Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun punkero nainen kuvittelee olevansa huippukuuma tapaus

Vierailija
08.07.2015 |

:) Vaan on se totuus karu, kun on kyse alastomasta suomeksi sanottuna läskistä. Helppohan kasvokuvilla on kikkailla ensi alkuun.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mun eilinen säätö vai?

Vierailija
2/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se käy ilmi, että kuvittelee olevansa huippukuuma tapaus? Ja miten tiedät, ettei ole? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:19"]

Ja miten tiedät, ettei ole?[/quote]En AP:sta tiedä, mutta itse tiedän sen sairaalloisesta ylipainosta.

Vierailija
4/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tämmöinen huippu kuuma läskiporsas, baarissa kannattaa mun pehmittämiseen käyttää mielummin lihanuijaa ku viinaa ;) 

Vierailija
5/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma ihminen on sata kertaa paremman ja kauniimman näköinen, olkoon sitten mallimitoissa tai pullukka. Mitä vikaa on että pullea nainen pitää itseään kuumana? Mitä se sinua vaivaa? Vai pitääkö kaikkien punkeroiden ja läskien HÄVETÄ ja olla hiljaa nurkassa etteivät vaan tule pahoittamaan sinun pientä ja ahdasta mieltäsi, hah!

Vierailija
6/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuako täällä taas mollataan?

Vierailija
7/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on näitä itsestään liikoja kuvittelevia läskiporsasmiehiä paljon enemmän mitä naisia. Haloo!

Vierailija
8/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän APlta kovasti anteeksi, että tunnen oloni hyväksi omassa ruumiissani. Toivottavasti et menetä yöuniasi tämän takia.

t. N25-175/85

Vierailija
9/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:33"]

No on näitä itsestään liikoja kuvittelevia läskiporsasmiehiä paljon enemmän mitä naisia. Haloo!

[/quote]Mutta miehet, yhyy yhyy. 

Vierailija
10/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on niitäkin joiden mielestä läski on hot

Vierailija
11/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:33"]

[/quote]

Varmaan jossakin setämiessarjoissa voi näin ollakin. Itse en tiedä yhtään 20-35v lihavaa miestä joka kuvittelisi olevansa joku panomies/komea. Hiljaisia nurkassa istujia ovat kaikki. En kyllä tiedä yhtään tyrkkyä naispuolistakaan, mutta kyllähän niitä baareissa näkyy. Sehän on luonnollista, että kun osa keskitason miehistä kuitenkin pillunkiilto silmissä näitä hännystelee, niin oman tason kuva hämärtyy. Anteeksi, tasojahan ei ole olemassa.. kaikki ovat yhtä kauniita ja viehättäviä.

Vierailija
13/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pullukka on aivan yhtä viehättävä kuin kaunismuotoisen normaalipainoisen/hoikan vartalon omaava nainen, totta kai, ihan ilman muuta on, totta kai. Ja lehmät lentää! ;) Se on huijaamista ja harhaanjohtamista esim. deittailla ja tinderöidä siten, ettei kuvista tai kuvailuista käy ilmi totuus painoluokasta, missä lyllerretään.

Vierailija
14/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aneeminen nainen kuvittelee olevansa tosi kuuma tapaus. Vaikka on se totuus karu kun alastomana on pelkkä soppaluu. Vaatteet päällä on niin helppo huijata ja saada muotoja,sitten onkin rimppakinttu kakkosnelonen.

Vierailija
15/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pullea, mutta olen takuulla myös seksikäs ja sängyssä tosi kuuma. Valmis kokeilemaan kaikkea ja leikkimään. Mutta se, että mut sinne sänkyyn vie, onkin pidempi kuvio. Rakastaja ei voi saada musta tarpeekseen. Eilisillä treffeillä oli neljä yhdyntää (viidessä eri asennossa), suuseksiä ja peppuseksiä. Ja rakastin sitä kaikkea ja sain monta kertaa.

Tiedän mistä tykkään ja osaan kuunnella miestä ja etsiä niitä asioita joista mies tykkää.

Vierailija
16/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia mikä ongelma ap:llä. Terapiaahan tuohon tarvitsee.

Vierailija
17/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, muistan tuossa taannoin baarissa ollessamme yksi ylipainoinen nainen kovasti mitteli hauksistaan tuttava mieheni kanssa:D teki niin mieli sanoa että allithan ne sulla roikkuu:P

Vierailija
18/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:51"]

Mä olen pullea, mutta olen takuulla myös seksikäs ja sängyssä tosi kuuma. Valmis kokeilemaan kaikkea ja leikkimään. Mutta se, että mut sinne sänkyyn vie, onkin pidempi kuvio. Rakastaja ei voi saada musta tarpeekseen. Eilisillä treffeillä oli neljä yhdyntää (viidessä eri asennossa), suuseksiä ja peppuseksiä. Ja rakastin sitä kaikkea ja sain monta kertaa. Tiedän mistä tykkään ja osaan kuunnella miestä ja etsiä niitä asioita joista mies tykkää.

[/quote]

Lihavuutensa lisäksi jotkut ovat vieläpä rajattoman avoimia tuollaisella jotenkin jo epänormaalilla tavalla, eli seksuaalisuudellakin, ja sillä etenkin, retostellaan tyrkyttävästi ja karkeasti aivan kuin seksiä ei harrastaisi kukaan muu himokkaasti ja nautiskellen, kuin kyseinen lihava ja kanssalihavat itse. Kuka kuule haluaa mielikuvaa sinunkaan lihavan pyllyn monien kurttujen seasta löytyvästä hikisestä peräreiästä. Hyi hitto ja yök!

Vierailija
19/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:51"]

Mä olen pullea, mutta olen takuulla myös seksikäs ja sängyssä tosi kuuma. Valmis kokeilemaan kaikkea ja leikkimään. Mutta se, että mut sinne sänkyyn vie, onkin pidempi kuvio. Rakastaja ei voi saada musta tarpeekseen. Eilisillä treffeillä oli neljä yhdyntää (viidessä eri asennossa), suuseksiä ja peppuseksiä. Ja rakastin sitä kaikkea ja sain monta kertaa. Tiedän mistä tykkään ja osaan kuunnella miestä ja etsiä niitä asioita joista mies tykkää.

[/quote]

Lihavuutensa lisäksi jotkut ovat vieläpä rajattoman avoimia tuollaisella jotenkin jo epänormaalilla tavalla, eli seksuaalisuudellakin, ja sillä etenkin, retostellaan tyrkyttävästi ja karkeasti aivan kuin seksiä ei harrastaisi kukaan muu himokkaasti ja nautiskellen, kuin kyseinen lihava ja kanssalihavat itse. Kuka kuule haluaa mielikuvaa sinunkaan lihavan pyllyn monien kurttujen seasta löytyvästä hikisestä peräreiästä. Hyi hitto ja yök!
[/quote] Ota lääkkeet.

Vierailija
20/50 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:16"]

Olet mun eilinen säätö vai?

[/quote]

Ja sitten tämä loputon itsekeskeisyys. Minä minä minä minä minä. No varmastihan Juuri Sinusta onkin kyse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän