Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen käyttää minihameita?

Vierailija
08.07.2015 |

Millainen nainen pukeutuu minihameeseen esim. baariin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plöö läskimammat ulisee

Vierailija
2/61 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan, mutta missään kulttuureissa ei "kuulu" pukeutua, jollain tietyllä tapaa! Se on ihan oman pääkopan sisällä, miten pukeutuu. Eli suomessa kuuluu pukeutua siis villapaitaan ja kulahtaneisiin leginseihin, villasukkiin, paskaskin saappaisiin ja olla hiukset likaisina ja naama vääränä? Perus suomimeininki ;) missään kulttuurissa ei kuulu pikeutua mitenkään, jos ihan tarkkoja ollaan! ;) ihmiset itse tehnyt tollaset typerät mielikuvat ja vielä elää niiden mukaan! Hohhoijaa :'D onneks on myös meitä itsevarmoja naisia, ketkä kulkee sellaisissa vaatteissa mitkä tuntee mukavaksi päällään ja näyttääkin vielä hyvältä! Av-löllömammat, koittakaa nyt edes jostain löytää positiivisia asioita ja joskus edes hymyillä ;)

Joo ja olen elänyt myös muslimina, siihen pakotettuna. Lopetin käytön siinä vaiheess, kun itselle tuli ikää tarpeeksi ja päätösvalta oli mun! Eli ei, ei kuulu pukeutua kulttuurin tai maan tavalla! :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:54"]

Suomessa ei voi pukeutua korkokenkiin ja minihameeseen, kun heti nimitellään venäläiseksi tai virolaiseksi huoraksi. Menkää joskus maan rajojen ulkopuolelle niin näette miten muualla maailmassa käyttäydytään ja pukeudutaan.

[/quote]Suomessa pukeudutaan niin kuin suomalaiseen kulttuuriin kuulu. Keniassa pukeudutaan kuten kenialaiseen kulttuuriin kuuluu, ei siis ole mitään yleistä maailmallista pukeutumista, jokaisessa kulttuurissa on tapansa ja vivahteensa. Jos ei maan kulttuuri miellytä, niin mikä estää muuttamasta muualle käyttäytymään ja pukeutumaan niin kuin "muualla maailmassa"?
[/quote]

Suomimammojen verkkarikulttuuri... hyi hitto.

Vierailija
4/61 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkat

Vierailija
5/61 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:18"]Lutkat
[/quote]

Sanoo joko mieslutka tai läski av-mamma, ja taitaa olla niin että katkerii on kun jonkun minihameen käyttö saa aikaan tollaista käytöstä ;)

Vierailija
6/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolmen lapsen äiti käyttää minihameita. Mitäs ihmeellistä siinä nyt on?

Vierailija
7/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on hyvät sääret.

Vierailija
8/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vastaa vielä,
Kyllä, olen urheilullinen ja käyn säännöllisesti salilla ja pidän itsestäni huolta :) olen lyhyt ja siro, pidän minihameita jopa talvisin.

Vierailija
9/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on tummanruskeat hiukset. Joten vastaan ruskeahiuksiset.

Vierailija
10/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:55"]Sellainen jolla on hyvät sääret.
[/quote]

Vaikkei olisikaan niin hyvät sääret niin käytän kuitenkin. Tulee naisellinen olo ja ansaitsen sen.

Vierailija
11/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:55"]

Sellainen jolla on hyvät sääret.

[/quote]Pipas?

Vierailija
12/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sääret kun on hyvät on aina seuraa tarjolla. Miehet kun ovat niin helppoja.

Vierailija
13/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorrra

Vierailija
14/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:02"]Huorrra
[/quote]

Av-plösömamma hiljaa!

Vierailija
15/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielestäni minihametta käyttää sellainen nainen, jolle se sopii, sellaisessa paikassa, jonne se sopii. Jos käyttää minihametta, joka ei sovi, paikassa, jossa se ei ole asiallinen, niin sitten on kyseessä vain WT. Tällä hetkellä minihameet ei ole oikein muodissa, mutta mielestäni niitä voi käyttää ihan hyvin vaikka kesäiltana baarissa, kunhan ei persposket vilku ja itsellä on hyvä fiilis lyhyestä helmasta :) N22

Vierailija
16/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään asiaa ei voida ihmetellä muualla kuin Suomessa. Muualla maailmassa on täysin itsestäänselvää, että naisellinen nainen voi huoletta pukeutua minihameeseen.

Vierailija
17/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:06"]No, mielestäni minihametta käyttää sellainen nainen, jolle se sopii, sellaisessa paikassa, jonne se sopii. Jos käyttää minihametta, joka ei sovi, paikassa, jossa se ei ole asiallinen, niin sitten on kyseessä vain WT. Tällä hetkellä minihameet ei ole oikein muodissa, mutta mielestäni niitä voi käyttää ihan hyvin vaikka kesäiltana baarissa, kunhan ei persposket vilku ja itsellä on hyvä fiilis lyhyestä helmasta :) N22
[/quote]

2 vastaa
Kyllä mä vaan käytän ihan missä vaan minihametta. Lasten lääkärikäynneillä ja neukuissa, kaupoissa, juhlissa, kotona, puistoissa, reissuilla, luennoilla jne.

Vierailija
18/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:02"]

Minä. Sääret kun on hyvät on aina seuraa tarjolla. Miehet kun ovat niin helppoja.

[/quote]Nyt se on todistettu - naiset todellakin pukeutuu miesseuraa silmällä pitäen, ei suinkaan itseään vartem.

Vierailija
19/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:02"]

[/quote]Nyt se on todistettu - naiset todellakin pukeutuu miesseuraa silmällä pitäen, ei suinkaan itseään vartem.

[/quote]Jo onkin todistettu kun yksi nainen (?) vastaa noin.

Vierailija
20/61 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Mä en kyllä pukeudu ainuttakaan miestä varten! :'D joku raja oikeesti :'D joo ja mulla on mies, mutta pukeudun vain itseäni varten :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän