Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää sitä järkkyä "samurai-nutturaa"

Vierailija
08.07.2015 |

Hiukset tulee kuulemma silmille.

Oin sanonut että kotona saa pitää sitä, mutta ulos mentäessä tekis muun kampauksen. Mut ei. Siinä epäsiistissä tortussa lähtee ulos.

En mäkään tee mitään kamalaa kasaa pään päälle vaan siksi, että hiukset tulee silmille. Muotoilen ne siististi.

En ihan oikeasti kehtaa olla miehen kanssa ulkona, kun miehellä on niin epäsiisti kampaus.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"]Sellanen nuttura on ihana ♡.♡
[/quote]

Joo, mutta mies ei osaa tehdä sitä :D joillekin se sopii, mutta ei miehelleni. Itse laitan välillä hänen hiuksiaan, mutta aina en ehdi. Tänäänkin hän tuli hakemaan mua töistä siinä kamalassa epäsiistissä tortussa :D
[/quote]

Torttu sulla on housuissas

Vierailija
2/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ero, niin mies löytää jonkun järkevämmän ja vähemmän pinnallisen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen nuttura on ihana ♡.♡

Vierailija
4/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"]Kannattaa ottaa ero, niin mies löytää jonkun järkevämmän ja vähemmän pinnallisen naisen.
[/quote]

Haluatko itse, että miehesi onkuin Uuno Turhapuro?

Vierailija
5/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"]Sellanen nuttura on ihana ♡.♡
[/quote]

Onks robin myös ihana ??

Vierailija
6/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:14"]Sellanen nuttura on ihana ♡.♡
[/quote]

Joo, mutta mies ei osaa tehdä sitä :D joillekin se sopii, mutta ei miehelleni. Itse laitan välillä hänen hiuksiaan, mutta aina en ehdi. Tänäänkin hän tuli hakemaan mua töistä siinä kamalassa epäsiistissä tortussa :D

Vierailija
7/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei vaan heitä ponnarille? Vai onks liian lyhyet hiukset siihen? Suosittele jotain söpöjä glitterpinnejä ylikasvaneisiin etuhiuksiin, niin ei heilu silimillä :D Hello Kitty on katu-uskottava, jos mies on tarpeeksi itsevarma.

Vierailija
8/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:18"]Miks ei vaan heitä ponnarille? Vai onks liian lyhyet hiukset siihen? Suosittele jotain söpöjä glitterpinnejä ylikasvaneisiin etuhiuksiin, niin ei heilu silimillä :D Hello Kitty on katu-uskottava, jos mies on tarpeeksi itsevarma.
[/quote]

Ei yllä vielä kunnon ponnarille :) heh pitääkin ostaa hänelle jotain pinnejä.

Vierailija
9/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:13"]Hiukset tulee kuulemma silmille.

Oin sanonut että kotona saa pitää sitä, mutta ulos mentäessä tekis muun kampauksen. Mut ei. Siinä epäsiistissä tortussa lähtee ulos.

En mäkään tee mitään kamalaa kasaa pään päälle vaan siksi, että hiukset tulee silmille. Muotoilen ne siististi.

En ihan oikeasti kehtaa olla miehen kanssa ulkona, kun miehellä on niin epäsiisti kampaus.
[/quote] homo?

Vierailija
10/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan homo, biseksuaalisuutta en oo kysynyt :)

Vierailija
11/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samanlainen torttu itsellesi kun lähdette yhdessä ulos. Ehkä se mies siitä tajuaa. Jos joku kysyy jotain sano että teillä on putkiremontti ja kummallakin bad hair day ..

Vierailija
12/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koittanut nyt vuoden saada poikaystävääni laittamaan hiuset nutturalle, mutta pitää niitä vaan ponnarilla tai auki... Tosin toi samurai-nuttura on ehkä vähän niillä rajoilla :D mutta semmonen seksikäs manbun olis aivan ihana <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme