Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Foliohatut" miten aiotte selvitä kun me muut kuollaan?

Vierailija
22.02.2022 |

Kun yhteiskunta romahtaa, kun jäljellä on kourallinen hoitajia, muutama lääkäri ja valtavat määrät orpolapsia? Mikään ei toimi, ruuasta ja lääkkeistä on pulaa, kauppoihin ei saada tavaraa eikä myyjiä.

Kommentit (614)

Vierailija
301/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistetaan about kaikki folioiden kommentit. Reilu paikka? Tää internetti on täyttä syöpää meille folioille. Meille ei anneta edes tilaisuutta esittää omia teorioitaan. Ehkä pysyn vain hiljaa ja en edes yritä herättää teitä lampaita.

Vierailija
302/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selviytymiseen tarvita oikeastaan mitään erityistä. Se on todella yksinkertaista, katso miten meidän esi-isät pärjäsi aikoja sitten. Maalaisjärki riittää.

Mites kesähelteillä, kun ei ole jääkaappia? Ehkei sähköjäkään?

Sitten käydään keräämässä päivittäin sen verran ruokaa mitä tarvii. Ja kyllähän täältä jostain löytyy kylmälaukku.

Aika optimistista! Millaista ruokaa aiot kerätä päivittäin vaikkapa tammikuussa, maaliskuussa tai marraskuussa?

Niinku sanoin niin unelmana olis muuttaa ulkomaille karun ilmaston takia. Aika kuollutta täällä on luonto talvella että hyvä kysymys.

Jeps ja varmasti sitten niiden lämpimien maiden myrkylliset kasvit ja sienet tunnistat ja muutenkin pärjäilet uppo-oudossa ympäristössä ihan vaan keihäällä ja keruukorilla. Onnea matkaan!

Kai mä nyt googlaan ne ensin.

Kuka googlea pyörittää kun 80% väestä on kuollut ja millä sähköllä? Toimiiko wlan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea tätä höpöketjua, mutta kommentoinpahan vain, että te jotka kuvittelette että teistä tulee päteviä metsästäjä-keräilijöitä yhdessä yössä ja pelkällä maalaisjärjellä aliarvioitte kyseisen elämäntavan vaativuuden ja pahasti. Kunnon metsästäjä-keräilijät oppivat selviytymistaidot lapsesta lähtien ja tietävät, että virheet kostautuvat raskaimman kautta.

Mutta kun elämämkoulu

Vierailija
304/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjonnut vedonlyöntiä kaikille rokotevastustajille, eli jos rokotteen ottajista edes 10% kuolee seuraavan vuoden aikana, niin maksan 1000 euroa ja jos ei, niin saan 500 euroa. Kukaan ei ole ottanut vetoa vastaan.

Tilastokeskuksen mukaan 2022 tammikuussa kuolemien määrä nousi lähes 10% edellisestä vuodesta.

Ylikuolleisuus alkoi viimevuoden vko 26,niin että vuoden lopussa oli  3000 enemmän kuin normaalisti.

(JK)

Trendi on sama .niin jatkuessaan tulevanavuotena  6000 ylikuolemaa.

tai vielä enenmän.

Vierailija
305/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuta ongelmaa ole kuin teidän hautaamisenne, mutta oletus on, että kuolemat kuitenkin tulevat tasaisena virtana, ei mitään massakuolemaa, kyseessähän on teidän osaltanne immuunijärjestelmänne pettämisestä kenellä milloinkin.

Ja teille ei mitään sairauksia tule? Ette tarvi lääkäriä enää koskaan? Se on hyvä, koska niitä ei ole.

Voin vakuuttaa, että lääkäreitä on ja lääketuotantoa on vähintäänkin riittävästi. Tällä planeetalla on maita, jotka ovat hoitaneet asiansa viisaasti. Periaatteessa ainoa muutos on se, että täällä on enemmän tilaa ja älykkäitä ihmisiä, kun tavoite on saavutettu.

Entäs näiden lääkkeiden jakelu ympäri maailmaa?

Ei me tarvita mitään synteettisiä lääkkeitä. Parhaimmat lääkkeet löytyy luonnosta.

Sademetsistä, mm. Amazoniasta ja Indonesiasta. Kävelettekö sinne hakemaan.

Suomestakin löytyy vaikka mitä luonnonlääkkeitä ja yrttejä. En nyt ymmärrä, että miksi tämä lääkkeet ja lääkärit nyt olisi se akuutein ongelma, olisin kuvitellut että se on ruoka ja energia. Itse olen ainakin selvinnyt tässä jo liki 40 vuotta ilman sen suurempia lääkityksiä, ja jos nyt jotain kävisi niin sehän tietäisi sitten kuolemaa. Osa kuolee, esim. 1. tyypin diabeetikot ilman insuliinia ja syöpäpotilaat, mutta kyllä Suomessa on olemassa ihan perusterveitäkin ihmisiä, ketkä saattaisivat elää vaikka 60-vuotiaaksi ilman sen suurempia operaatioita.

Olet selviytnyt lähinnä siksi, että nykymaailmassa on (yhteiskunnan ja valistuksen ansiosta) kunnollinen hygienia, olet saanut rokotusohjelman mukaiset rokotukset ja hammashoidon, tarvittaessa antibiootit ym. Ymmärräthän, että ilman niitä pelkkä tavallinen haava voi olla pahimmillaan tappava?

Ja mitä tulee luonnonlääkkeisiin ja yrtteihin, auta armias nyt taas. Se, että lääketiede on onnistunut tunnistamaan, eristämään ja massatuottamaan joissain kasveissa esiintyviä kemiallisia yhdisteitä ei tarkoita sitä, että siankärsämön pureskelu tulee sinua pelastamaan kun on oikeasti hätä.

Onko sinulla antaa esimerkkejä näistä Suomesta löytyvistä luonnonlääkkeistä, vai oletkohan kuitenkin itse se, joka on vieraantunut sekä luonnosta että todellisuudesta.

Vierailija
306/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistetaan about kaikki folioiden kommentit. Reilu paikka? Tää internetti on täyttä syöpää meille folioille. Meille ei anneta edes tilaisuutta esittää omia teorioitaan. Ehkä pysyn vain hiljaa ja en edes yritä herättää teitä lampaita.

Mä oon just yrittänyt kysellä niitä. Yritä vielä, kerro!

Vierailija
307/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vieläkin sitä 5G:tä. Kolme rokotetta otettu, eikä vieläkään ole 5G:tä. Kaikkea antivaxxerit sanoivat, että samme ja kohtaamme, mutta mikään niistä ei ole toteutunut. En edes sairastunut koronaan.

Vierailija
308/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on päivän paras viihdeketju 😂

"Mitä jos yhteiskunta romahtaa, ruoantuotanto ja sähköt katkeaa ja 80% ihmisistä kuolee? "

"Googlaan miten tulla toimeen ilman nettiä ja sähköä ja säilön pupujusseja kylmälaukkuun" 😂😂😂

Vierailija
309/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on käynnissä lampaiden vastaisku. Mahtavaa.

Mikä vastaisku? Minua ihan vilpittömästi kiinnostaa että miten tästä ajatellaan. Kiinnostaa myös miksi? Miksi joku haluaisi tappaa 80% väestöstä koska joutuu kärsimään siitä itse myös. Tähän(kään) en ole saanut vastausta.

Korostan, että en kysele näitä siksi että haluaisin osoittaa toisten uskomuksia vääriksi (ja vastaavasti omiani oikeiksi) vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Kunnioitan kaikkia näkemyksiä.

Aika naiivia kuvitella että ihminen olisi tänään jotenkin parempi, ei tästä kauaa ole kun kokonaisia kansoja on yritetty hävittää sukupuuttoon ja ei siihen mitään kovin hyvää syytä ole tarvittu.

Jep, mutta kun yritetään hävittää kokonaisia kansoja, niin siinä on kuitenkin ajatus ettei itse joudu kärsimään siitä että nämä kansat häviävät. En minä mitään ihmisen hyvyyttä tässä ajatellut vaan ihan jotain logiikkaa tämän takana.

Mä mietin tätä jo rokotusten alkaessa. Miksi eliitti haluaa hävittää hyödylliset orjansa?

Me ollaan paskaa eliitille. Tietäisitpä eliittien todellisen luonteen. Moraalittomia psykopaatteja/sosiopaatteja.

Mietin just että rokottamattomat taitaa olla kun ne niin riemuissaan meidän kuolemaa odottaa ja ruumiskasoja polttaa.

Eliittihän on hakenut rokotteet (esim eduskunnan rokotuskattavuus oli jo kuukausia sitten yli 70%)niin sitten täytyy olla jokin varjoeliitti, joka on rokottamaton.

Onko se luontaistuotekauppiaat vai mikä, kylmälaukkukauppiaat, pohjalaiset remonttien ovelta ovelle -jobbarit? Vai taksikuskit, rekkakuskit ja portsarit.

Onko tää siis PK-yrittäjien salaliitto???

Vierailija
310/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetin motivaationi täysin. En pysty enää. Jos sensurointia vähän vähennetään niin voisin yrittääkkin.

Vierailija
311/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille ekologisesti maaseudulla asuville tulee kyllä hätä käteen.

Jos 80% ihmisistä kuolee, niin yhteiskunta romahtaa kyllä sen verran pahasti, että anarkia ottaa valtaa.

Jos teillä ei ole mitään aseistusta ja suunnitelmia puolustukseen, niin aivan varmasti joku ryhmä ottaa paikkanne haltuun, tai vähintään vie kaiken tarpeellisen..

Miksi veisi? Materiaa on yllin kyllin tarjolla, kun ihmisiä kuolee niin paljon. Eikä esim. tuotantoeläimiä ole rokotettu koronarokotteilla. Jaetaan sitten kaikki jäljelle jäänyt varallaisuus ja kiinteistöt tasapuolisesti.

Tuo kuulostaa ihan kommunismilta. Sehän ei toiminut viimeksi 1900-luvulla.

Vierailija
312/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea tätä höpöketjua, mutta kommentoinpahan vain, että te jotka kuvittelette että teistä tulee päteviä metsästäjä-keräilijöitä yhdessä yössä ja pelkällä maalaisjärjellä aliarvioitte kyseisen elämäntavan vaativuuden ja pahasti. Kunnon metsästäjä-keräilijät oppivat selviytymistaidot lapsesta lähtien ja tietävät, että virheet kostautuvat raskaimman kautta.

Miksi yhdessä yössä tarvisi tulla päteväksi? Eihän rokotetutkaan kuole yhdessä yössä. Jos nyt niin onnettomasti kävisi, että rokotetut alkaisi kuolla sankoin joukoin, niin se tapahtuisi siltikin pikkuhiljaa. Ja silloin alkaa valmistautuminen ja erilaisten selviytymismekanismien kehittäminen. Ihminen sopeutuu mihin vain jos on pakko. Nyt minä olen sopeutunut sivistysmaan hyvinvointiin. Tässä juon leppoisasti kahvia nojatuolissa lämpimässä kodissa. Jos täytyisi sopeutua siihen, että tulisi sota tai rokotetut kuolevat, niin sitten sopeutuisin. Ei se kivaa olisi, mutta selviän. Ja jos en selviä, niin sitten en selviä. Elämä jatkuu ilman minua ja ilman sinuakin.

Vierailija
313/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetin motivaationi täysin. En pysty enää. Jos sensurointia vähän vähennetään niin voisin yrittääkkin.

Pinnistä pinnistä, metsästäjä-keräilijä-nomadi ei voi antaa periksi tai tulee kuolema.

Vierailija
314/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon antimilla aion selviytyä. Samallailla kuten ennenkin. Olen kehittänyt seliviytymis taitoja jo 2020 luvulta asti. Tulen pärjäämään missä vain. Kiitos kysymästä.

Niin nythän me eletään 2020-lukua, joten mitäköhän tarkoitat 😏

Vierailija
315/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 80% väestöstä menehtyy, niin todennäköisesti kaikki kelan yms. myöntämät tuet lakkautuu. Kaikkien elämäntapatyöttömien onkin sitten opeteltava ihan uusi asenne, sillä kukaan ei teitä enää elätä. V a m m a i s i s t a puhumattakaan.

Vierailija
316/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotetut mihinkään kuole. He vain vanhenevat tavallista nopeammin kun solujen korjautuminen on rokotteilla estetty. Lisäksi saavat helpommin ja nopeammin syöpiä. Eli se mitä tapahtuu on, että ihmiset vain rupsahtaa ja sairastaa, mutta eivät mitenkään joukkona kuole yhtäkkiä.

😂 Tämä on ihan uusi juttu nyt, ou jeah!

Vierailija
317/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuta ongelmaa ole kuin teidän hautaamisenne, mutta oletus on, että kuolemat kuitenkin tulevat tasaisena virtana, ei mitään massakuolemaa, kyseessähän on teidän osaltanne immuunijärjestelmänne pettämisestä kenellä milloinkin.

Ja teille ei mitään sairauksia tule? Ette tarvi lääkäriä enää koskaan? Se on hyvä, koska niitä ei ole.

Voin vakuuttaa, että lääkäreitä on ja lääketuotantoa on vähintäänkin riittävästi. Tällä planeetalla on maita, jotka ovat hoitaneet asiansa viisaasti. Periaatteessa ainoa muutos on se, että täällä on enemmän tilaa ja älykkäitä ihmisiä, kun tavoite on saavutettu.

Ei me tarvita mitään synteettisiä lääkkeitä. Parhaimmat lääkkeet löytyy luonnosta.

Suomestakin löytyy vaikka mitä luonnonlääkkeitä ja yrttejä. En nyt ymmärrä, että miksi tämä lääkkeet ja lääkärit nyt olisi se akuutein ongelma, olisin kuvitellut että se on ruoka ja energia. Itse olen ainakin selvinnyt tässä jo liki 40 vuotta ilman sen suurempia lääkityksiä, ja jos nyt jotain kävisi niin sehän tietäisi sitten kuolemaa. Osa kuolee, esim. 1. tyypin diabeetikot ilman insuliinia ja syöpäpotilaat, mutta kyllä Suomessa on olemassa ihan perusterveitäkin ihmisiä, ketkä saattaisivat elää vaikka 60-vuotiaaksi ilman sen suurempia operaatioita.

Olet selviytnyt lähinnä siksi, että nykymaailmassa on (yhteiskunnan ja valistuksen ansiosta) kunnollinen hygienia, olet saanut rokotusohjelman mukaiset rokotukset ja hammashoidon, tarvittaessa antibiootit ym. Ymmärräthän, että ilman niitä pelkkä tavallinen haava voi olla pahimmillaan tappava?

Ja mitä tulee luonnonlääkkeisiin ja yrtteihin, auta armias nyt taas. Se, että lääketiede on onnistunut tunnistamaan, eristämään ja massatuottamaan joissain kasveissa esiintyviä kemiallisia yhdisteitä ei tarkoita sitä, että siankärsämön pureskelu tulee sinua pelastamaan kun on oikeasti hätä.

Onko sinulla antaa esimerkkejä näistä Suomesta löytyvistä luonnonlääkkeistä, vai oletkohan kuitenkin itse se, joka on vieraantunut sekä luonnosta että todellisuudesta.

Meillä on sukututkimus tehtynä useasta takanani olevasta sukuhaarasta 1500 -luvulle saakka. Asiakirjoista käy ilmi, että 70-80- vuoden ikään eläneitä on ollut kaikkina aikoina paljon ja lapsikuolleisuuskaan ei ole ollut erityisen suuri. Joten miten he ovat selvinneet sukuaan jatkamaan ilman modernia lääketiedettä, mutta nykyihminen ei selviäisi? Mikä tässä ajassa on sellaista, mikä on tehnyt ihmisestä niin heikon ja lääkkeistä riippuvaisen?

Ihan selkeästi ainakin nämä: vääränlainen ravinto, ylipaino ja liikkumattomuus. Kituisella ruualla ihminen säilyisi pidempään hengissä. Esim Suomessa on 500 000 diabetes 2:sta sairastavaa. He paranisivat jos laihduttaisivat. Lisäksi lääketiede ei pyri parantamaan ihmistä vaan saamaan hänet kuluttamaan lääkkeitä. Sairauksia keksitään lisää ja niihin lääkkeet, joita ilman ei voi olla.

Vierailija
318/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sukututkimus tehtynä useasta takanani olevasta sukuhaarasta 1500 -luvulle saakka. Asiakirjoista käy ilmi, että 70-80- vuoden ikään eläneitä on ollut kaikkina aikoina paljon ja lapsikuolleisuuskaan ei ole ollut erityisen suuri. Joten miten he ovat selvinneet sukuaan jatkamaan ilman modernia lääketiedettä, mutta nykyihminen ei selviäisi? Mikä tässä ajassa on sellaista, mikä on tehnyt ihmisestä niin heikon ja lääkkeistä riippuvaisen?

Ihan selkeästi ainakin nämä: vääränlainen ravinto, ylipaino ja liikkumattomuus. Kituisella ruualla ihminen säilyisi pidempään hengissä. Esim Suomessa on 500 000 diabetes 2:sta sairastavaa. He paranisivat jos laihduttaisivat. Lisäksi lääketiede ei pyri parantamaan ihmistä vaan saamaan hänet kuluttamaan lääkkeitä. Sairauksia keksitään lisää ja niihin lääkkeet, joita ilman ei voi olla.

TÄMÄ.

Vierailija
319/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selviytymiseen tarvita oikeastaan mitään erityistä. Se on todella yksinkertaista, katso miten meidän esi-isät pärjäsi aikoja sitten. Maalaisjärki riittää.

Vaihdat lennosta metsästäjä-keräilijän elämään? Siihen ei tarvitse mitään varustusta tai tietotaitoa, pelkkä maalaisjärki riittää...?

Kaikkia kasveja voi syödä.

Eräitä vain kerran.

Vierailija
320/614 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 80% väestöstä menehtyy, niin todennäköisesti kaikki kelan yms. myöntämät tuet lakkautuu. Kaikkien elämäntapatyöttömien onkin sitten opeteltava ihan uusi asenne, sillä kukaan ei teitä enää elätä. V a m m a i s i s t a puhumattakaan.

Niin, silloin alkaa ryöstely. Tuilla pidetään yllä yhteiskuntarauhaa. On selvää, että sitä ei enää olisi jos yhteiskunta romahtaa muutenkin. Veikkaan, että köyhät selviävät helpommin kuin rikkaat. En siis itse usko mihinkään eliittijuttuihin, koska sellainen skenaario, missä kansasta kuolisi valtaosa, olisi eliitille todella vaarallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän