Ihana exä - olen korviani myöten rakastunut
Taas chattailimme pari tuntia. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa (itse ainakin olen onnettomassa liitossa tosin - miehenikin on myöntänyt, että on naimisissa enää vain lasten takia). Olen ihan rakastunut häneen ja tunnustin rakkauteni, mikä saattoi olla virhe. Hän tosin on minua vanhempi, joten saattaa katsoa hupakkomaisuuttani läpi sormien. Lisäksi hänen maassaan tunteita ilmaistaan sinänsä normaalisti avoimemmin kuin mikä Suomessa on tapana. Asumme jopa aivan eri puolilla maapalloa tällä hetkellä, joten emme ehkä enää koskaan edes tapaa. Minulla on myös lapsia nykyisen mieheni kanssa. Sinänsä olisin omasta puolestani valmis matkustamaan tai jopa muuttamaan hänen luokseen, jos tilanne olisi otollinen. Tämä tilanne on tosi surullinen tavallaan, sillä tunteeni häntä kohtaan ovat todella voimakkaat ja minä itse aikoinani pistin suhteemme poikki. Olemme kohta pitäneet yhtä melkein vuoden päivät; erostamme on noin viisi vuotta aikaa. Surullisenkaihoisa fiilis. Mitä ihmettä voisin tehdä joko saadakseni hänet tai sitten kestääkseni tilanteen (=emme enää koskaan tapaa)?
Kommentit (4)
Anna kun arvaan, sinulla on tatuointeja? Wt.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:47"]
Anna kun arvaan, sinulla on tatuointeja? Wt.
[/quote]
Ei ole lainkaan tatuointeja, enkä ole tietääkseni wt. Koulussa olin muinoin kympin oppilas ja opiskelen yliopistossa. Pukeudun melko konservatiivisesti ja olen käytännössä absolutisti. En ole koskaan polttanut tupakkaa ja asun vakavaraisella alueella. Ihmissuhteet ovat heikkouteni. T. AP
Aviomieheni kanssa ei ole edes ollut yli kahteen vuoteen seksiä, joten uneksin vain ihanasta exästäni, jonka kanssa seksikin oli loistavaa. Monesti haaveilen ja fantasioin exästäni, jos oikein kovasti p*nettaa. Kun siis mieheni on oikeasti käytännössä impotentti nykyään, eikä edes halua hakea apua siihen. Itse olen hoikka ja samantyyppisessä kunnossa kuin ennen naimisiin menoa, mutta mieheni on lihonut ja kohtelee minua muutenkin todella huonosti. Tuntuu aivan kamalalta olla tällaisessa tilanteessa edes, mutta niin vain olen. :(
Kannattaa tehdä yksi asia kerrallaan. Eroa huonosta liitostasi ja mieti vasta sitten mitä haluat.
liitossa toisesta haaveilu on ikävää ja eikä ainakaan paranna sitä.
olet jo kerran eronut exästäsi, joku siihenkin oli syynä. Aika kultaa muistot...
todennäköisesti unelmoit sellaisesta mitä ei ole olemassa. Haaveilu on kivaa, mutta voi olla petollista.
kun menee huonosti suhteessa, on helppo kuvitella muusta ihmisestä pelastusta....