Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun punkero nainen kuvittelee olevansa huippukuuma tapaus

Vierailija
08.07.2015 |

:) Vaan on se totuus karu, kun on kyse alastomasta suomeksi sanottuna läskistä. Helppohan kasvokuvilla on kikkailla ensi alkuun.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:06"]

Saitko pakit punkerolta ap? Et ollut tarpeeksi tasokas.

[/quote]

En ole kertaakaan saanut pakkeja punkerolta, en koskaan ole sellaisen suhteen mitään yrittänytkään, enkä yritä. Aina on nimittäin löytynyt kaltaistani normaalipainoista seuraa, jolle perusterveelliset elämäntavat ja esteettinenkin puoli merkitsevät kyseisiä asioita mitenkään korostamatta, eli normaalilla tavalla edes jotain. Ja fiksuutta unohtamatta! Jos sitten joskus ainoana vaihtoehtona olisi sellainen liikaa itseään kehuva punkero, niin takuulla olisin mieluummin yksin. Älä siis huoli minun valinnoistasi, se on turhaa. :)

Aloittaja

Vierailija
42/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:03"]Oikeasti. Miten voitte kirjoittaa näin rumasti?? Mitä väliä jollain painolla oikeasti on jos kolahtaa muuten, on kiva tyyppi. En voi ymmärtää tätä pinnallisuutta :(
[/quote]

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

En ole kertaakaan saanut pakkeja punkerolta, en koskaan ole sellaisen suhteen mitään yrittänytkään, enkä yritä. Aina on nimittäin löytynyt kaltaistani normaalipainoista seuraa, jolle perusterveelliset elämäntavat ja esteettinenkin puoli merkitsevät kyseisiä asioita mitenkään korostamatta, eli normaalilla tavalla edes jotain. Ja fiksuutta unohtamatta! Jos sitten joskus ainoana vaihtoehtona olisi sellainen liikaa itseään kehuva punkero, niin takuulla olisin mieluummin yksin. Älä siis huoli minun valinnoistasi, se on turhaa. :)

Aloittaja
[/quote]

Ja itseään parempana pitävä normaalipainoinen on ihan yhtä rasittava.
Ja antaa typerän vaikutelman.

Vierailija
44/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Aloittaja

[/quote]

Ja silti noin ärsyttää? Ei ole helppoa sinullakaan :)

Vierailija
45/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis yleensä tollasen sammakon sanoo itse huomattavan ylipainoinen mies joka ei tajua sitä ettei itse ole kovinkaa kuuma tapaus.. tai sellanen joka on yrittänyt piirittää sitä kuumaa läskiä naista muttei tämä ole ollut kiinnostunut, joten terapiaa tarvitaan tuommosen mielipiteen ääneen heittäjälle. Voi rukkaa.

Vierailija
46/50 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se niin tasokasta ja fiksua haukkua ulkonäköä

Vierailija
47/50 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:44"]

Kyllä naisella täytyy olla muotoa että sen erottaa takaapäin pojasta. T: m45

[/quote]

Hoikilla ja normaalipainoisillahan se lantio-vyötärölinja tulee nätisti esiin. Toisin kuin ihramakkaramahoilla. Hyi vittu. Onneksi olen miehenä tasokas niin voin vaatia samaa naiseltakin.
[/quote]
Selvästi olet tosi tasokas, todellinen saalis. :D

Vierailija
48/50 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:51"] Mä olen pullea, mutta olen takuulla myös seksikäs ja sängyssä tosi kuuma. Valmis kokeilemaan kaikkea ja leikkimään. Mutta se, että mut sinne sänkyyn vie, onkin pidempi kuvio. Rakastaja ei voi saada musta tarpeekseen. Eilisillä treffeillä oli neljä yhdyntää (viidessä eri asennossa), suuseksiä ja peppuseksiä. Ja rakastin sitä kaikkea ja sain monta kertaa. Tiedän mistä tykkään ja osaan kuunnella miestä ja etsiä niitä asioita joista mies tykkää. [/quote] Lihavuutensa lisäksi jotkut ovat vieläpä rajattoman avoimia tuollaisella jotenkin jo epänormaalilla tavalla, eli seksuaalisuudellakin, ja sillä etenkin, retostellaan tyrkyttävästi ja karkeasti aivan kuin seksiä ei harrastaisi kukaan muu himokkaasti ja nautiskellen, kuin kyseinen lihava ja kanssalihavat itse. Kuka kuule haluaa mielikuvaa sinunkaan lihavan pyllyn monien kurttujen seasta löytyvästä hikisestä peräreiästä. Hyi hitto ja yök! [/quote] Ota lääkkeet.

[/quote]

Lääkehuuruissa sitä joskus tulee läskipilluakin poljettua, että sinäänsä ihan osuva kommentti.

Vierailija
49/50 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:03"]

Oikeasti. Miten voitte kirjoittaa näin rumasti?? Mitä väliä jollain painolla oikeasti on jos kolahtaa muuten, on kiva tyyppi. En voi ymmärtää tätä pinnallisuutta :(

[/quote]

Eihän se nyt voi mitenkään kolahtaa jos ei läskeistä tykkää. Sitä luonnetta kun ei voi panna.

Vierailija
50/50 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lihavissa ja hoikissa on yhtälailla niitä kauniita ja rumia. Ei se pelkkä paino kerro yhtään mitään kauneudesta tai sen puuttumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän