Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan sanonut sinulle, että olet Se Oikea?

Vierailija
08.07.2015 |

Minun ei. Silloin, kun me joskus kirjoittelimme (emme siis seurustelleet) niin kertoi ex-heilastaan, että oli ajatellut hänen olleen Se Oikea hänelle. On vain jäänyt mieleen tuo mitä sanoi. Onko elokuvarakkauksia olemassa? Siis sellaisia missä mies on romanttinen ja pari niin onnellinen ja lässynlää? :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:58"]

Tässä vain illan ratoksi pähkäilen juttuja. Itse olen romantikko, viime aikoina vain epäillyt, että mahtaako mies sittenkään rakastaa mua tarpeeks. On siis muitakin juttuja joiden takia kyseenalaistan meitä. Pitäisikö tyytyä samanlaiseen kohtaloon, kuin kakkosella vai..

[/quote]Onpas minulla siis tosi kurja kohtalo! :) En ole sitten teinivuosien miettinyt mitään rakkausjuttuja, ne eivät vain ole sellaisia asioita jotka minua kiinnostaisivat ja joihin hukkaisin hyvää aikaa. Elän mielummin tätä päivää ja olen onnellinen tähän kaikkeen mukavaan mitä elämässäni on. Tottakai voisin elää niin, että katsoisin koko ajan ympärilleni ja hysteerisenä miettisin miten saisin elämäni onnellisemmaksi, vaihtaisinko miestä, alkaisi jo yrittämään naapurin Petteriä "kun viimeksi postilaatikolla kohdatessamme hän katsoi silmiini ja hymyili" vai laittaisinko sittenkin viestin entiselle ihastukselle Mikolle "hän kun oli niin ihana!" mutta aika teinimäistä se olisi. ;-D Juu, itke sinä vain rakkaushuoliasi, minä painelen kohta mieheni kainaloon nukkumaan.
[/quote]

Ihmisiä on erilaisia. Typerää ilkkua toisia.

Vierailija
22/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen mieheni suuri rakkaus ja intohimon kohde vielä 20v jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 5v eikä oo moista kuulunut, eipä olla kihloissakaan eikä mikään aikomus olekaan mihinkään viralliseen sitoutumiseen. Tuskin oon hänelle se Oikea, saati hän mulle, mut on riittävän hyvä yhdessä jotta tästä olisi kiire mihinkään. En taida edes uskoa mihinkään Oikeaan, monta kertaa nuorempana on ollut olevinaan elämässäni se Oikea, joka sit on kuitenkin osoittautunut kaikeksi muuksi kuin.

Vierailija
24/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanonut että haluaa olla mun kanssa aina, eikä vois kuvitella elämää ilman mua.

Vierailija
25/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hän on monta kertaa sanonut, että häntä harmittaa, ettemme tavanneet jo koulussa ja olleet "highschool sweethearts". Olimme molemmat eronneita, kun tapasimme. Emme ole enää lässynlää-onnellisia, vaan sillä tavalla hiljaisen ja rauhallisen onnellisia. Olemme käyneet kahdesti lähellä avioeroakin, mutta jatkaneet yhdessä enkä usko, että enää eroamme.

Vierailija
26/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15vuotta, kaksi lasta. Ja sanomme toisillemme varmaan ainakin kerran viikossa, kuinka onnellisia olemme siitä, että
Olemme juuri toistemme kanssa. Saattaisihan sitä maailmassa olla muitakin suunnilleen yhtä hyviä vaihtoehtoja, mutta parempia tuskin. Eli, uskomme olevamme toisillemme "ainoat oikeat".

Vierailija
27/27 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi