Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nitrofur-C haittavaikutukset

Vierailija
08.07.2015 |

Onko kenellekään tullut Nitrofur-C antibiootista voimakasta mahakipua ja pahoinvointia? Olen käynyt yökkimässä pytyllä pari kertaa, mutta oksentanut en ole kunnolla. Mahassa vaan velloo ja sattuu. Eilen aloitettiin kuuri virtsatietulehdukseen ja se on onneksi vain viiden päivän kuuri.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut ja olen oksentanutkin tuosta lääkkeestä. Mulle on apteekista sanottu et kannattaa ottaa syömisen yhteydessä...muuten voi tulla huono olo ja onki tullu jos tyhjään mahaan oon ottanu.

Vierailija
2/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan kamala. Ota maitohappobakteeri 3h antibiootin ottamisen jälkeen, helpottaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös etovaa oloa, mutta en oksentanut. Ja vatsa kuralle.

Vierailija
4/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi huono olo, oksensin. Sen jälkeen olen pyytänyt muuta antibioottia.

Vierailija
5/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokeiltiin jo yhtä antibioottia ennen tätä mutta se ei toiminut enkä viitsisi enää vaihtaa kun on vaan viiden päivän kuuri. Voiko vatsa tottua tuohon lääkkeeseen vai loppuuko vasta kun kuuri on ohi? Auttaako jos otan täyteen vatsaan?

Vierailija
6/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo ja on myös huimannu tosi pahasti.

Vierailija
7/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä Hoito -suosituksen mukaan hoitoaika rakkotason virtsatietulehduksessa on 3 vuorokautta, joten ei tarvi koko kuuria syödä loppuun. Pahoinvointi on lääkkeen yleinen haittavaikutus. Eri asia sitten on, pääseekö lääke riittävästi imetymään, jos kaiken aikaa oksentelet. 

Vierailija
8/14 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa peräaukon paksuuntumista. Saattaa johtaa pyllyreikähäpärien kasvamiseen!

Vierailija
9/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yäk

Vierailija
10/14 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kauhee kirvely alapäähän, aivankuin olisi pieniä haavaumia koko ulkoinen limakalvo täynnä. Kivaa käydä pissalla ;(. Pakko oli lopettaa.

Vierailija
11/14 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lääkkeestä minulla tipahtivat leukosyytit. Estolääkitys virtsikseen,yksi pilleri silloin tällöin....en köhimistä ja henkeä ahdistavaa yskimistä ole tähän osannut yhdistää. Sattumalta tuli leukopenia vuosikäynnin yhteydessä esille. Olo muuten normaali,kai.

Jätin Nitrofur-c syömättä ja nyt kuukauden päästä kolmannessa diffi:ssä vasta olivat leukosyytit nousseet 3,4 niille asetetulle alarajalle.

Vierailija
12/14 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä olo tuli tuosta antibiootista. Kauhea pahoinvointi ja mahakipu. En voinut syödä kuuria loppuun.

Vierailija
13/14 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin käyttämään sitä vuosia estolääkkeenä.

Ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
14/14 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää käyttää, vatsakipujen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan