Miksi seksikkäät miehet on aina linnakundeja?
Juttelin pitkästä aikaa netissä yhden todella seksikkään miehen kanssa. Tatuointeja, ihana tumma parta ja viikset, kalju, hyväkuntoinen. Miksi hänkin osoittautui vähän yksinkertaiseksi linnakundiksi? En mä välttämättä olisi halunnut häneltä kuin seksiä, enkä varsinkaan mitään muuta sen jälkeen kun huomasin, ettei hän ole kovin älykäs. Jutut on niitä panemiseen liittyviä, mutta toisaalta tulihan minullekin heti ensimmäinen seksi mieleen, kun katsoin hänen kuviaan. Ihan sattuu, kun on niin kiihottunut. Ja harmittaa kun tietää, ettei kannata sekaantua tuollaisiin miehiin. Olen itse kiltti tyttö ja jostain syystä näen seksikkäänä aina juuri ne miehet, jotka ovat istuneet linnassa huumausainerikoksista ja törkeistä kuolemantuottamuksista ja pahoinpitelyistä.
Miksi tuollaiset miehet ovat niin seksikkäitä? Onko täällä muita, joita kiihottaa aina miehet jotka paljastuvat rikollisiksi?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:41"]Enkä mä usko että kuitenkaan loppujen lopuksi haluaisin tehdä pahiksesta kunnollisen. Eihän siinä sitten olisi enää mitään jännitystä.
Mä pystyn ihastumaan kilttiinkin mieheen, mutta kiltti mies ei koskaan pääse kiihottavuudessa ja seksikkyydessä sille tasolle, jolle kriminaali pääsee.
[/quote]
Se on se mystisyys ja median tuoma romantiikka rikollisia kohtaan. Todellisuudessa Suomenkin linnoissa istuu enimmäkseen niitä kaljamahaisia ukkoja jotka tappoivat ystävänsä viinapullon takia.
Miksi seksikkäät naiset ovat aina tatuoituja kouvolatukkaisia tupakoivia linnamuijia?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:46"]Miksi seksikkäät naiset ovat aina tatuoituja kouvolatukkaisia tupakoivia linnamuijia?
[/quote]
Tai Tuksun kaltaisia räväköitä ja spontaaneja naisi
Mun tuttava on just tällanen. Kaikki sen lyhyet suhteet on olleet ns. pahojen poikien kanssa. Nämä suhteet on olleet tosi rajuja, uhkailuja, päihteidenkäyttöä.. väkivaltaa. Unohtamatta rikollisuutta. Suhteet kaatuneet usein miehen pettämiseen. Mutta minkäs sille voi jos vain pahat pojat kiinnostavat? Ellei sitten perusta suhdetta enemmän järkeen kuin tunteeseen mutta vaikeaahan se on. Nyt tämä samainen henkilö on jo noin 50v ja elänyt sinkkuna jo monta vuotta. On ilmeisesti jättänyt miehet elämästään kun ei kykene löytämään tervettä parisuhdetta niistä miehistä mihin kokee vetoa. Tietyllä tavalla säälittää mutta jokainen meistä elää elämänsä kuten haluaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:12"]
Juttelin pitkästä aikaa netissä yhden todella seksikkään miehen kanssa. Tatuointeja, ihana tumma parta ja viikset, kalju, hyväkuntoinen. Miksi hänkin osoittautui vähän yksinkertaiseksi linnakundiksi? En mä välttämättä olisi halunnut häneltä kuin seksiä, enkä varsinkaan mitään muuta sen jälkeen kun huomasin, ettei hän ole kovin älykäs. Jutut on niitä panemiseen liittyviä, mutta toisaalta tulihan minullekin heti ensimmäinen seksi mieleen, kun katsoin hänen kuviaan. Ihan sattuu, kun on niin kiihottunut. Ja harmittaa kun tietää, ettei kannata sekaantua tuollaisiin miehiin. Olen itse kiltti tyttö ja jostain syystä näen seksikkäänä aina juuri ne miehet, jotka ovat istuneet linnassa huumausainerikoksista ja törkeistä kuolemantuottamuksista ja pahoinpitelyistä.
Miksi tuollaiset miehet ovat niin seksikkäitä? Onko täällä muita, joita kiihottaa aina miehet jotka paljastuvat rikollisiksi?
[/quote]
Oletko hieman vakaaälyinen? Seksiskästä jos istuu linnassa kuolemantuottamuksista?? Hanki apua tuohon addiktioosi, suosittelen. Tai sitten olet helvetin mauttoman provon kirjoittaja.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:51"]Mun tuttava on just tällanen. Kaikki sen lyhyet suhteet on olleet ns. pahojen poikien kanssa. Nämä suhteet on olleet tosi rajuja, uhkailuja, päihteidenkäyttöä.. väkivaltaa. Unohtamatta rikollisuutta. Suhteet kaatuneet usein miehen pettämiseen. Mutta minkäs sille voi jos vain pahat pojat kiinnostavat? Ellei sitten perusta suhdetta enemmän järkeen kuin tunteeseen mutta vaikeaahan se on. Nyt tämä samainen henkilö on jo noin 50v ja elänyt sinkkuna jo monta vuotta. On ilmeisesti jättänyt miehet elämästään kun ei kykene löytämään tervettä parisuhdetta niistä miehistä mihin kokee vetoa. Tietyllä tavalla säälittää mutta jokainen meistä elää elämänsä kuten haluaa.
[/quote]
Nainen ei ole päässyt yli ensirakkaudestaan, joka oli ns. Paha poika, hän etsii samankaltaisia miehiä täyttääkseen tyhjyyden tuoman aukkonsa, kohtalokkain seurauksin. Tiedän naistyypin, olen ammattini puolesta perehtynyt kyseiseen aiheeseen erittäin voimakkaasti, siksi siis änkesin keskusteluun.
Minulla on ehdotus teille jännittävää elämä hakeville naisille....muuttakaa Intiaan, siellä sitä jännitystä ei tule puuttumaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:22"]
Miksi minä pidän niitä seksikkäinä? MIKSI? -Ap
[/quote] Siksi että olet idiootti ja tarvitset lääkityksen
Tarkoitatko jotain tämän tyylistä?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:18"]
Tarkoitatko jotain tämän tyylistä?
[/quote]
Linkki vielä
Diagnoosini on, että ap on näitä hieman yksinkertaisempia tapauksia. Kukaan älykäs nainen ei nimittäin koskaan kiinnostuisi noin toivottomista tapauksista. Toinen vaihtoehto on, että ap on ns. pullukka tai muuten epäviehättävä, eikä koskaan ole saanut ihailua suomalaisilta, tasokkailta, nuorilta ja komeilta miehiltä.
Lyön vetoa, että ennustukseni osuu 99 % oikeaan. Oliko 1. vai 2. vaihtoehto oikein, ap?
AP:n ongelma voi olla se, että hänen miehissä arvostamansa ominaisuudet saavat kyseiset miehet tekemään rikoksia. Ongelmaa on vaikea ratkaista muuten kuin AP:n itsensä toimesta.
Toinen vaihtoehto on se, että joku haluaa tylsän iltansa iloksi keskustelua.
Enkä mä usko että kuitenkaan loppujen lopuksi haluaisin tehdä pahiksesta kunnollisen. Eihän siinä sitten olisi enää mitään jännitystä.
Mä pystyn ihastumaan kilttiinkin mieheen, mutta kiltti mies ei koskaan pääse kiihottavuudessa ja seksikkyydessä sille tasolle, jolle kriminaali pääsee.