Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOMIO! (Varhais)teini-ikäisten vanhemmat, tarkkailkaa lastenne netinkäyttöä!

Vierailija
09.07.2015 |

Facebookissa on tällä hetkellä ryhmä, jossa 13-17 vuotiaat tytöt jakavat bikinikuviaan ja puhelinnumeroitaan. Yleensä kysyvät mielipiteitä ulkonäöstä ja "seurustelisitko mun kanssa?".

Ei siinä mitään, jos ryhmässä olisi pelkästään alaikäisiä nuoria keskustelemassa toistensa kanssa, mutta kun ryhmä on JULKINEN ja siellä liikkuu KESKI-IKÄISIÄ SETIÄ kommentoimassa 13v tyttöjen biksukuvia tyyliin "Sulla on 14v:ksi aika isot rinnat ;))"

Toivon sydämestäni että VANHEMMAT HERÄÄVÄT ja opastavat lapsilleen miksei vähäpukeisia kuvia puhelinnumeron kera kannata jakaa netissä!

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin söpöä, että TÄLLÄ HETKELLÄ. Noita on ollut aina ja tulee olemaan. Oli se sitten Linjoilla tai lehtien palstoilla.

Yleensäkin opettakaa ne muksunne järkevään median käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että noiden teini-ikäisten pitäisi olla vanhempien jatkuvan kyttäämisen alla ja lukea katekismusta kotona, vaikka seksiä ja ihmissuhteita tekee mieli? Silloin 10v sitten kun olin teini itse, niin kyllä minä olin netissä ihan tasan tarkkaan missä tykkäsin (vaikka netti oli ehkä hieman erilainen paikka silloin), mutta en taatusti olisi ottanut vanhemmilta mitään ohjeita vastaan sen suhteen. Ne teinit tietävät kuulkaa teitäkin paremmin sen, että miten siellä toimitaan.

Vierailija
4/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha nyt tehdä kenestäkään mitään ´sairaita´ asian vuoksi jota ei edes  olisi ,elleivät nuo tytöt sitä itse  aloittaisi.

Tehän vain pelkäätte ,että kuvia katselisivat jotkut yli tietynikäiset ihmiset...

Muuten se siis olisi ihan ok. ?

Eikö tuo nyt ole vähän tekopyhää.

Mitä ´setiä´ teille jotkut  ventovieraat miespuoliset henkilöt muka ovat,olkoot  vaikka minkä ikäisiä!Oletteko itse jotain keski-ikäisiä ´tanttoja´vai miksi teitä sopii nimittää? Keski-ikäisiksi tädeiksi ´vai? Kuulostaako teistä kivalta? Miltä keski-ikäisenä tanttana´olo teistä tuntuu?

Eiköhän kuulkaa olisi kohteliaampaa ,jos niin miehet kuin naisetkin jättäisimme nuo tuollaiset keskinäiset seksistiset nimittelymme puolin ja toisin ,emmekä syyttelisi toisiamme pelkästä keski-ikäisyydestämme ainakaan.  että se ikä kun tulee kaikille tyttösillekin vastaan aikanaan.

Eikä se ole mikään synti ,eikä häpeä sinänsä että on siinä iässä . Jokainen on aikanaan (ellei sitä ennen jostain syystä  kuole). Inhottaa tuo tuollainen keski-ikäisyyden leimaaminen ja mieheydestä syyttäminen.

Ettekö tajua itse suorastaan mainostavanne jotain tuollaisia face-book sivustoja (jos niitä sitten  kerran on-en aio vaivautua sitä tarkistamaan) tyttärenne (omien puheidenne mukaan ) siellä mainostavat itseään siis täyttä päätä ja te leimaatte iän ja sukupuolen perusteella miltei rikosepäillyiksi ihmisiä jotka eivät tästä mainitsemastanne toiminnasta mitään tiedäkään ja eivät monet ole liiemmin kiinnostuneet tietämäänkään.

Jos joku johonkin ovat syyllistyneet, niin nuo mainitsemanne ja tarkoittamanne nuoret naiset tai murrosikäiset tytöt (tai mitä heitä nyt niissä kuvissa onkaan ) ovat syyllistyneet niiden kuvien sinne esillelaittoon , mutta ´syyllisyydestä´ ei lain mukaan oikeastaan siinäkään  voida puhua ,koska mitään rikostahan  siinä ei ole tapahtunut.

Ette voi myöskään asettaa ikärajaa netin käytölle,ettekä sillekään ketkä jossain face-book sivustoilla käyvät ja totuus muuten  on että aniharvat, yli kolmekymppiset ovat mistään face-book palveluista edes kiinnostuneet.

Itsepähän sitäpaitsi  olette ne ´älypuhelimet´ jälkikasvullenne ostaneet. Itse olen 50-vuotias mies  ja ne muutamat kaverit ja sukulaiset jotka minulla on,tavoitan kyllä ihan peruskännykällä jossa ei ole edes mitään kameraa. Se on aivan tarpeeton minulle.

Noita kuvia katselevat siellä, mitä  todennäköisimmin siis,  pääasiassa  jotkut n.25-30 vuotiaat "keski-ikäiset sedät" .Eivätkä katselisi jos nuo ´tyttärenne´ eivät niitä sinne laittaisi. Valvokaa tai valistakaa heitä (jos voitte) etteivät laittaisi. Muuta ette asian estämiseksi voi tehdä. Siis sen ,että niitä kuvia jossain niillä sivuilla on (...missä ikinä sitten lienevätkin) Kuten sanottua ja todettakoon se nyt näin ´ nuorten kielellä´ E.V.V.K

Vierailija
5/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noille avoimesti lasten hyväksikäyttöä tukeville voisi tehdä? No ei mitään, koska Suomi. Elinikäiseen pakkohoitoon saisivat päätyä, voin vaikka maksaa lisää veroja tai luopua lähikirjastostani sen takia.

Vierailija
6/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:56"]

Mitä noille avoimesti lasten hyväksikäyttöä tukeville voisi tehdä? No ei mitään, koska Suomi. Elinikäiseen pakkohoitoon saisivat päätyä, voin vaikka maksaa lisää veroja tai luopua lähikirjastostani sen takia.

[/quote]

Tuollaiset sinunkaltaiset lässyttäjät olis kanssa parempi laittaa johonkin suljettujen ovien taakse pois meidän suvaitsevaisten ja täydessä ymmärryksessä olevien ihmisten keskuudesta. Voitte siellä sitten ihan keskenänne kieltää toisiltanne kaiken.

Vierailija
7/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny pahempaa askissa. Sinne tosin ei oo pedarit vielä eksynyt. Huolestuttaa.

Vierailija
8/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmästä poistetaan alle 13-vuotiaat mutta ei yli 17-vuotiaita. MIKSI?!

Vierailija
9/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa numero 8 olla tuo Jambe

Vierailija
10/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:38"]

Facebookissa on tällä hetkellä ryhmä, jossa 13-17 vuotiaat tytöt jakavat bikinikuviaan ja puhelinnumeroitaan. Yleensä kysyvät mielipiteitä ulkonäöstä ja "seurustelisitko mun kanssa?". Ei siinä mitään, jos ryhmässä olisi pelkästään alaikäisiä nuoria keskustelemassa toistensa kanssa, mutta kun ryhmä on JULKINEN ja siellä liikkuu KESKI-IKÄISIÄ SETIÄ kommentoimassa 13v tyttöjen biksukuvia tyyliin "Sulla on 14v:ksi aika isot rinnat ;))" Toivon sydämestäni että VANHEMMAT HERÄÄVÄT ja opastavat lapsilleen miksei vähäpukeisia kuvia puhelinnumeron kera kannata jakaa netissä!

[/quote]

Siis onko tämä mielestäsi jokin uusio ilmiö? Tästähän on puhuttu viimeiset 10 vuotta, ja nytkö vasta heräsit todellisuuteen. No hienoa että nyt.

Vierailija
11/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, ei ole todellakaan sama asia jos 13v kattelee 13v:n kuvia kuin että 40v kattelee 13v:n kuvia muna huurussa. Ja minun näkökulmastani 40v on setä, koska itse olen 18. Vaikka olisivatkin suurin osa 25-> on toiminta silti aivan saatanan inhottavaa. Nuoret tytöt eivät välttämättä tajua, miten tuollainen heruttelukuva voi levitä netissä. 25-vuotiaan luulisi tajuavan jo olla kiihottumatta lapsista.

Ap

Vierailija
12/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:56"]

[/quote]

Mikäli minun (omaa kommenttiasi edeltäneeseen) kirjoitukseeni oli tarkoitus sillä viitata, niin suosittelisin lukemaan sen uudelleen ,ennenkuin "lasten avointa hyväksikäyttöä ´tukevista´"  alat puhumaan. Minun kirjoituksestani et sellaista lausetta löydä, missä olisin tukeni hyväksikäyttörikoksille antanut.

Tuo ei ole mitään keskustelua,että jos joku kirjoittaa tänne  mielipiteensä, niin sinä siihen vastaamisen sijasta  huutelet täällä muille ,että mitä ´noille´pitäisi tehdä ja ehdottelet "elinikäistä pakkohoitoa" ja hyvä kun et giljotiinia siitä kun joku kaikesta syyllistämänne keski-ikäinen halusi ottaa kantaa pelkästään  tuohon keski-ikäisyydestä ja mieheydestä syyttämiseen ja syyllistämiseen.

Kerro mikä oli se lause ,jossa mielestäsi  muka olen ´tukenut avoimesti lasten seksuaalista hyväksikäyttöä´! Jos kerran tarkoituksesi on syyttää, niin sinun on myös esitettävä syytöksesi.

Vierailija
13/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, olen tiennyt tästä ilmiöstä jo aiemmin (vaikkakin se on esiintynyt muissa muodoissa), en ole vain jakanut tietämystäni esimerkiksi tällä palstalla, koska olen käynyt täällä vasta vähän aikaa. Huomasin tuon nimenomaisen ryhmän nyt vasta Facebookissa, ja päätin valistaa vanhempia neuvomaan tyttärilleen ja pojilleen mitö kannattaa ja mitä ei kannata jakaa julkisessa ryhmässä! Ja tietenkin toivon että tuo ryhmä poistuu kokonaan facesta.

Vierailija
14/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:22"]

[/quote] Kuka on ´Jambe´? terv. n:o 8

Vierailija
15/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:53"]

Niin että noiden teini-ikäisten pitäisi olla vanhempien jatkuvan kyttäämisen alla ja lukea katekismusta kotona, vaikka seksiä ja ihmissuhteita tekee mieli? Silloin 10v sitten kun olin teini itse, niin kyllä minä olin netissä ihan tasan tarkkaan missä tykkäsin (vaikka netti oli ehkä hieman erilainen paikka silloin), mutta en taatusti olisi ottanut vanhemmilta mitään ohjeita vastaan sen suhteen. Ne teinit tietävät kuulkaa teitäkin paremmin sen, että miten siellä toimitaan.

[/quote]

Juurikin näin. Ja olin itekin sillon nuori. Vaikka te pistäisitte kaikki kätenne eteen, te ette mahda sille mitään. Parhaimmillaan voitte valistaa ja varjella, mutta mitä enemmän alottaa kyttäyskoulun ja ahdistamisen, sitä hanakammin teinit tekee kuten ei pitäis tehdä. Ja ne teinit kyllä löytää ja etsii ne väylänsä siihen tiedon satamaan.

Vierailija
16/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kirjoitti siis ap

Vierailija
17/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, äläpä ole ujo senkin sateenkaarihurmuri ;)

Vierailija
18/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:22"]

[/quote] Kuka on ´Jambe´? terv. n:o 8

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4520241/ketju/fb_jambe_kuismo_on_pedofiili/

Vierailija
19/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia Jambeja ole olemassakaan, pelkkiä feikkiprofiileita nuo pedarit luovat ties miten monta. Kuten tämäkin. Saattaa tämäkin olla sama tyyppi kuin Jambe tai sitten ei.

https://www.facebook.com/public/Ville-Puutiainen

https://www.facebook.com/ville.puutiainen.1/posts/1407057276284895?pnref=story

Vierailija
20/77 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 04:45"]

Ei tuollaisia Jambeja ole olemassakaan, pelkkiä feikkiprofiileita nuo pedarit luovat ties miten monta. Kuten tämäkin. Saattaa tämäkin olla sama tyyppi kuin Jambe tai sitten ei.

https://www.facebook.com/public/Ville-Puutiainen

https://www.facebook.com/ville.puutiainen.1/posts/1407057276284895?pnref=story

[/quote]

Juu tuo Puutiainen kuuluu myös siihen pedofiilien Bandidos MC Espoo moottoripyöräkerhoryhmään, jonka jäsenet kähmivät 13-vuotiaita tyttöjä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän