Miksi seksikkäät miehet on aina linnakundeja?
Juttelin pitkästä aikaa netissä yhden todella seksikkään miehen kanssa. Tatuointeja, ihana tumma parta ja viikset, kalju, hyväkuntoinen. Miksi hänkin osoittautui vähän yksinkertaiseksi linnakundiksi? En mä välttämättä olisi halunnut häneltä kuin seksiä, enkä varsinkaan mitään muuta sen jälkeen kun huomasin, ettei hän ole kovin älykäs. Jutut on niitä panemiseen liittyviä, mutta toisaalta tulihan minullekin heti ensimmäinen seksi mieleen, kun katsoin hänen kuviaan. Ihan sattuu, kun on niin kiihottunut. Ja harmittaa kun tietää, ettei kannata sekaantua tuollaisiin miehiin. Olen itse kiltti tyttö ja jostain syystä näen seksikkäänä aina juuri ne miehet, jotka ovat istuneet linnassa huumausainerikoksista ja törkeistä kuolemantuottamuksista ja pahoinpitelyistä.
Miksi tuollaiset miehet ovat niin seksikkäitä? Onko täällä muita, joita kiihottaa aina miehet jotka paljastuvat rikollisiksi?
Kommentit (74)
Sen olen myös huomannut ettei näistä sekomiehistä pääse eroon..normaali jo luovuttaisi, mutta nämä piinaavat kuukausi kaupalla ja heikkona hetkenä sortuu sitten se on menoa taas :(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:25"]
Mulla on tuommoinen full sleeve tatuoitu, kalju, bad boy-bikerpartamies aviomiehenä, mutta ei ole rikollinen ollut ikinä. Vastuullisessa työssä vaikkakin duunari, omistaa myös sivutoimisen yrityksen. Joten en tajua kysymystäsi. Yleistät liikaa oman kokemuksesi vuoksi.
[/quote]
No hän nyt taisikin puhua tässä siitä miten he vetävät häntä puoleensa, älä ota liian henk.kohtaisesti, herkkis.
no toihan on todella yleistä!HARVA sen vaan myöntää..iteki saan hirveitä kiksejä rikollisista.Oon iteki toooosi kiltti ja uskon että vastakohdat viehättää ja tarvinki vierelleni jonkun vähän epävakaan koska olen ite vähän samantyylinen...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:51"]
Miten tästä geenistä pääsisi eroon tai saisi hillittyä? Minulla on hyvä mies, jolla kiva talo ja duuni paikka... nyt olen ihastunut vankilakundiin joka istunut pahoinpitelystä, huumeista, ryöstöstä yms... käyttää myös huumeita kai.. Tätä ennen petin miestäni toisen samanlaisen kanssa joka pahoinpiteli minua niin paljon että oli pakko erota... nyt olen taas luisumassa samanlaisen tilanteeseen ja vihaan itseäni...
[/quote]
Et mitenkään, mutta sinua voisi auttaa puhua siitä miehesi kanssa avoimesti. Ellei hän niin heikko, että hyppii sen vuoksi seinille ja teille tulee riitaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:12"]
Juttelin pitkästä aikaa netissä yhden todella seksikkään miehen kanssa. Tatuointeja, ihana tumma parta ja viikset, kalju, hyväkuntoinen. Miksi hänkin osoittautui vähän yksinkertaiseksi linnakundiksi? En mä välttämättä olisi halunnut häneltä kuin seksiä, enkä varsinkaan mitään muuta sen jälkeen kun huomasin, ettei hän ole kovin älykäs. Jutut on niitä panemiseen liittyviä, mutta toisaalta tulihan minullekin heti ensimmäinen seksi mieleen, kun katsoin hänen kuviaan. Ihan sattuu, kun on niin kiihottunut. Ja harmittaa kun tietää, ettei kannata sekaantua tuollaisiin miehiin. Olen itse kiltti tyttö ja jostain syystä näen seksikkäänä aina juuri ne miehet, jotka ovat istuneet linnassa huumausainerikoksista ja törkeistä kuolemantuottamuksista ja pahoinpitelyistä.
Miksi tuollaiset miehet ovat niin seksikkäitä? Onko täällä muita, joita kiihottaa aina miehet jotka paljastuvat rikollisiksi?
[/quote]
Tuskinpa seksikkäimmät miehet ovat linnakundeja. Seksikkäistä miehistä puhuvat naiset usein vain haksahtavat linnakundeihin ja muihin WT-tapauksiin.
Ei minusta ole seksikkäitä. t.n27
Miksi minä pidän niitä seksikkäinä? MIKSI? -Ap
Yhtä seksikkäitä kuin koiranoksennus.
Hoitoviettisi herää. Sinulle tulee tunne, että juuri sinä voit "parantaa" miehen js tehdä siitä kunnollisen perheenisän. Olet todennäköisesti myös jollain tapaa läheisriippuvaisuuteen taipuva persoona.
Mulla on tuommoinen full sleeve tatuoitu, kalju, bad boy-bikerpartamies aviomiehenä, mutta ei ole rikollinen ollut ikinä. Vastuullisessa työssä vaikkakin duunari, omistaa myös sivutoimisen yrityksen.
Joten en tajua kysymystäsi. Yleistät liikaa oman kokemuksesi vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:24"]
Hoitoviettisi herää. Sinulle tulee tunne, että juuri sinä voit "parantaa" miehen js tehdä siitä kunnollisen perheenisän. Olet todennäköisesti myös jollain tapaa läheisriippuvaisuuteen taipuva persoona.
[/quote]
Totta, haluaisin tehdä pahiksesta kunnollisen (mutten perheenisää, koska en halua perhettä). Tai voihan perhe kai olla ilman lapsiakin. No kuitenkin. Mutta mikä siinä parantamisessa on se juttu? Miksi haluan tehdä jostain kunnollisen, kun on olemassa miehiä jotka ovat jo valmiiksi kunnollisia?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:24"]
[/quote]
Totta, haluaisin tehdä pahiksesta kunnollisen (mutten perheenisää, koska en halua perhettä). Tai voihan perhe kai olla ilman lapsiakin. No kuitenkin. Mutta mikä siinä parantamisessa on se juttu? Miksi haluan tehdä jostain kunnollisen, kun on olemassa miehiä jotka ovat jo valmiiksi kunnollisia?
[/quote]
Kannattaa alkaa lukemaan psykologiaa. Oppisit ymmärtämään itseäsi paremmin.
Itse vaikkaan, että kaipaat jännitystä elämääsi. Aloita vaikka joku uusi harrastus niin unohtuu rikolliset kun tapaat kunnollisen miehen!
the african american criminals.....mmmmm. mulla sama juttu ap. lisäisin tähän, että hoivaviettiä mulla ei oo, joten siitä ei ole kyse. olen vela enkä halua edes lemmikkiä vaivoikseni. tykkään vaan semmosesta vähä karskista olemuksesta ja puheista. ja sit se pieni jännitysmomentti... kiihottavaa.
the african american criminals.....mmmmm. mulla sama juttu ap. lisäisin tähän, että hoivaviettiä mulla ei oo, joten siitä ei ole kyse. olen vela enkä halua edes lemmikkiä vaivoikseni. tykkään vaan semmosesta vähä karskista olemuksesta ja puheista. ja sit se pieni jännitysmomentti... kiihottavaa.
Tämän takia otin läheisriippuvuuden esiin. Siitä "kärsivä" ihminen saa voimaa ja energiaa siitä, kun saa omistaa elämänsä toisen hoivaamiseen ja parantamiseen. Kun tälläistä "hoidettavaa" ei ole, tuntuu elämä tylsältä ja merkittömältä.
Ap ja muut pahoista pojista tykkäävät: Kaivat vain itsellesi kuoppaa. KUKAAN IHMINEN EI VOI MUUTTAA TOISTA! Ei yhtään kukaan. Muistakaa tämä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:24"] Hoitoviettisi herää. Sinulle tulee tunne, että juuri sinä voit "parantaa" miehen js tehdä siitä kunnollisen perheenisän. Olet todennäköisesti myös jollain tapaa läheisriippuvaisuuteen taipuva persoona. [/quote] Totta, haluaisin tehdä pahiksesta kunnollisen (mutten perheenisää, koska en halua perhettä). Tai voihan perhe kai olla ilman lapsiakin. No kuitenkin. Mutta mikä siinä parantamisessa on se juttu? Miksi haluan tehdä jostain kunnollisen, kun on olemassa miehiä jotka ovat jo valmiiksi kunnollisia? [/quote] Kannattaa alkaa lukemaan psykologiaa. Oppisit ymmärtämään itseäsi paremmin. Itse vaikkaan, että kaipaat jännitystä elämääsi. Aloita vaikka joku uusi harrastus niin unohtuu rikolliset kun tapaat kunnollisen miehen!
[/quote]
Mukavaa lukea fiksun ihmisen kirjoitusta. Kyllä, kaipaan jännitystä elämääni. Olen masentunut. Jollain tavalla kai haluaisin joutua vaikeuksiin. Olen kyllästynyt elämään. Haluaisin intohimoista seksiä linnakundin kanssa. Mutta koska olen herkkä ihminen, en kestäisi sitä, että linnakundi todennäköisesti potkisi minut pellolle sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:34"]the african american criminals.....mmmmm. mulla sama juttu ap. lisäisin tähän, että hoivaviettiä mulla ei oo, joten siitä ei ole kyse. olen vela enkä halua edes lemmikkiä vaivoikseni. tykkään vaan semmosesta vähä karskista olemuksesta ja puheista. ja sit se pieni jännitysmomentti... kiihottavaa.
[/quote]
Aivan, sinun tapauksessa sanoit itsekin jo vastauksen; jännitys. Elätkö itse tasapaksua "tylsää" arkea?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:24"]
[/quote]
Meinaat että hoivavietti tulee ulkonäöstä, kuulostaa vähän hölmöltä
[/quote]
ja tietenkin tarkoitin nyt tämän keskustelun avainhenkilön ulkonäköä jotta tyhmemmätkin tajuaisi, niitä kun tänne tuntuu pesiytyneen