Onko miehesi koskaan sanonut sinulle, että olet Se Oikea?
Minun ei. Silloin, kun me joskus kirjoittelimme (emme siis seurustelleet) niin kertoi ex-heilastaan, että oli ajatellut hänen olleen Se Oikea hänelle. On vain jäänyt mieleen tuo mitä sanoi. Onko elokuvarakkauksia olemassa? Siis sellaisia missä mies on romanttinen ja pari niin onnellinen ja lässynlää? :/
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:40"]Ei ole ja tuskin sanookaan kun olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta jo. Tosin mieheni ei ole ainakaan minulle se oikea, mutt tästä huolimatta meillä menee ihan mukavasti vieläkin.
[/quote]
Mikä sai jäämään suhteeseen? Onko teillä mitään kipinää siis vai oletteko vaan yhdessä? Niinkuin tottumuksesta?
Mieheni sanoi silloin alkuaikoina että nyt hän on löytänyt sen ihmisen joka on häntä varten tähän maailmaan luotu. Sovimme hyvin yhteen vaikka olemmekin erilaisia, täydennämme toisiamme. Exäni luultavasti laulelee katkerana Adelea. Oltiin yhdessä 5v, hän kyllästyi, petti ja lähti, oli poissa 2kk jonka jälkeen itki minua takaisin seuraavat 3 vuotta. Hän on toitottanut kaikille kavereilleen että minä olin the one and only joten en ihmettele vaikka nykyinenkin eukko tämän tietäisi. Itse voin vain todeta, mitäs läksit?
Tässä vain illan ratoksi pähkäilen juttuja. Itse olen romantikko, viime aikoina vain epäillyt, että mahtaako mies sittenkään rakastaa mua tarpeeks. On siis muitakin juttuja joiden takia kyseenalaistan meitä. Pitäisikö tyytyä samanlaiseen kohtaloon, kuin kakkosella vai..
Kuulostaa niin jenkkiläiselta elokuvakliseeltä. "The only one." Ei suomalaiset käytä tuota sanontaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:11"]Kuulostaa niin jenkkiläiselta elokuvakliseeltä. "The only one." Ei suomalaiset käytä tuota sanontaa.
[/quote]
No ei nyt ihan noin tarvii sanoa vaan vaikka niinkuin nelosen mies sanoi, että nyt löytyi se kenen kanssa haluaa vanheta :)
Totuushan on se että 99% suhteissa ollaan koska ei ole löytynyt parempaa. Tyydytään keskinkertaiseen ja hukataan elämä siihen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:13"]Totuushan on se että 99% suhteissa ollaan koska ei ole löytynyt parempaa. Tyydytään keskinkertaiseen ja hukataan elämä siihen.
[/quote]
Aika tylyä :(
Hohoo, en ole oikea. Hälle nainen on lähinnä reikä ja kotitalouskone.
Ei ole sanonut, mutta on kyllä sanonut että ei ikinä uskonut rakastuvansa näin. En mä usko että kukaan on oikea.
Minun mieheni on sanonut olevani hänelle Se Oikea. Toki olemme molemmat sitä mieltä, että ei ole olemassa vain yhtä ainoaa, jonka kanssa parisuhde voisi onnistua. Mieheni kuitenkin ajattelee, että olen paras mahdollinen hänelle eikä toista ihan yhtä hyvää ole missään. Olen myös kovin varma mieheni suhteen, saisin hänet aina ja joka paikassa jos jostain syystä erottaisiin, hän ei voi vastustaa minua. Toki totuus on sitten ihan eri asia :)
Minä puolestani ajattelen, että jossain voisi olla yhtä hyvä mies minulle kuin miehenikin on. Uskon myös jossain olevan miehellenikin yhtä hyvä ja sopiva nainen, ellei parempikin, kuin mitä itse olen.
Kyllä on sanonut ja myöskin todennut että olen hänen sielun kumppaninsa. Viime yönä kertoi, että kaikki tässä universumissa aikojen alusta on tähdännyt siihen, että me tapaamme.
Kyseessä juro miehinen mies, mutta minun kanssani uskaltaa kertoa ja sanoa mitä tahansa. Taidan olla vöhemmän romantikko kuin hän.
On sanonut, useastikin. Ei lässyttäen tai elokuvamaisesti, vaan tilanteeseen sopivana.
Yhdessä 18 v. 
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:40"]Ei ole ja tuskin sanookaan kun olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta jo. Tosin mieheni ei ole ainakaan minulle se oikea, mutt tästä huolimatta meillä menee ihan mukavasti vieläkin. [/quote] Mikä sai jäämään suhteeseen? Onko teillä mitään kipinää siis vai oletteko vaan yhdessä? Niinkuin tottumuksesta?
[/quote]Voi tsiisus taas teitä teinejä! :-D Kirjoitin, että olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta ja hyvällä mielellä olemme yhdessä, mutta en katso mieheni olevan minulle "se oikea". Miksi lähtisin suhteesta, jossa olen mielelläni? Miksi lähtisin haahuilemaan pitkin maailmaa etsimään minulle juuri "sitä oikeaa" kun nyt elämä on ihan mukavaa? Meillä menee mukavasti, on lapsia, on oma lainaton talo, on yhteisiä harrastuksia, on naurua ja seksiä, se riittää nyt toistaiseksi minulle hyvin. Ehkä meillä ei ole sitä "jotakin" suhteessamme, mutta pärjäämme silti. Sinulleko tämä ei riittäisi? :)
Ei todellakaan. Ja se oliskin vale koska olen laastari mönkään menneiden oikeiden jälkeen.
Ei ole. Rakastaja kyllä sanoi, mutta jätti kuitenkin ja valitsi vaimonsa. Mieheni sen sijaan ei ole jättänyt.
Minulle mies sanoi että olin " sopiva paketti kaikkea", siksi hän omasta puolestaan valitsi minut:)
Ei ole, enkä minäkään hänelle. Jos olisi sellaista leperrellyt en olisi miehekseni ottanut - en usko se oikea hömpään.
Meinasin ensin kirjottaa että ei noilla sanoilla mutta on tietysti monella muulla tavalla. Sitten aloin miettimään että mitä tuo käsite "se oikea" tarkoittaa. Jos sä meinaat sillä että se on joku mystinen yhteys mikä aiheuttaa sen että on riidaton liitto jossa on hautaan asti pelkkää rakkautta ja intohimoa yms. niin ei. Ja onneksi ei koska mä en ainakaan usko tuollaseen.
Mutta on sanonut monasti että mä olen se ihminen kenen kanssa hän haluaa kokea kaiken ja jakaa loppuelämän. Kokea myös ne huonot hetket koska tietää että yhdessä me selvitään niistä. Se on paljon todempaa kuin että mä olisin joku mystinen "se oikea" ja heti kun elämä menis rankaksi niin mies lähtis kun "en mä sitten ollutkaan se oikea".
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:58"]
Tässä vain illan ratoksi pähkäilen juttuja. Itse olen romantikko, viime aikoina vain epäillyt, että mahtaako mies sittenkään rakastaa mua tarpeeks. On siis muitakin juttuja joiden takia kyseenalaistan meitä. Pitäisikö tyytyä samanlaiseen kohtaloon, kuin kakkosella vai..
[/quote]Onpas minulla siis tosi kurja kohtalo! :) En ole sitten teinivuosien miettinyt mitään rakkausjuttuja, ne eivät vain ole sellaisia asioita jotka minua kiinnostaisivat ja joihin hukkaisin hyvää aikaa. Elän mielummin tätä päivää ja olen onnellinen tähän kaikkeen mukavaan mitä elämässäni on. Tottakai voisin elää niin, että katsoisin koko ajan ympärilleni ja hysteerisenä miettisin miten saisin elämäni onnellisemmaksi, vaihtaisinko miestä, alkaisi jo yrittämään naapurin Petteriä "kun viimeksi postilaatikolla kohdatessamme hän katsoi silmiini ja hymyili" vai laittaisinko sittenkin viestin entiselle ihastukselle Mikolle "hän kun oli niin ihana!" mutta aika teinimäistä se olisi. ;-D Juu, itke sinä vain rakkaushuoliasi, minä painelen kohta mieheni kainaloon nukkumaan.
Ei ole ja tuskin sanookaan kun olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta jo. Tosin mieheni ei ole ainakaan minulle se oikea, mutt tästä huolimatta meillä menee ihan mukavasti vieläkin.