.
[/quote]
Mielenkiintoinen hei toi sun kappalejako.

Vierailija
37/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt enää liikoja sen vuoksi nähdä vaivaa.

Vierailija
38/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:49"] 46, sitä, että runkkaa 13v tyttöjen kuville, kutsutaan pedofiliaksi. Siihen kannattaa hankkia apua. Oletko oikeasti sitä mieltä että on ok vemputtaa nuorille tytöille(/niiden kuville)? Ap [/quote]   On se kumma, kun ei osata lukea. Puhuin yleisesti. Miksi ei olisi ok vemputtaa nuorille tytöille, tai niiden kuville? Ei ne tytöt sitä tiedä ja kukaan ei kärsi. Jos tytöllä on alkanut kuukautiset, on ihan normaalia biologiaa pitää sen ikäisistä, mutta pitäisi myös ymmärtää, että 18v on myös lapsi mieleltään useasti ja siksi lakiin on kirjattu suoja-ikäraja. Esimerkiksi jos näen 15 vuotiaan tytön, joka omaa minusta seksikkäitä piirteitä, on minusta ok kokea seksuaalista kiihoittumista. Ymmärrän kuitenkin, että kyseessä on vielä lapsi, enkä vie asiaa sen pidemmälle.   En ole sanonut, että on ok jahdata pikkutyttöjä seksuaalisessa mielessä, vaan yksinkertaisesti sanoin, että on ok tuntea vetoa ovuloivaan naaraseen, mutta pitäisi myös ymmärtää, ettei vie asiaa ulos omasta päästään. [/quote] Mistäs ne setämiehet tietää, onko tytöllä alkanut kuukautiset? Ja itsehän totesit, että on ok, kunhan ei vie päänsä sisältä ulos näitä ajatuksia. Mitä nuo pedot tekee tuolla ryhmässä?

[/quote]

Mistä ne "sedät" tietää? Kyse on fyysisestä kehittyneisyydestä. Muodot, jotka me löydämme seksuaalisesti miellyttävinä, eivät näytä siltä vahingossa. Biologia on tämän asian arkkitehti ja normaalin seksuaalisuuden omaava mies kyllä käsittää missä se raja menee.

Puhuin muutenkin yleisesti, enkä välitä pätkääkään 13-17v lortoista, tai pedosedistä sosiaalisessa mediassa, tai muutenkaan. Alapeukuttakaahan nyt sitten. Kaikilla naisvaltaisilla palstoilla on sama mentaliteetti ja se on klassinen "minusta tuntuu, että asia on näin ja tunteet ovat aina oikeassa".

Vierailija
39/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut ainakaan minun osaltani ilmiantaminen. Takaisin tuli viestiä, että sivu on tarkistettu ja siinä ei ole mitään epäasiallista?

Vierailija
40/77 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:49"]

sivu on tarkistettu ja siinä ei ole mitään epäasiallista?

[/quote]

Onko joku sitten muuta väittänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi