Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut pitkäaikaista ihastusta omakseen?

Vierailija
08.07.2015 |

Onko kukaan nainen tai mies ollut vuosia ihastunut johonkin ihmiseen, mutta mitään ei ole tapahtunut, mutta sitten myöhemmin asiat onkin muuttuneet ja sitten on ns. saanut ihastuksen omakseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden ihastunut itseäni 20 v. nuorempaan mieheen. Nyt ollaan oltu yhdessä 6 vuotta.

N 50 ja risat

Vierailija
2/4 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut kaveriini, johon tutustuin ex-poikaystäväni kautta. Ihastus oli sellaista "aaltoilevaa" ja ehdimme tuntea 10 vuotta ennen kuin tunteemme kohtasivat yhtä aikaa ja mieskin ihastui minuun :) Sitä edelsi n. 8 kk "tapailu" jolloin itse oli toosi voimakkaasti ihastunut mutta mies vaan ei halunnut sitoutua ja ei tosiaan ollut ihastunut minuun . Ehkä vähän viehättynyt. Mutta olin varma että hän on minun tulevaisuuden elämän kumppanini joten en menettänyt toivoa vaikka tunsin kyllä epätoivoa monenmonta kertaa. Nyt oltu 5v yhdessä ja vuoden ikäinen poika tuhisee vieressä. Vieläkin olen ihastunut ja kyllä tuo mieskin on :) Kaikki tarinat eivät ala "rakkautta ensisilmäyksellä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhessä ihastukseni kanssa, jota piiritin enemmän tai vähemmän viis vuotta! Voin sanoo, että kyllä kannatti.Sen vaan tietää,kun kohtaa oikean.

Vierailija
4/4 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastuksen kanssa alku oli tahmeeta ja ajauduttiin lopulta erilleen kunnes kolme vuotta myöhemmin löydettiin toisemme taas. Parempaa puoliskoa ei voi toivoa ja ollaan tosi onnellisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi